ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto True Street 11 [2013] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΟΣΚΑΣ ΤΑΣΣΟΣ |
1429 |
VW GOLF 5 |
L |
2013-11-24 |
09:18:44 | 1,351 | 1,742 | | 7,538 | | 11,361 | 3,823 | 12,712 | 160,35 | 202,93 | 42,58 | 2 |
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
1407 |
NISSAN |
L |
2013-11-23 |
15:05:40 | 0,676 | 2,027 | | 7,660 | | 11,555 | 3,895 | 12,231 | 161,07 | 205,83 | 44,76 | 3 |
ΝΤΕΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1405 |
AUDI S3 |
L |
2013-11-23 |
11:53:23 | 8,065 | 1,596 | | 7,380 | | 11,595 | 4,215 | 19,660 | 154,97 | 169,09 | 14,12 | - |
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
1407 |
NISSAN |
R |
2013-11-24 |
09:12:27 | 5,599 | 1,912 | | 7,648 | | 11,729 | 4,081 | 17,328 | 152,80 | 194,69 | 41,89 | 4 |
ΚΩΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1403 |
CORVETTE |
R |
2013-11-23 |
15:05:40 | 0,916 | 2,090 | | 7,758 | | 11,733 | 3,975 | 12,649 | 155,91 | 198,12 | 42,21 | - |
ΤΟΣΚΑΣ ΤΑΣΣΟΣ |
1429 |
VW GOLF 5 |
L |
2013-11-23 |
11:57:52 | 1,482 | 1,858 | | 7,788 | | 11,759 | 3,971 | 13,241 | 154,97 | 205,83 | 50,86 | - |
ΚΩΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1403 |
CORVETTE |
L |
2013-11-23 |
11:51:00 | 2,063 | 2,047 | | 7,800 | | 11,780 | 3,980 | 13,843 | 153,12 | 202,36 | 49,24 | 5 |
ΚΟΣΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
1402 |
PEUGEOT |
L |
2013-11-23 |
15:08:12 | 0,951 | 1,783 | | 7,796 | | 11,829 | 4,033 | 12,780 | 150,56 | 196,61 | 46,05 | - |
ΚΟΣΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
1402 |
PEUGEOT |
R |
2013-11-24 |
09:18:44 | 0,620 | 1,876 | | 8,010 | | 12,149 | 4,139 | 12,769 | 147,84 | 188,97 | 41,13 | - |
ΚΟΣΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
1402 |
PEUGEOT |
R |
2013-11-23 |
11:53:23 | 0,873 | 1,833 | | 8,206 | | 12,362 | 4,156 | 13,235 | 142,91 | 187,79 | 44,88 | - |
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
1407 |
NISSAN |
L |
2013-11-23 |
11:55:18 | 0,802 | 1,996 | | 8,414 | | 12,537 | 4,123 | 13,339 | 148,20 | 195,22 | 47,02 | 6 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
1406 |
SUBARU |
L |
2013-11-23 |
15:07:09 | 1,420 | 1,842 | | 7,940 | | 12,555 | 4,615 | 13,975 | 142,57 | 172,82 | 30,25 | - |
ΤΟΣΚΑΣ ΤΑΣΣΟΣ |
1429 |
VW GOLF 5 |
R |
2013-11-23 |
15:07:09 | 1,322 | 2,305 | | 8,702 | | 12,632 | 3,930 | 13,954 | 148,57 | 208,45 | 59,88 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
1406 |
SUBARU |
R |
2013-11-23 |
11:51:00 | 1,489 | 2,039 | | 8,370 | | 12,744 | 4,374 | 14,233 | 140,90 | 181,72 | 40,82 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
1406 |
SUBARU |
R |
2013-11-24 |
08:46:03 | 2,249 | 2,136 | | 9,314 | | 13,839 | 4,525 | 16,088 | 130,95 | 179,28 | 48,33 | ABANDONED RUN |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ [2] |
1404 |
VW GOLF 5 |
L |
2013-11-23 |
15:09:44 | 9,999 | | | | | | | 9,999 | | | | BREAKOUT |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ [2] |
1404 |
VW GOLF 5 |
R |
2013-11-23 |
15:16:10 | 2,332 | 1,710 | | 6,666 | | 10,184 | 3,518 | 12,516 | 177,42 | 224,57 | 47,15 | BREAKOUT |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ [2] |
1404 |
VW GOLF 5 |
R |
2013-11-24 |
08:58:46 | 3,082 | 1,692 | | 6,695 | | 10,212 | 3,517 | 13,294 | 177,69 | 224,85 | 47,16 | BREAKOUT |
ΚΑΚΑΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ [2] |
1404 |
VW GOLF 5 |
R |
2013-11-23 |
11:55:18 | 3,905 | 1,784 | | 6,864 | | 10,402 | 3,538 | 14,307 | 176,38 | 223,46 | 47,08 | BREAKOUT |
ΝΤΕΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1405 |
AUDI S3 |
R |
2013-11-23 |
15:08:12 | 4,255 | 1,743 | | 6,928 | | 10,553 | 3,625 | 14,808 | 167,59 | 219,24 | 51,65 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto True Street 11 [2013] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΟΣΚΑΣ ΤΑΣΣΟΣ |
1429 |
VW GOLF 5 |
L |
2013-11-24 |
14:14:53 | 0,785 | 1,844 | | 7,767 | | 11,686 | 3,919 | 12,471 | 153,78 | 205,59 | 51,81 | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
1406 |
SUBARU |
R |
2013-11-24 |
14:14:53 | 1,007 | 2,219 | | 9,885 | | 16,645 | 6,760 | 17,652 | 98,79 | 112,25 | 13,46 | WON |
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
1407 |
NISSAN |
L |
2013-11-24 |
14:16:40 | 0,665 | 1,991 | | 7,606 | | 11,507 | 3,901 | 12,172 | 159,85 | 204,08 | 44,23 | LOST |
ΚΟΣΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
1402 |
PEUGEOT |
R |
2013-11-24 |
14:16:40 | 0,834 | 1,721 | | 7,554 | | 11,466 | 3,912 | 12,300 | 158,52 | 202,93 | 44,41 | WON |
ΝΤΕΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1405 |
AUDI S3 |
R |
2013-11-24 |
14:18:51 | 2,991 | 1,598 | | 7,958 | | 15,469 | 7,511 | 18,460 | 104,98 | 88,93 | -16,05 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto True Street 11 [2013] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΟΣΚΑΣ ΤΑΣΣΟΣ |
1429 |
VW GOLF 5 |
L |
2013-11-24 |
15:32:40 | 2,516 | 3,783 | | 18,504 | | 29,972 | 11,468 | 32,488 | 55,05 | 66,70 | 11,65 | WON |
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
1407 |
NISSAN |
L |
2013-11-24 |
15:33:57 | 0,787 | 3,224 | | 9,665 | | 13,683 | 4,018 | 14,470 | 151,83 | 198,01 | 46,18 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto True Street 11 [2013] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΤΟΣΚΑΣ ΤΑΣΣΟΣ |
1429 |
VW GOLF 5 |
L |
2013-11-24 |
17:09:28 | 0,909 | 1,839 | | 7,797 | | 12,815 | 5,018 | 13,724 | 141,23 | 138,35 | -2,88 | WON |
ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
1407 |
NISSAN |
R |
2013-11-24 |
17:09:28 | 0,668 | 1,906 | | 7,626 | | 11,610 | 3,984 | 12,278 | 156,86 | 199,00 | 42,14 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|