ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-09-14 |
10:46:00 | 0,917 | 1,649 | 4,728 | 7,132 | 9,057 | 10,733 | 3,601 | 11,650 | 167,15 | 223,65 | 56,50 | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-09-13 |
15:14:00 | 1,112 | 1,738 | 5,000 | 7,516 | 9,554 | 11,346 | 3,830 | 12,458 | 163,05 | 212,82 | 49,77 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-09-13 |
16:47:00 | 1,497 | 1,679 | 5,132 | 7,832 | 10,061 | 12,050 | 4,218 | 13,547 | 148,16 | 191,37 | 43,21 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-09-13 |
13:38:00 | 1,146 | 1,968 | 5,572 | 8,183 | 10,258 | 12,073 | 3,890 | 13,219 | 159,39 | 211,52 | 52,13 | 3 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2008-09-13 |
16:43:00 | 1,298 | 2,182 | 5,624 | 8,245 | 10,426 | 12,315 | 4,070 | 13,613 | 147,95 | 200,67 | 52,72 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2008-09-14 |
10:40:00 | 1,141 | 2,190 | 5,741 | 8,370 | 10,521 | 12,401 | 4,031 | 13,542 | 150,59 | 202,37 | 51,78 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2008-09-13 |
15:04:00 | 1,019 | 2,315 | 5,918 | 8,568 | 10,826 | 12,971 | 4,403 | 13,990 | 148,77 | 180,42 | 31,65 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2008-09-13 |
13:11:00 | 0,993 | 2,590 | 6,653 | 9,422 | | 13,652 | 4,230 | 14,645 | 147,55 | 186,12 | 38,57 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-09-13 |
13:36:00 | 0,784 | 2,234 | 5,545 | 8,142 | 10,898 | 13,980 | 5,838 | 14,764 | 137,82 | 109,43 | -28,39 | 4 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-09-14 |
10:44:00 | 1,327 | 2,114 | 5,972 | 9,187 | 11,918 | 14,481 | 5,294 | 15,808 | 120,28 | 134,09 | 13,81 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-09-13 |
13:36:00 | 1,047 | 2,063 | 5,526 | | 12,962 | 15,801 | | 16,848 | | 145,15 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-09-14 |
14:58:00 | 0,758 | 1,720 | 4,867 | 7,297 | 9,283 | 11,033 | 3,736 | 11,791 | 168,40 | 217,63 | 49,23 | RED LIGHT |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
3 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2008-09-14 |
14:58:00 | -0,785 | 2,131 | 5,376 | 7,948 | 10,446 | 12,662 | 4,714 | 11,877 | 143,70 | 162,96 | 19,26 | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-09-14 |
14:59:00 | 1,498 | 2,104 | 5,507 | 8,028 | 10,006 | 11,715 | 3,687 | 13,213 | 161,63 | 219,30 | 57,67 | DID NOT APPEAR |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-09-14 |
14:59:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
7 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-09-14 |
15:55:00 | 0,676 | 1,619 | 4,615 | 6,990 | 8,905 | 10,577 | 3,587 | 11,253 | 168,45 | 227,49 | 59,04 | LOST |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-09-14 |
15:55:00 | 0,460 | 1,776 | 4,967 | 7,592 | 10,134 | 12,900 | 5,308 | 13,360 | 147,57 | 126,56 | -21,01 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|