| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2008] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						44 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						11:01:00 | 0,657 | 1,909 | 5,320 | 8,113 | 10,443 | 12,565 | 4,452 | 13,222 | 141,29 | 176,60 | 35,31 |  	| 2 | 
						ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 
						45 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						14:04:00 | 2,042 | 1,964 | 5,390 | 8,135 | 10,490 | 12,655 | 4,520 | 14,697 | 144,76 | 175,32 | 30,56 |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 
						45 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						10:34:00 | 1,079 | 1,963 | 5,479 | 8,284 | 10,615 | 12,727 | 4,443 | 13,806 | 142,53 | 179,39 | 36,86 |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 
						45 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						15:59:00 | 1,815 | 2,166 | 5,498 | 8,212 | 10,569 | 12,764 | 4,552 | 14,579 | 145,21 | 173,09 | 27,88 |  	| 3 | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						47 | 
						FIAT UNO 1,8 16V | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						10:48:00 | 4,242 | 2,067 | 5,576 | 8,379 | 10,725 | 12,827 | 4,448 | 17,069 | 141,11 | 179,89 | 38,78 |  	| - | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						44 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						14:24:00 | 1,975 | 2,090 | 5,603 | 8,417 | 10,780 | 12,907 | 4,490 | 14,882 | 140,36 | 176,82 | 36,46 |  	| - | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						44 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						12:28:00 | 2,796 | 2,079 | 5,619 | 8,429 | 10,796 | 12,921 | 4,492 | 15,717 | 140,89 | 177,88 | 36,99 |  	| - | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						47 | 
						FIAT UNO 1,8 16V | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						12:21:00 | 0,949 | 2,219 | 5,743 | 8,576 | 10,935 | 13,050 | 4,474 | 13,999 | 138,48 | 176,46 | 37,98 |  	| - | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						47 | 
						FIAT UNO 1,8 16V | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						15:56:00 | 0,908 | 2,126 | 5,693 | 8,563 | 10,957 | 13,094 | 4,531 | 14,002 | 136,54 | 176,08 | 39,54 |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 
						45 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						12:34:00 | 2,239 | 2,257 | 5,874 | 8,611 | 10,960 | 13,134 | 4,523 | 15,373 | 144,63 | 173,60 | 28,97 |  	| - | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						47 | 
						FIAT UNO 1,8 16V | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						14:07:00 | 1,029 | 2,141 | 5,724 | 8,828 | 11,328 | 13,527 | 4,699 | 14,556 | 132,76 | 171,64 | 38,88 |  	| 4 | 
						ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. | 
						46 | 
						HONDA INTEGRA | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						14:36:00 | 2,190 | 2,296 | 6,201 | 9,418 | 12,090 | 14,509 | 5,091 | 16,699 | 122,21 | 155,20 | 32,99 |  	| - | 
						ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. | 
						46 | 
						HONDA INTEGRA | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						16:06:00 | 3,092 | 2,262 | 6,418 | 9,748 | 12,476 | 14,919 | 5,171 | 18,011 | 119,83 | 154,62 | 34,79 |  	| - | 
						ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. | 
						46 | 
						HONDA INTEGRA | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						14:02:00 | 3,455 | 2,298 | 6,643 | 10,048 | 12,805 | 15,253 | 5,205 | 18,708 | 117,32 | 153,39 | 36,07 |  	| - | 
						ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. | 
						46 | 
						HONDA INTEGRA | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						12:21:00 | 2,585 | 2,227 | 6,943 | 12,924 | 19,805 | 27,005 | 14,081 | 29,590 | 57,05 | 55,53 | -1,52 |  	| RED LIGHT | 
						ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. | 
						46 | 
						HONDA INTEGRA | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						10:34:00 | -0,559 | 2,291 | 7,514 | 13,727 | 18,073 | 21,300 | 7,573 | 20,741 | 58,60 | 111,42 | 52,82 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2008] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 
						45 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						14:44:00 | 0,705 | 2,151 | 5,631 | 8,365 | 10,650 | 12,698 | 4,333 | 13,403 | 146,29 | 185,06 | 38,77 |  	| LOST | 
						ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 
						47 | 
						FIAT UNO 1,8 16V | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						14:44:00 | 0,946 | 2,034 | 5,416 | 8,350 | 10,733 | 12,857 | 4,507 | 13,803 | 137,50 | 177,44 | 39,94 |  	| WON | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						44 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						14:45:00 | 0,629 | 2,125 | 5,586 | 8,388 | 10,716 | 12,826 | 4,438 | 13,455 | 141,19 | 177,64 | 36,45 |  	| LOST | 
						ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. | 
						46 | 
						HONDA INTEGRA | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						14:45:00 | 1,004 | 2,214 | 6,352 | 9,580 | 12,239 | 14,621 | 5,041 | 15,625 | 123,72 | 158,93 | 35,21 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2008] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ | 
						44 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						15:37:00 | 0,445 | 2,208 | 5,656 | 8,456 | 10,782 | 12,891 | 4,435 | 13,336 | 141,33 | 177,81 | 36,48 |  	| LOST | 
						ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | 
						45 | 
						HONDA CIVIC 1,8 | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						15:37:00 | 0,864 | 2,025 | 5,609 | 8,727 | 12,059 | 15,611 | 6,884 | 16,475 | 113,19 | 100,02 | -13,17 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |