| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto True Street 13 [2011] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΕΜΗ | 
						1417 | 
						SUBARU | 
						L | 
						2013-11-23 | 
						11:41:32 | 9,999 | 2,000 |  | 8,548 |  | 13,205 | 4,657 | 23,204 | 134,57 | 168,22 | 33,65 |  	| 2 | 
						ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | 
						1419 | 
						FORD ESCORT | 
						L | 
						2013-11-24 | 
						09:05:01 | 0,765 | 2,486 |  | 8,954 |  | 13,306 | 4,352 | 14,071 | 143,65 | 183,39 | 39,74 |  	| 3 | 
						ΘΕΟΔΩΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						1427 | 
						SEAT IBIZA | 
						R | 
						2013-11-24 | 
						08:43:39 | 1,313 | 2,070 |  | 8,610 |  | 13,347 | 4,737 | 14,660 | 134,02 | 166,66 | 32,64 |  	| - | 
						ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | 
						1419 | 
						FORD ESCORT | 
						R | 
						2013-11-23 | 
						15:02:43 | 1,508 | 2,530 |  | 9,030 |  | 13,354 | 4,324 | 14,862 | 143,94 | 185,18 | 41,24 |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						1427 | 
						SEAT IBIZA | 
						L | 
						2013-11-23 | 
						11:42:41 | 1,403 | 2,188 |  | 8,749 |  | 13,454 | 4,705 | 14,857 | 134,02 | 168,69 | 34,67 |  	| - | 
						ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΕΜΗ | 
						1417 | 
						SUBARU | 
						R | 
						2013-11-23 | 
						15:00:24 | 1,753 | 2,177 |  | 8,902 |  | 13,504 | 4,602 | 15,257 | 132,98 | 168,46 | 35,48 |  	| - | 
						ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | 
						1419 | 
						FORD ESCORT | 
						L | 
						2013-11-23 | 
						11:38:02 | 2,612 | 2,443 |  | 9,266 |  | 13,851 | 4,585 | 16,463 | 128,84 | 175,09 | 46,25 |  	| 4 | 
						ΚΟΡΔΙΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ | 
						1414 | 
						SAXO | 
						R | 
						2013-11-23 | 
						11:42:41 | 1,044 | 2,258 |  | 9,267 |  | 14,085 | 4,818 | 15,129 | 129,21 | 164,68 | 35,47 |  	| - | 
						ΚΟΡΔΙΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ | 
						1414 | 
						SAXO | 
						L | 
						2013-11-23 | 
						14:59:46 | 1,305 | 2,499 |  | 9,428 |  | 14,265 | 4,837 | 15,570 | 138,72 | 143,14 | 4,42 |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						1427 | 
						SEAT IBIZA | 
						R | 
						2013-11-23 | 
						15:01:30 | 1,413 | 2,623 |  | 13,136 |  | 21,743 | 8,607 | 23,156 | 78,68 | 83,85 | 5,17 |  	| BREAKOUT | 
						ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΕΜΗ | 
						1417 | 
						SUBARU | 
						L | 
						2013-11-24 | 
						08:43:39 | 1,226 | 1,805 |  | 8,213 |  | 12,716 | 4,503 | 13,942 | 136,93 | 176,64 | 39,71 |  	| BREAKOUT | 
						ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 
						1412 | 
						SUBARU | 
						L | 
						2013-11-24 | 
						09:24:14 | 4,008 | 2,163 |  | 8,524 |  | 12,970 | 4,446 | 16,978 | 137,71 | 180,00 | 42,29 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto True Street 13 [2011] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | 
						1419 | 
						FORD ESCORT | 
						L | 
						2013-11-24 | 
						15:30:17 | 0,796 | 2,505 |  | 8,788 |  | 13,359 | 4,571 | 14,155 | 142,06 | 155,57 | 13,51 |  	| LOST | 
						ΘΕΟΔΩΡΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						1427 | 
						SEAT IBIZA | 
						R | 
						2013-11-24 | 
						15:30:17 | 1,018 | 2,187 |  | 8,724 |  | 13,459 | 4,735 | 14,477 | 133,67 | 167,13 | 33,46 |  	| BREAKOUT BUT QUALIFIED | 
						ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΕΜΗ | 
						1417 | 
						SUBARU | 
						R | 
						2013-11-24 | 
						15:31:13 | 1,103 | 1,868 |  | 8,195 |  | 12,670 | 4,475 | 13,773 | 138,51 | 172,24 | 33,73 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto True Street 13 [2011] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | 
						1419 | 
						FORD ESCORT | 
						L | 
						2013-11-24 | 
						16:54:03 | 0,926 | 2,586 |  | 9,011 |  | 13,409 | 4,398 | 14,335 | 140,84 | 180,81 | 39,97 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,009 secs | 
				 
  |