ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
145 |
YAMAHA R6 |
R |
2004-06-19 |
14:29:00 | 0,760 | 2,002 | | 7,369 | | 11,187 | 3,818 | 11,947 | 170,91 | 209,73 | 38,82 | 2 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
144 |
CBR 600RR |
L |
2004-06-20 |
10:18:00 | 0,795 | 2,000 | | 7,327 | | 11,251 | 3,924 | 12,046 | 168,34 | 200,39 | 32,05 | 3 |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
147 |
HONDA CBR 600 |
R |
2004-06-20 |
10:18:00 | 0,898 | 1,961 | | 7,656 | | 11,824 | 4,168 | 12,722 | 156,62 | 192,02 | 35,40 | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
144 |
CBR 600RR |
R |
2004-06-19 |
14:19:00 | 0,940 | 2,536 | | 8,089 | | 12,038 | 3,949 | 12,978 | 164,62 | 196,49 | 31,87 | - |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
147 |
HONDA CBR 600 |
R |
2004-06-19 |
14:18:00 | 1,015 | 2,442 | | 8,310 | | 12,500 | 4,190 | 13,515 | 156,85 | 190,11 | 33,26 | 4 |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
142 |
RZ 500 |
L |
2004-06-19 |
14:30:00 | 0,819 | 2,370 | | 8,470 | | 13,046 | 4,576 | 13,865 | 147,09 | 168,48 | 21,39 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
142 |
RZ 500 |
R |
2004-06-20 |
10:22:00 | 1,188 | 2,148 | | 8,248 | | 13,227 | 4,979 | 14,415 | 139,68 | 149,20 | 9,52 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
145 |
YAMAHA R6 |
R |
2004-06-19 |
16:03:00 | 0,688 | 1,857 | | 7,159 | | 10,963 | 3,804 | 11,651 | 170,80 | 211,85 | 41,05 | 2 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
144 |
CBR 600RR |
L |
2004-06-19 |
16:03:00 | 0,684 | 1,905 | | 7,153 | | 10,980 | 3,827 | 11,664 | 168,60 | 209,60 | 41,00 | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
144 |
CBR 600RR |
L |
2004-06-20 |
11:39:00 | 0,871 | 1,863 | | 7,224 | | 11,170 | 3,946 | 12,041 | 166,43 | 203,63 | 37,20 | - |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
145 |
YAMAHA R6 |
R |
2004-06-20 |
11:23:00 | 0,796 | 2,016 | | 7,370 | | 11,218 | 3,848 | 12,014 | 168,77 | 206,74 | 37,97 | 3 |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
147 |
HONDA CBR 600 |
L |
2004-06-20 |
11:30:00 | 0,949 | 1,907 | | 7,545 | | 11,749 | 4,204 | 12,698 | 156,49 | 186,86 | 30,37 | - |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
147 |
HONDA CBR 600 |
L |
2004-06-19 |
16:04:00 | 1,084 | 2,093 | | 7,887 | | 12,064 | 4,177 | 13,148 | 152,79 | 192,38 | 39,59 | 4 |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
142 |
RZ 500 |
R |
2004-06-19 |
16:04:00 | 1,031 | 2,325 | | 8,356 | | 12,821 | 4,465 | 13,852 | 148,17 | 178,02 | 29,85 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
142 |
RZ 500 |
R |
2004-06-20 |
11:29:00 | 0,637 | 3,069 | | 9,461 | | 14,252 | 4,791 | 14,889 | 140,81 | 160,09 | 19,28 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
144 |
CBR 600RR |
L |
2004-06-20 |
13:41:00 | 1,035 | 1,934 | | 7,361 | | 11,297 | 3,936 | 12,332 | 166,63 | 200,57 | 33,94 | |
ΚΕΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
147 |
HONDA CBR 600 |
R |
2004-06-20 |
13:41:00 | 0,819 | 1,896 | | 7,537 | | 11,724 | 4,187 | 12,543 | 150,36 | 188,90 | 38,54 | |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
145 |
YAMAHA R6 |
L |
2004-06-20 |
13:43:00 | | | | | | | | | | | | |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
142 |
RZ 500 |
R |
2004-06-20 |
13:43:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
144 |
CBR 600RR |
R |
2004-06-20 |
15:23:00 | 0,800 | 1,822 | | 7,132 | | 11,070 | 3,938 | 11,870 | 166,01 | 202,61 | 36,60 | |
ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ |
145 |
YAMAHA R6 |
L |
2004-06-20 |
15:23:00 | 0,612 | 2,039 | | 7,460 | | 11,401 | 3,941 | 12,013 | 167,27 | 198,82 | 31,55 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|