ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
6 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-20 |
10:23:00 | 0,759 | 1,794 | 4,783 | 7,108 | 8,985 | 10,635 | 3,527 | 11,394 | 172,48 | 228,27 | 55,79 | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-04-19 |
15:11:00 | 1,110 | 1,678 | 4,690 | 7,125 | 9,085 | 10,841 | 3,716 | 11,951 | 169,70 | 216,20 | 46,50 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-04-20 |
10:31:00 | 1,380 | 1,723 | 4,824 | 7,286 | 9,298 | 11,049 | 3,763 | 12,429 | 165,51 | 216,01 | 50,50 | 3 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-04-19 |
16:38:00 | 1,413 | 1,797 | 4,889 | 7,309 | 9,291 | 11,072 | 3,763 | 12,485 | 163,17 | 213,74 | 50,57 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
6 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-19 |
16:56:00 | 0,578 | 1,934 | 5,444 | 7,878 | 9,808 | 11,468 | 3,590 | 12,046 | 166,66 | 229,06 | 62,40 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-04-19 |
13:29:00 | 1,111 | 1,870 | 5,200 | 7,733 | 9,754 | 11,531 | 3,798 | 12,642 | 163,11 | 214,88 | 51,77 | 4 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
8 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2008-04-20 |
10:06:00 | 0,841 | 1,865 | 5,072 | 7,625 | 9,702 | 11,593 | 3,968 | 12,434 | 159,91 | 200,31 | 40,40 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
8 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2008-04-19 |
16:50:00 | 0,952 | 1,725 | 4,963 | 7,591 | 9,673 | 11,613 | 4,022 | 12,565 | 157,37 | 193,98 | 36,61 | 5 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
R |
2008-04-19 |
13:29:00 | 1,852 | 1,983 | 5,379 | 7,924 | 9,926 | 11,906 | 3,982 | 13,758 | 162,85 | 177,92 | 15,07 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
8 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
R |
2008-04-19 |
15:02:00 | 0,918 | 1,948 | 5,331 | 7,960 | 10,064 | 11,999 | 4,039 | 12,917 | 156,28 | 195,18 | 38,90 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
L |
2008-04-19 |
16:55:00 | 2,035 | 1,774 | 5,630 | 8,229 | 10,241 | 12,030 | 3,801 | 14,065 | 162,27 | 213,37 | 51,10 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
L |
2008-04-19 |
15:11:00 | 1,326 | 1,723 | 5,455 | 8,298 | 10,498 | 12,486 | 4,188 | 13,812 | 145,92 | 193,93 | 48,01 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-04-20 |
10:37:00 | 1,744 | 1,752 | 5,020 | 7,712 | 10,245 | 12,522 | 4,810 | 14,266 | 133,62 | 162,91 | 29,29 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
6 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-19 |
13:20:00 | 1,977 | 2,137 | 6,660 | 9,366 | 11,425 | 13,159 | 3,793 | 15,136 | 156,62 | 218,42 | 61,80 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
8 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2008-04-19 |
13:26:00 | 0,882 | 1,938 | 5,411 | 8,444 | 11,697 | 15,229 | 6,785 | 16,111 | 115,86 | 97,68 | -18,18 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-04-19 |
16:52:00 | 1,926 | 1,711 | 5,120 | 8,674 | 12,684 | 17,176 | 8,502 | 19,102 | 96,46 | 77,53 | -18,93 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-04-19 |
14:47:00 | 1,092 | 1,833 | 6,047 | 11,298 | 16,411 | 21,506 | 10,208 | 22,598 | 68,50 | 71,66 | 3,16 | RED LIGHT |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
L |
2008-04-19 |
16:54:00 | -1,147 | | | | | | | -1,147 | | | | RED LIGHT |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
6 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-19 |
15:07:00 | 0,134 | 1,731 | 4,623 | 6,944 | 8,825 | 10,466 | 3,522 | 10,600 | 172,18 | 229,78 | 57,60 | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
L |
2008-04-20 |
10:31:00 | 2,581 | 4,482 | | | | | | 4,482 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-04-20 |
13:30:00 | 1,239 | | 4,831 | 7,385 | 9,485 | 11,279 | 3,894 | 12,518 | 160,94 | | | DID NOT APPEAR |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
7 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
L |
2008-04-20 |
13:30:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-04-20 |
13:32:00 | 0,769 | | | 7,421 | 9,406 | 11,168 | 3,747 | 11,937 | 163,00 | | | LOST |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
8 |
HONDA INTEGRA TYPE R |
L |
2008-04-20 |
13:32:00 | 0,700 | 1,955 | 5,357 | 7,932 | 10,013 | 11,999 | 4,067 | 12,699 | 159,63 | 191,06 | 31,43 | QUALIFIED |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
6 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-04-20 |
15:22:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
6 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-20 |
15:37:00 | 0,773 | 1,857 | 4,803 | 7,204 | 9,144 | 10,837 | 3,633 | 11,610 | 166,34 | | | LOST |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
5 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-04-20 |
15:37:00 | 0,591 | 1,844 | 5,405 | 9,048 | 12,366 | 16,577 | 7,529 | 17,168 | 110,91 | 75,85 | -35,06 | QUALIFIED |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-04-20 |
15:41:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-04-20 |
16:15:00 | 0,540 | 1,810 | 4,952 | 7,415 | 9,418 | 11,192 | 3,777 | 11,732 | 168,22 | 214,02 | 45,80 | LOST |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
6 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-20 |
16:15:00 | 0,831 | 2,053 | 5,687 | 8,222 | 10,222 | 12,161 | 3,939 | 12,992 | 160,09 | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|