| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT2 [2008] | | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | 1 |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
α6 |
MITSUBISHI EVO8 |
R |
2009-05-23 |
13:01:00 | 0,741 | 1,563 | 4,175 | 6,115 | 7,717 | 9,136 | 3,021 | 9,877 | 208,65 | 265,73 | 57,08 | | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
α6 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2009-05-24 |
10:34:00 | 1,347 | 1,537 | 4,633 | 7,150 | 9,025 | 10,641 | 3,491 | 11,988 | 167,80 | 237,48 | 69,68 | | 2 |
ΤΣΙΑΡΗΣ ΘΩΜΑΣ |
α7 |
ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ TURBO |
R |
2009-05-24 |
10:39:00 | 1,003 | 1,663 | 4,466 | 6,849 | 8,874 | 10,687 | 3,838 | 11,690 | 167,29 | 207,77 | 40,48 | | - |
ΤΣΙΑΡΗΣ ΘΩΜΑΣ |
α7 |
ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ TURBO |
R |
2009-05-23 |
15:37:00 | 0,543 | 1,727 | 4,599 | 6,989 | 9,018 | 10,842 | 3,853 | 11,385 | 166,78 | 206,30 | 39,52 | | - |
ΤΣΙΑΡΗΣ ΘΩΜΑΣ |
α7 |
ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ TURBO |
L |
2009-05-23 |
13:01:00 | 0,977 | 1,770 | 4,788 | 7,197 | 9,219 | 11,085 | 3,888 | 12,062 | 167,93 | 190,61 | 22,68 | | - |
ΤΣΙΑΡΗΣ ΘΩΜΑΣ |
α7 |
ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ TURBO |
L |
2009-05-23 |
18:22:00 | 0,915 | 2,262 | 5,992 | 8,548 | 10,642 | 12,531 | 3,983 | 13,446 | 159,57 | 190,88 | 31,31 | | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
α6 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2009-05-23 |
15:37:00 | 1,052 | 1,578 | 5,153 | 9,761 | 14,727 | 20,208 | 10,447 | 21,260 | 76,96 | 63,02 | -13,94 | | |
| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT2 [2008] | | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | | WON |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
α6 |
MITSUBISHI EVO8 |
R |
2009-05-24 |
13:15:00 | 0,860 | 1,505 | 4,703 | 7,007 | 8,833 | 10,402 | 3,395 | 11,262 | 187,08 | 245,70 | 58,62 | | LOST |
ΤΣΙΑΡΗΣ ΘΩΜΑΣ |
α7 |
ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ TURBO |
L |
2009-05-24 |
13:15:00 | 0,688 | 1,766 | 4,693 | 7,151 | 9,243 | 11,204 | 4,053 | 11,892 | 161,84 | 182,50 | 20,66 | | |
| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | | |
| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
| WON: Νικητής της κόντρας. |
| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
| LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
| |
| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
| |
| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
| Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|