| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT2 [2008] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						6 | 
						BMW | 
						L | 
						2008-09-14 | 
						12:26:00 | 4,756 | 1,411 | 3,894 | 5,896 | 7,558 | 9,044 | 3,148 | 13,800 | 197,67 | 251,23 | 53,56 |  	| - | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						6 | 
						BMW | 
						R | 
						2008-09-13 | 
						15:20:00 | 4,133 | 1,764 | 4,405 | 6,502 | 8,201 | 9,692 | 3,190 | 13,825 | 191,78 | 255,31 | 63,53 |  	| 2 | 
						ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						4 | 
						LANCIA INTEGRALLE | 
						L | 
						2008-09-13 | 
						15:03:00 | 3,612 | 1,585 | 4,343 | 6,416 | 8,146 | 9,710 | 3,294 | 13,322 | 193,45 | 230,54 | 37,09 |  	| - | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						6 | 
						BMW | 
						R | 
						2008-09-13 | 
						16:54:00 | 5,077 | 1,529 | 4,216 | 6,436 | 8,188 | 9,718 | 3,282 | 14,795 | 183,71 | 248,22 | 64,51 |  	| 3 | 
						ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ | 
						2 | 
						MITSUBISHI EVO8 | 
						R | 
						2008-09-14 | 
						10:41:00 | 1,595 | 1,534 | 4,463 | 6,573 | 8,302 | 9,828 | 3,255 | 11,423 | 192,95 | 249,49 | 56,54 |  	| - | 
						ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						4 | 
						LANCIA INTEGRALLE | 
						L | 
						2008-09-13 | 
						13:18:00 | 2,587 | 1,623 | 4,588 | 6,737 |  | 10,081 | 3,344 | 12,668 | 189,09 | 234,72 | 45,63 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ | 
						2 | 
						MITSUBISHI EVO8 | 
						L | 
						2008-09-13 | 
						14:46:00 | 1,744 |  |  |  |  |  |  | 1,744 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT2 [2008] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ | 
						2 | 
						MITSUBISHI EVO8 | 
						R | 
						2008-09-14 | 
						14:27:00 | 0,888 | 2,047 | 5,582 | 7,754 | 9,478 | 10,993 | 3,239 | 11,881 | 192,48 | 251,22 | 58,74 |  	| ABANDONED RUN | 
						ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						4 | 
						LANCIA INTEGRALLE | 
						L | 
						2008-09-14 | 
						14:27:00 | 0,615 | 1,839 | 8,011 |  |  |  |  | 8,011 |  |  |  |  	| QUALIFIED | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						6 | 
						BMW | 
						L | 
						2008-09-14 | 
						14:28:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT2 [2008] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΣΙΔΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						6 | 
						BMW | 
						L | 
						2008-09-14 | 
						15:48:00 | 4,886 | 2,023 | 4,904 | 8,644 | 12,898 | 17,774 | 9,130 | 22,660 | 90,24 | 69,09 | -21,15 |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ | 
						2 | 
						MITSUBISHI EVO8 | 
						R | 
						2008-09-14 | 
						15:48:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,008 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |