ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AA1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
1101 |
PEUGEOT |
L |
2013-11-23 |
12:26:13 | 3,349 | 1,469 | | 6,455 | | 10,112 | 3,657 | 13,461 | 173,74 | 215,05 | 41,31 | - |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
1101 |
PEUGEOT |
L |
2013-11-24 |
09:23:25 | 2,296 | 1,553 | | 6,593 | | 10,280 | 3,687 | 12,576 | 172,08 | 212,89 | 40,81 | - |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
1101 |
PEUGEOT |
R |
2013-11-23 |
15:50:14 | 0,921 | 1,547 | | 6,609 | | 10,305 | 3,696 | 11,226 | 171,51 | 211,88 | 40,37 | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
1102 |
HONDA |
L |
2013-11-23 |
15:50:14 | 1,047 | 1,548 | | 6,797 | | 10,616 | 3,819 | 11,663 | 165,28 | 207,61 | 42,33 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
1102 |
HONDA |
R |
2013-11-23 |
12:36:50 | 1,116 | 1,699 | | 6,969 | | 10,768 | 3,799 | 11,884 | 166,12 | 206,65 | 40,53 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
1102 |
HONDA |
R |
2013-11-24 |
09:03:13 | 2,015 | 1,647 | | 6,982 | | 10,858 | 3,876 | 12,873 | 163,93 | 204,08 | 40,15 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
1101 |
PEUGEOT |
L |
2013-11-24 |
17:11:43 | 1,513 | 1,547 | | 6,516 | | 10,174 | 3,658 | 11,687 | 173,66 | 214,41 | 40,75 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|