ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto True Street [2009] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
41 |
JEEP SRT8 |
R |
2009-04-12 |
10:43:00 | 0,750 | 1,711 | 5,081 | 7,873 | 10,207 | 12,673 | 4,800 | 13,423 | 142,65 | 130,90 | -11,75 | 2 |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
40 |
HONDA CIVIC B16A |
L |
2009-04-12 |
11:08:00 | 2,306 | 1,952 | 5,360 | 8,165 | 10,530 | 12,689 | 4,524 | 14,995 | 140,52 | 173,76 | 33,24 | 3 |
ΣΑΡΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
31 |
MITSUBICHI EVO8 |
R |
2009-04-11 |
16:46:00 | 2,244 | | | 8,217 | 10,638 | 12,792 | 4,575 | 15,036 | 137,03 | 175,91 | 38,88 | 4 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
30 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2009-04-11 |
14:57:00 | 0,702 | 2,075 | | 8,327 | | 12,835 | 4,508 | 13,537 | 142,98 | 173,41 | 30,43 | - |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
40 |
HONDA CIVIC B16A |
R |
2009-04-11 |
18:07:00 | 1,170 | 1,974 | | 8,301 | 10,678 | 12,846 | 4,545 | 14,016 | 140,44 | 173,20 | 32,76 | - |
ΣΑΡΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
31 |
MITSUBICHI EVO8 |
L |
2009-04-11 |
14:46:00 | 2,675 | 1,889 | | 8,310 | 10,740 | 12,899 | 4,589 | 15,574 | 137,06 | 175,40 | 38,34 | - |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
40 |
HONDA CIVIC B16A |
L |
2009-04-11 |
16:26:00 | 0,850 | 2,066 | | 8,353 | | 12,966 | 4,613 | 13,816 | 138,22 | 170,36 | 32,14 | - |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
40 |
HONDA CIVIC B16A |
R |
2009-04-11 |
14:40:00 | 0,914 | 2,080 | | 8,498 | 10,849 | 12,999 | 4,501 | 13,913 | 142,31 | 174,51 | 32,20 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
30 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2009-04-12 |
11:05:00 | 0,563 | 2,178 | 5,711 | 8,528 | 10,887 | 13,103 | 4,575 | 13,666 | 141,43 | 164,14 | 22,71 | - |
ΣΑΡΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
31 |
MITSUBICHI EVO8 |
R |
2009-04-12 |
10:51:00 | 0,623 | 2,202 | 5,873 | 8,804 | 11,221 | 13,352 | 4,548 | 13,975 | 135,96 | 177,72 | 41,76 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
30 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2009-04-11 |
16:38:00 | 0,531 | 2,201 | | 8,514 | 10,865 | 13,355 | 4,841 | 13,886 | 142,21 | 134,38 | -7,83 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
41 |
JEEP SRT8 |
L |
2009-04-11 |
18:17:00 | 0,764 | 1,983 | | 8,677 | 11,217 | 13,495 | 4,818 | 14,259 | 129,73 | 164,64 | 34,91 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
41 |
JEEP SRT8 |
R |
2009-04-11 |
16:26:00 | 0,266 | 2,037 | | 8,740 | 11,290 | 13,573 | 4,833 | 13,839 | 130,11 | 164,76 | 34,65 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
41 |
JEEP SRT8 |
L |
2009-04-11 |
14:44:00 | 0,595 | 1,893 | | 8,562 | 11,086 | 13,746 | 5,184 | 14,341 | 130,52 | 112,44 | -18,08 | 5 |
ΜΑΚΑΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
37 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2009-04-11 |
18:13:00 | 1,044 | 2,288 | | 9,045 | 11,531 | 13,757 | 4,712 | 14,801 | 134,96 | 169,74 | 34,78 | - |
ΜΑΚΑΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
37 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2009-04-11 |
16:31:00 | 0,943 | 2,177 | | 9,005 | 11,516 | 13,769 | 4,764 | 14,712 | 133,52 | 168,48 | 34,96 | 6 |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
36 |
TOYOTA CELICA |
L |
2009-04-11 |
16:31:00 | 0,586 | 2,121 | | 9,049 | 11,557 | 13,805 | 4,756 | 14,391 | 131,62 | 168,65 | 37,03 | - |
ΜΑΚΑΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
37 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2009-04-11 |
14:40:00 | 1,225 | 2,366 | | 9,310 | 11,819 | 14,058 | 4,748 | 15,283 | 132,77 | 169,57 | 36,80 | - |
ΜΑΚΑΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
37 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2009-04-12 |
10:46:00 | 0,763 | 2,429 | 6,421 | 9,439 | 11,939 | 14,172 | 4,733 | 14,935 | 134,87 | 169,78 | 34,91 | - |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
36 |
TOYOTA CELICA |
R |
2009-04-11 |
14:27:00 | 0,801 | 2,272 | | 9,392 | 11,904 | 14,189 | 4,797 | 14,990 | 131,05 | 166,20 | 35,15 | 7 |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
39 |
MITSUBISHI EVO10 |
L |
2009-04-11 |
18:06:00 | 1,597 | 2,564 | | 9,576 | 12,056 | 14,304 | 4,728 | 15,901 | 132,69 | 169,16 | 36,47 | 8 |
ΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
GOLF GTI5 |
R |
2009-04-12 |
