ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto True Street 13 [2011] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
1310 |
SEAT IBIZA |
L |
2014-06-01 |
10:09:05 | 1,351 | 2,015 | | 8,481 | | 13,125 | 4,644 | 14,476 | 134,52 | 169,89 | 35,37 | 2 |
ΚΑΛΙΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
1317 |
FIAT PUNTO |
L |
2014-06-01 |
10:14:01 | 1,002 | 2,252 | | 8,807 | | 13,388 | 4,581 | 14,390 | 137,56 | 174,50 | 36,94 | - |
ΚΑΛΙΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
1317 |
FIAT PUNTO |
L |
2014-05-31 |
13:57:46 | 0,895 | 2,270 | | 8,786 | | 13,552 | 4,766 | 14,447 | 136,62 | 177,42 | 40,80 | - |
ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
1310 |
SEAT IBIZA |
R |
2014-05-31 |
15:47:31 | 0,983 | 2,196 | | 8,771 | | 13,572 | 4,801 | 14,555 | 136,46 | 175,09 | 38,63 | - |
ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
1310 |
SEAT IBIZA |
R |
2014-05-31 |
13:57:46 | 1,109 | 2,337 | | 8,920 | | 13,749 | 4,829 | 14,858 | 136,10 | 174,24 | 38,14 | - |
ΚΑΛΙΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
1317 |
FIAT PUNTO |
L |
2014-05-31 |
11:50:41 | 3,568 | 2,308 | | 8,959 | | 13,768 | 4,809 | 17,336 | 135,28 | 176,12 | 40,84 | - |
ΚΑΛΙΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
1317 |
FIAT PUNTO |
L |
2014-05-31 |
15:47:31 | 1,933 | 2,389 | | 9,157 | | 14,010 | 4,853 | 15,943 | 134,12 | 169,33 | 35,21 | - |
ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
1310 |
SEAT IBIZA |
R |
2014-05-31 |
11:50:41 | 1,541 | 2,294 | | 13,415 | | 24,595 | 11,180 | 26,136 | 61,96 | 80,42 | 18,46 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto True Street 13 [2011] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
1310 |
SEAT IBIZA |
L |
2014-06-01 |
16:28:12 | 1,009 | 2,096 | | 8,486 | | 13,043 | 4,557 | 14,052 | 137,71 | 170,05 | 32,34 | LOST |
ΚΑΛΙΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
1317 |
FIAT PUNTO |
R |
2014-06-01 |
16:28:12 | 0,935 | 2,295 | | 8,752 | | 13,296 | 4,544 | 14,231 | 137,40 | 175,01 | 37,61 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,006 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|