ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ35 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-03 |
11:11:00 | 0,932 | 1,577 | 4,294 | 6,526 | 8,430 | 10,165 | 3,639 | 11,097 | 176,96 | 215,20 | 38,24 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ35 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-02 |
14:43:00 | 0,590 | 1,644 | 4,385 | 6,618 | 8,504 | 10,217 | 3,599 | 10,807 | 180,74 | 220,37 | 39,63 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ35 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-02 |
17:04:00 | 0,586 | 1,651 | 4,396 | 6,626 | 8,518 | 10,244 | 3,618 | 10,830 | 181,19 | 217,07 | 35,88 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ35 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-02 |
18:49:00 | 0,604 | 1,642 | 4,397 | 6,648 | 8,552 | 10,288 | 3,640 | 10,892 | 179,59 | 216,30 | 36,71 | 2 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ37 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-03 |
11:11:00 | 1,026 | 1,748 | 4,610 | 6,919 | 8,867 | 10,625 | 3,706 | 11,651 | 173,80 | 212,02 | 38,22 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ37 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-02 |
14:30:00 | 1,141 | 1,874 | 4,731 | 7,011 | 8,934 | 10,681 | 3,670 | 11,822 | 177,33 | 215,59 | 38,26 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ37 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-02 |
18:49:00 | 0,810 | 1,849 | 4,776 | 7,054 | 8,975 | 10,730 | 3,676 | 11,540 | 175,59 | 211,57 | 35,98 | 3 |
ΡΕΒΕΛΤΖΗ ΕΛΕΝΗ |
Μ36 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-02 |
16:48:00 | 0,615 | 1,828 | 4,723 | 7,043 | 8,989 | 10,767 | 3,724 | 11,382 | 173,84 | 212,60 | 38,76 | - |
ΡΕΒΕΛΤΖΗ ΕΛΕΝΗ |
Μ36 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-03 |
11:08:00 | 1,000 | 1,880 | 4,836 | 7,158 | 9,117 | 10,903 | 3,745 | 11,903 | 170,65 | 210,80 | 40,15 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ37 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-02 |
16:53:00 | 0,805 | 1,862 | 4,971 | 7,346 | 9,321 | 11,104 | 3,758 | 11,909 | 168,81 | 210,97 | 42,16 | - |
ΡΕΒΕΛΤΖΗ ΕΛΕΝΗ |
Μ36 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-02 |
14:43:00 | 0,514 | 2,042 | 5,169 | 7,595 | 9,585 | 11,386 | 3,791 | 11,900 | 166,21 | 209,44 | 43,23 | 4 |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ38 |
XT 600 |
L |
2006-09-02 |
14:26:00 | 1,127 | 2,014 | 5,468 | 8,399 | 10,956 | 13,334 | 4,935 | 14,461 | 134,47 | 157,12 | 22,65 | - |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ38 |
XT 600 |
L |
2006-09-02 |
18:35:00 | 1,065 | 2,019 | 5,563 | 8,559 | 11,174 | 13,613 | 5,054 | 14,678 | 131,36 | 152,56 | 21,20 | - |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ38 |
XT 600 |
R |
2006-09-03 |
10:28:00 | 1,181 | 2,146 | 5,611 | 8,586 | 11,198 | 13,628 | 5,042 | 14,809 | 131,32 | 153,42 | 22,10 | - |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ38 |
XT 600 |
L |
2006-09-02 |
16:46:00 | 1,060 | 2,008 | 5,654 | 8,656 | 11,264 | 13,695 | 5,039 | 14,755 | 131,51 | 153,38 | 21,87 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΕΒΕΛΤΖΗ ΕΛΕΝΗ |
Μ36 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-03 |
14:25:00 | 0,618 | 2,124 | 5,128 | 7,468 | 9,421 | 11,198 | 3,730 | 11,816 | 167,21 | 212,22 | 45,01 | LOST |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ37 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-03 |
14:25:00 | 0,943 | 1,856 | 4,799 | 7,172 | 9,159 | 10,933 | 3,761 | 11,876 | 168,99 | 212,35 | 43,36 | WON |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ35 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-03 |
14:27:00 | 0,626 | 1,587 | 4,325 | 6,564 | 8,472 | 10,204 | 3,640 | 10,830 | 176,87 | 216,80 | 39,93 | LOST |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ38 |
XT 600 |
L |
2006-09-03 |
14:27:00 | 1,052 | 2,167 | 5,835 | 8,901 | 11,579 | 14,110 | 5,209 | 15,162 | 127,79 | 148,03 | 20,24 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ35 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-03 |
15:45:00 | 0,753 | 1,643 | 4,359 | 6,586 | 8,486 | 10,215 | 3,629 | 10,968 | 177,86 | 216,91 | 39,05 | LOST |
ΡΕΒΕΛΤΖΗ ΕΛΕΝΗ |
Μ36 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-03 |
15:45:00 | 0,443 | 1,812 | 4,947 | 7,322 | 9,293 | 11,078 | 3,756 | 11,521 | 168,61 | 208,10 | 39,49 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|