10:44:00 | 1,816 | 2,467 | 6,665 | 9,997 | 12,793 | 15,288 | 5,291 | 17,104 | 121,14 | 151,61 | 30,47 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
GOLF GTI5 |
L |
2009-04-11 |
18:16:00 | 9,311 | 2,534 | | 10,226 | 13,072 | 15,592 | 5,366 | 24,903 | 115,85 | 150,25 | 34,40 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
GOLF GTI5 |
R |
2009-04-11 |
16:24:00 | 3,425 | 2,653 | | 10,486 | 13,332 | 15,871 | 5,385 | 19,296 | 115,80 | 147,21 | 31,41 | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
39 |
MITSUBISHI EVO10 |
L |
2009-04-11 |
14:43:00 | 1,319 | 2,168 | | 9,637 | 12,962 | 16,271 | 6,634 | 17,590 | 107,71 | 107,65 | -0,06 | - |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
36 |
TOYOTA CELICA |
L |
2009-04-12 |
10:56:00 | -0,572 | 5,316 | 9,214 | 12,287 | 14,770 | 16,995 | 4,708 | 16,423 | 132,36 | 170,40 | 38,04 | - |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
36 |
TOYOTA CELICA |
R |
2009-04-11 |
18:13:00 | 1,481 | 2,254 | | 12,250 | 15,389 | 17,890 | 5,640 | 19,371 | 92,53 | 152,52 | 59,99 | - |
ΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
GOLF GTI5 |
L |
2009-04-11 |
14:38:00 | 3,529 | 2,997 | | 16,533 | 21,710 | 26,481 | 9,948 | 30,010 | 64,34 | 79,54 | 15,20 | ABANDONED RUN |
ΔΑΝΗΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
38 |
|
R |
2009-04-11 |
14:38:00 | 2,207 | 2,356 | | 18,259 | 30,205 | | | 2,207 | 35,44 | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto True Street [2009] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
41 |
JEEP SRT8 |
R |
2009-04-12 |
13:30:00 | 1,936 | 1,924 | 5,272 | 8,121 | 11,044 | 14,227 | 6,106 | 16,163 | 129,91 | 110,47 | -19,44 | LOST |
ΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
35 |
GOLF GTI5 |
L |
2009-04-12 |
13:30:00 | 2,889 | 2,538 | 6,748 | 10,088 | 12,884 | 15,377 | 5,289 | 18,266 | 120,30 | 151,80 | 31,50 | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
30 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2009-04-12 |
13:31:00 | 1,179 | 2,165 | 5,696 | 8,504 | 10,863 | 13,098 | 4,594 | 14,277 | 141,80 | 167,11 | 25,31 | LOST |
ΜΑΚΑΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
37 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2009-04-12 |
13:31:00 | 0,790 | 2,274 | 5,985 | 9,059 | 11,580 | 13,858 | 4,799 | 14,648 | 132,61 | 161,49 | 28,88 | WON |
ΣΑΡΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
31 |
MITSUBICHI EVO8 |
L |
2009-04-12 |
13:32:00 | 1,147 | 1,848 | 5,237 | 8,133 | 10,865 | 13,371 | 5,238 | 14,518 | 124,71 | 145,17 | 20,46 | LOST |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
36 |
TOYOTA CELICA |
R |
2009-04-12 |
13:32:00 | 0,866 | 2,294 | 6,185 | 9,227 | 11,714 | 13,973 | 4,746 | 14,839 | 133,46 | 161,61 | 28,15 | WON |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
40 |
HONDA CIVIC B16A |
R |
2009-04-12 |
13:34:00 | 2,982 | 1,963 | 5,357 | 8,178 | 10,554 | 12,722 | 4,544 | 15,704 | 140,44 | 172,11 | 31,67 | DID NOT APPEAR |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
39 |
MITSUBISHI EVO10 |
L |
2009-04-12 |
13:34:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto True Street [2009] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
41 |
JEEP SRT8 |
R |
2009-04-12 |
14:36:00 | 0,619 | 1,725 | 5,069 | 7,865 | 10,205 | 12,858 | 4,993 | 13,477 | 142,19 | 113,31 | -28,88 | LOST |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
30 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2009-04-12 |
14:36:00 | 0,780 | 2,311 | 5,843 | 8,639 | 10,994 | 13,138 | 4,499 | 13,918 | 141,97 | 175,03 | 33,06 | INVALID RUN BUT QUALIFIED |
ΣΑΡΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
31 |
MITSUBICHI EVO8 |
L |
2009-04-12 |
14:36:44 | 0,151 | 1,936 | 5,271 | 8,023 | 10,332 | 12,486 | 4,463 | 12,637 | 142,47 | 167,96 | 25,49 | RED LIGHT |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
40 |
HONDA CIVIC B16A |
R |
2009-04-12 |
14:36:44 | -0,512 | 1,926 | 5,304 | 8,131 | 10,514 | 12,691 | 4,560 | 12,179 | 140,03 | 171,79 | 31,76 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto True Street [2009] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
41 |
JEEP SRT8 |
R |
2009-04-12 |
15:35:00 | 0,644 | 1,789 | 5,167 | 7,962 | 10,296 | 12,817 | 4,855 | 13,461 | 142,46 | 118,60 | -23,86 | LOST |
ΣΑΡΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
31 |
MITSUBICHI EVO8 |
L |
2009-04-12 |
15:35:00 | 0,968 | 1,948 | 5,389 | 8,170 | 10,498 | 12,722 | 4,552 | 13,690 | 141,27 | 153,13 | 11,86 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|