ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-11-01 |
12:38:00 | 0,448 | 1,651 | 4,578 | 6,892 | 8,759 | 10,434 | 3,542 | 10,882 | 170,51 | 213,22 | 42,71 | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-11-01 |
14:27:00 | 1,016 | 1,603 | 4,578 | 6,988 | 8,931 | 10,699 | 3,711 | 11,715 | 168,39 | 214,16 | 45,77 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-11-01 |
16:13:00 | 0,875 | 1,569 | 4,532 | 6,953 | 8,929 | 10,740 | 3,787 | 11,615 | 165,94 | 208,25 | 42,31 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-11-02 |
11:00:00 | 1,065 | 1,689 | 4,733 | 7,143 | | 10,837 | 3,694 | 11,902 | 161,84 | 217,92 | 56,08 | 3 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 20v |
L |
2008-11-02 |
11:09:00 | 0,818 | 1,695 | 4,925 | 7,353 | 9,254 | 10,925 | 3,572 | 11,743 | 167,23 | 218,97 | 51,74 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 20v |
R |
2008-11-01 |
16:13:00 | 0,757 | 1,645 | 4,958 | 7,406 | 9,348 | 11,044 | 3,638 | 11,801 | 165,02 | 223,84 | 58,82 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-11-01 |
14:24:00 | 1,448 | 1,617 | 4,559 | 6,868 | 8,955 | 11,068 | 4,200 | 12,516 | 175,42 | 164,81 | -10,61 | 4 |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
8 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2008-11-01 |
16:02:00 | 3,856 | 1,686 | 4,871 | 7,358 | 9,343 | 11,148 | 3,790 | 15,004 | 164,42 | 209,99 | 45,57 | - |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
8 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2008-11-01 |
12:27:00 | 10,778 | 1,691 | 4,917 | 7,432 | 9,418 | 11,148 | 3,716 | 21,926 | 162,03 | 22,00 | -140,03 | - |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
8 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2008-11-02 |
10:50:00 | 2,356 | 1,715 | 4,929 | 7,450 | 9,433 | 11,176 | 3,726 | 13,532 | 161,82 | 215,88 | 54,06 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-11-01 |
12:45:00 | 0,926 | 1,654 | 4,706 | 7,508 | 9,587 | 11,421 | 3,913 | 12,347 | 149,76 | 206,51 | 56,75 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 20v |
L |
2008-11-01 |
12:40:00 | 0,809 | 1,859 | 5,218 | 7,702 | 9,676 | 11,429 | 3,727 | 12,238 | 164,40 | 213,96 | 49,56 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-11-01 |
16:02:00 | 0,738 | 1,790 | 5,087 | 7,533 | 9,699 | 11,561 | 4,028 | 12,299 | 135,36 | 209,37 | 74,01 | - |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
8 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2008-11-01 |
14:14:00 | 1,275 | 2,240 | 5,841 | 8,427 | 10,469 | 12,326 | 3,899 | 13,601 | 157,85 | 203,22 | 45,37 | 5 |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
10 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-11-02 |
10:42:00 | 1,469 | 1,944 | 5,511 | 8,173 | 10,619 | 13,222 | 5,049 | 14,691 | 144,77 | 135,24 | -9,53 | - |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
10 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-11-01 |
16:07:00 | 2,408 | 5,055 | 9,066 | 11,752 | 13,893 | 15,726 | 3,974 | 18,134 | 148,13 | 208,04 | 59,91 | ABANDONED RUN |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-11-02 |
11:09:00 | 0,901 | 1,811 | 7,461 | 15,114 | 9,178 | | | 0,901 | 45,42 | | | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 20v |
R |
2008-11-01 |
14:30:00 | 1,241 | 1,674 | 6,713 | 13,569 | 22,954 | | | 1,241 | 48,54 | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 20v |
R |
2008-11-02 |
13:58:00 | 0,727 | 1,655 | 4,855 | 7,249 | 9,126 | 10,771 | 3,522 | 11,498 | 171,29 | 230,50 | 59,21 | LOST |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
8 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2008-11-02 |
13:58:00 | 0,777 | 1,774 | 5,007 | 7,513 | 9,456 | 11,146 | 3,633 | 11,923 | 163,54 | 222,38 | 58,84 | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-11-02 |
14:01:00 | 0,757 | 2,097 | 5,358 | 7,817 | 9,776 | 11,500 | 3,683 | 12,257 | 167,54 | 220,97 | 53,43 | DID NOT APPEAR |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
10 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-11-02 |
14:01:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-11-02 |
14:01:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 20v |
L |
2008-11-02 |
15:03:00 | 0,590 | 1,631 | 4,774 | 7,151 | 9,025 | 10,758 | 3,607 | 11,348 | 171,18 | 203,15 | 31,97 | LOST |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-11-02 |
15:03:00 | 0,695 | 1,791 | 4,840 | 7,177 | 9,134 | 11,326 | 4,149 | 12,021 | 171,58 | 148,33 | -23,25 | QUALIFIED |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-11-02 |
15:04:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-11-02 |
15:47:00 | 0,500 | 1,624 | 4,602 | 6,990 | 9,093 | 11,167 | 4,177 | 11,667 | 165,55 | 175,00 | 9,45 | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
9 |
TOYOTA STARLET 1,6 20v |
R |
2008-11-02 |
15:47:00 | 1,390 | | | | | | | 1,390 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|