ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
050 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2009-03-21 |
11:40:22 | 2,864 | 1,870 | | 7,360 | | 11,050 | 3,690 | 13,913 | 169,49 | 216,47 | 46,98 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
050 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2009-03-21 |
11:47:21 | 3,084 | 1,750 | | 7,070 | | 11,300 | 4,230 | 14,386 | 169,89 | 182,00 | 12,11 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
050 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2009-03-22 |
10:17:02 | 3,599 | 1,800 | | 7,490 | | 11,390 | 3,900 | 14,991 | 160,14 | 201,68 | 41,54 | 2 |
ΚΑΣΤΕΛΙΩΤ. ΘΑ. |
015 |
|
L |
2009-03-22 |
10:14:47 | 1,377 | 2,050 | | 8,920 | | 13,740 | 4,820 | 15,118 | 130,10 | 165,44 | 35,34 | - |
ΚΑΣΤΕΛΙΩΤ. ΘΑ. |
015 |
|
L |
2009-03-21 |
12:08:37 | 0,878 | 2,360 | | 9,400 | | 14,180 | 4,780 | 15,062 | 130,57 | 165,97 | 35,40 | - |
ΚΑΣΤΕΛΙΩΤ. ΘΑ. |
015 |
|
R |
2009-03-21 |
11:07:42 | 0,897 | 2,650 | | 10,100 | | 14,920 | 4,820 | 15,815 | 128,84 | 165,06 | 36,22 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΚΑΣΤΕΛΙΩΤ. ΘΑ. |
015 |
|
L |
2009-03-22 |
13:24:39 | 1,864 | 1,490 | | 8,200 | | 12,920 | 4,720 | 14,785 | 132,45 | 169,33 | 36,88 | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
050 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2009-03-22 |
13:24:39 | 1,308 | 1,820 | | 7,550 | | 11,490 | 3,940 | 12,800 | 158,87 | 200,00 | 41,13 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|