ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M11 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-10 |
11:27:00 | 1,027 | 1,979 | 4,917 | 7,301 | 9,366 | 11,138 | 3,837 | 12,165 | | 205,04 | | 2 |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
R |
2005-07-10 |
11:21:00 | 0,779 | 1,810 | 4,802 | 7,256 | 9,401 | 11,234 | 3,978 | 12,013 | | 201,70 | | - |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
R |
2005-07-10 |
14:02:00 | 0,779 | 1,838 | 4,835 | 7,287 | 9,430 | 11,288 | 4,001 | 12,067 | | 203,44 | | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M11 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-09 |
14:31:00 | 1,187 | 1,814 | | 7,368 | 9,481 | 11,288 | 3,920 | 12,475 | | 195,17 | | - |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
L |
2005-07-10 |
13:53:00 | 0,522 | 1,934 | 4,899 | 7,352 | 9,525 | 11,373 | 4,021 | 11,895 | | 193,11 | | 3 |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
M26 |
YAMAHA R6 |
R |
2005-07-09 |
14:24:00 | 0,710 | 1,837 | 4,939 | 7,436 | 9,613 | 11,467 | 4,031 | 12,177 | | 203,38 | | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
M26 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-10 |
11:21:00 | 0,557 | 1,966 | 4,997 | 7,508 | 9,713 | 11,555 | 4,047 | 12,112 | | 194,34 | | - |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
R |
2005-07-09 |
13:43:00 | 0,804 | 2,006 | 5,067 | 7,561 | 9,712 | 11,568 | 4,007 | 12,372 | | 206,43 | | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
M26 |
YAMAHA R6 |
R |
2005-07-10 |
13:53:00 | 0,778 | 1,983 | 5,073 | 7,557 | 9,724 | 11,621 | 4,064 | 12,399 | | 194,60 | | - |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
R |
2005-07-09 |
13:23:00 | 0,837 | 2,091 | | 7,746 | 9,902 | 11,753 | 4,007 | 12,590 | | 201,75 | | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
M26 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-09 |
13:23:00 | 0,978 | 1,963 | | 7,720 | 9,940 | 11,837 | 4,117 | 12,815 | | 189,55 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M11 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-10 |
12:25:35 | 0,958 | 1,856 | 4,720 | 7,070 | 9,122 | 10,897 | 3,827 | 11,855 | | 206,66 | | 2 |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
R |
2005-07-10 |
12:25:35 | 0,856 | 1,818 | 4,802 | 7,264 | 9,424 | 11,286 | 4,022 | 12,142 | | 196,49 | | - |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
R |
2005-07-09 |
19:53:01 | 0,764 | 1,955 | 5,003 | 7,499 | 9,677 | 11,562 | 4,063 | 12,326 | | 195,23 | | 3 |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
M26 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-09 |
19:53:01 | 0,787 | 1,917 | 5,053 | 7,622 | 9,871 | 11,742 | 4,120 | 12,529 | | 195,33 | | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
M26 |
YAMAHA R6 |
R |
2005-07-10 |
12:26:30 | 0,752 | 2,149 | | 7,930 | 10,124 | 11,994 | 4,064 | 12,746 | | 199,93 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M11 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-10 |
19:14:46 | | | | | | | | | | | | LOST |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
M26 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-10 |
19:16:45 | 0,598 | 1,992 | 5,090 | 7,655 | 9,910 | 11,847 | 4,192 | 12,445 | | 185,79 | | WON |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
R |
2005-07-10 |
19:16:45 | 0,642 | 1,962 | 5,029 | 7,541 | 9,735 | 11,618 | 4,077 | 12,260 | | 195,49 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
M11 |
YAMAHA R6 |
L |
2005-07-10 |
19:55:34 | 0,875 | 1,844 | 4,858 | 7,287 | 9,388 | 11,169 | 3,882 | 12,044 | | 205,67 | | LOST |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
M12 |
HONDA CBR 600 |
R |
2005-07-10 |
19:55:34 | 0,581 | 1,912 | 4,967 | 7,496 | 9,679 | 11,549 | 4,053 | 12,130 | | 194,50 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|