ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AA1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
14 |
PEUGEOT 106 RALLY |
R |
2008-03-30 |
10:24:00 | 1,133 | 1,685 | 4,587 | 6,937 | 8,906 | 10,684 | 3,747 | 11,817 | 169,81 | 210,56 | 40,75 | - |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
14 |
PEUGEOT 106 RALLY |
R |
2008-03-29 |
12:26:00 | 1,754 | 1,880 | 4,836 | 7,213 | 9,219 | 11,032 | 3,819 | 12,786 | 167,83 | 206,40 | 38,57 | - |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
14 |
PEUGEOT 106 RALLY |
L |
2008-03-29 |
15:08:00 | 0,877 | 1,948 | 4,887 | 7,264 | 9,266 | 11,081 | 3,817 | 11,958 | 167,50 | 206,44 | 38,94 | 2 |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-03-29 |
12:38:00 | 0,934 | 1,762 | 4,966 | 7,764 | 10,182 | 12,530 | 4,766 | 13,464 | 140,31 | 155,35 | 15,04 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-03-30 |
10:24:00 | 0,826 | 1,863 | 5,111 | 7,896 | 10,303 | 12,701 | 4,805 | 13,527 | 144,46 | 143,82 | -0,64 | - |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-03-29 |
15:16:00 | 2,252 | 1,743 | 5,012 | 7,911 | 10,455 | 12,943 | 5,032 | 15,195 | 133,91 | 142,08 | 8,17 | 3 |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
16 |
ALFETTA GTV |
R |
2008-03-30 |
10:16:00 | 0,976 | 1,796 | 5,449 | 8,499 | 11,039 | 13,327 | 4,828 | 14,303 | 131,86 | 164,26 | 32,40 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
16 |
ALFETTA GTV |
R |
2008-03-29 |
12:52:00 | 2,215 | 1,927 | 5,735 | 8,926 | 11,612 | 14,056 | 5,130 | 16,271 | 125,50 | 153,47 | 27,97 | - |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
16 |
ALFETTA GTV |
R |
2008-03-29 |
15:14:00 | 0,724 | 1,872 | 5,532 | 8,969 | 12,015 | 14,944 | 5,975 | 15,668 | 113,56 | 126,87 | 13,31 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-03-30 |
15:13:00 | 0,603 | 1,826 | 5,120 | 7,977 | 10,463 | 12,768 | 4,791 | 13,371 | 139,12 | 161,34 | 22,22 | LOST |
ΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
16 |
ALFETTA GTV |
R |
2008-03-30 |
15:13:00 | 0,772 | 1,787 | 5,384 | 8,429 | 10,986 | 13,297 | 4,868 | 14,069 | 131,25 | 162,58 | 31,33 | WON |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
14 |
PEUGEOT 106 RALLY |
R |
2008-03-30 |
15:18:00 | 1,883 | 1,661 | 4,478 | 6,826 | 8,808 | 10,609 | 3,783 | 12,492 | 169,13 | 207,78 | 38,65 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
14 |
PEUGEOT 106 RALLY |
R |
2008-03-30 |
16:45:00 | 1,980 | 1,623 | 4,435 | 6,789 | 8,785 | 10,605 | 3,816 | 12,585 | 168,51 | 205,48 | 36,97 | DID NOT APPEAR |
ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ |
15 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-03-30 |
16:45:00 | | | | | | | | | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|