ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AA1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
CITROEN AX 1,8 16V |
L |
2008-04-20 |
10:16:00 | 1,088 | 1,564 | 4,676 | 7,242 | 9,414 | 11,375 | 4,133 | 12,463 | 153,00 | 191,75 | 38,75 | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
CITROEN AX 1,8 16V |
R |
2008-04-19 |
14:50:00 | 0,968 | 1,590 | 4,989 | 7,657 | 9,853 | 11,821 | 4,164 | 12,789 | 151,81 | 191,16 | 39,35 | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-04-20 |
10:19:00 | 0,693 | 1,692 | 4,868 | 7,533 | 9,801 | 11,867 | 4,334 | 12,560 | 148,56 | 182,65 | 34,09 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-04-19 |
16:38:00 | 0,926 | 1,718 | 4,930 | 7,586 | 9,838 | 11,890 | 4,304 | 12,816 | 149,53 | 184,26 | 34,73 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
10 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-19 |
13:27:00 | 1,248 | 1,727 | 4,980 | 7,663 | 9,964 | 12,035 | 4,372 | 13,283 | 147,66 | 181,36 | 33,70 | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
CITROEN AX 1,8 16V |
R |
2008-04-19 |
13:12:00 | 1,036 | 1,799 | 5,230 | 7,888 | 10,088 | 12,052 | 4,164 | 13,088 | 152,17 | 191,65 | 39,48 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-04-19 |
15:06:00 | 1,986 | 1,680 | 4,881 | 7,651 | 10,095 | 12,590 | 4,939 | 14,576 | 139,29 | 148,68 | 9,39 | 3 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
11 |
ALFETTA GTV |
R |
2008-04-19 |
15:04:00 | 1,980 | 1,806 | 5,512 | 8,589 | 11,177 | 13,514 | 4,925 | 15,494 | 129,58 | 160,89 | 31,31 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
11 |
ALFETTA GTV |
R |
2008-04-20 |
10:19:00 | 0,931 | 1,821 | 5,492 | 8,575 | 11,191 | 13,567 | 4,992 | 14,498 | 128,46 | 157,92 | 29,46 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
11 |
ALFETTA GTV |
L |
2008-04-19 |
16:50:00 | 4,333 | 1,878 | 5,601 | 8,692 | 11,290 | 13,638 | 4,946 | 17,971 | 128,62 | 160,71 | 32,09 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
11 |
ALFETTA GTV |
R |
2008-04-19 |
13:23:00 | 2,022 | 1,830 | 5,589 | 8,706 | 11,312 | 13,674 | 4,968 | 15,696 | 128,52 | 159,15 | 30,63 | - |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
CITROEN AX 1,8 16V |
R |
2008-04-19 |
16:40:00 | 4,911 | 1,678 | 5,065 | 8,023 | 10,760 | 13,907 | 5,884 | 18,818 | 132,01 | 106,80 | -25,21 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-04-20 |
15:39:00 | 0,744 | 1,747 | 5,143 | 8,044 | 10,525 | 12,762 | 4,718 | 13,506 | 137,15 | 168,86 | 31,71 | LOST |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
11 |
ALFETTA GTV |
R |
2008-04-20 |
15:39:00 | 0,602 | 1,876 | 5,675 | 8,808 | 11,460 | 13,861 | 5,053 | 14,463 | 126,82 | 156,55 | 29,73 | QUALIFIED |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
CITROEN AX 1,8 16V |
L |
2008-04-20 |
15:39:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΛΟΥΚΟΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
CITROEN AX 1,8 16V |
R |
2008-04-20 |
16:23:00 | 0,745 | 1,668 | 4,800 | 7,384 | 9,565 | 11,536 | 4,152 | 12,281 | 152,31 | | | LOST |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
10 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-04-20 |
16:23:00 | 0,575 | 1,715 | 4,959 | 7,672 | 9,973 | 12,064 | 4,392 | 12,639 | 145,73 | 179,91 | 34,18 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|