ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
44 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-11-02 |
11:01:00 | 0,657 | 1,909 | 5,320 | 8,113 | 10,443 | 12,565 | 4,452 | 13,222 | 141,29 | 176,60 | 35,31 | 2 |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
45 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2008-11-01 |
14:04:00 | 2,042 | 1,964 | 5,390 | 8,135 | 10,490 | 12,655 | 4,520 | 14,697 | 144,76 | 175,32 | 30,56 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
45 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2008-11-02 |
10:34:00 | 1,079 | 1,963 | 5,479 | 8,284 | 10,615 | 12,727 | 4,443 | 13,806 | 142,53 | 179,39 | 36,86 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
45 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-11-01 |
15:59:00 | 1,815 | 2,166 | 5,498 | 8,212 | 10,569 | 12,764 | 4,552 | 14,579 | 145,21 | 173,09 | 27,88 | 3 |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
47 |
FIAT UNO 1,8 16V |
R |
2008-11-02 |
10:48:00 | 4,242 | 2,067 | 5,576 | 8,379 | 10,725 | 12,827 | 4,448 | 17,069 | 141,11 | 179,89 | 38,78 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
44 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-11-01 |
14:24:00 | 1,975 | 2,090 | 5,603 | 8,417 | 10,780 | 12,907 | 4,490 | 14,882 | 140,36 | 176,82 | 36,46 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
44 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2008-11-01 |
12:28:00 | 2,796 | 2,079 | 5,619 | 8,429 | 10,796 | 12,921 | 4,492 | 15,717 | 140,89 | 177,88 | 36,99 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
47 |
FIAT UNO 1,8 16V |
L |
2008-11-01 |
12:21:00 | 0,949 | 2,219 | 5,743 | 8,576 | 10,935 | 13,050 | 4,474 | 13,999 | 138,48 | 176,46 | 37,98 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
47 |
FIAT UNO 1,8 16V |
L |
2008-11-01 |
15:56:00 | 0,908 | 2,126 | 5,693 | 8,563 | 10,957 | 13,094 | 4,531 | 14,002 | 136,54 | 176,08 | 39,54 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
45 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-11-01 |
12:34:00 | 2,239 | 2,257 | 5,874 | 8,611 | 10,960 | 13,134 | 4,523 | 15,373 | 144,63 | 173,60 | 28,97 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
47 |
FIAT UNO 1,8 16V |
R |
2008-11-01 |
14:07:00 | 1,029 | 2,141 | 5,724 | 8,828 | 11,328 | 13,527 | 4,699 | 14,556 | 132,76 | 171,64 | 38,88 | 4 |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. |
46 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-11-01 |
14:36:00 | 2,190 | 2,296 | 6,201 | 9,418 | 12,090 | 14,509 | 5,091 | 16,699 | 122,21 | 155,20 | 32,99 | - |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. |
46 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-11-01 |
16:06:00 | 3,092 | 2,262 | 6,418 | 9,748 | 12,476 | 14,919 | 5,171 | 18,011 | 119,83 | 154,62 | 34,79 | - |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. |
46 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-11-01 |
14:02:00 | 3,455 | 2,298 | 6,643 | 10,048 | 12,805 | 15,253 | 5,205 | 18,708 | 117,32 | 153,39 | 36,07 | - |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. |
46 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-11-01 |
12:21:00 | 2,585 | 2,227 | 6,943 | 12,924 | 19,805 | 27,005 | 14,081 | 29,590 | 57,05 | 55,53 | -1,52 | RED LIGHT |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. |
46 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-11-02 |
10:34:00 | -0,559 | 2,291 | 7,514 | 13,727 | 18,073 | 21,300 | 7,573 | 20,741 | 58,60 | 111,42 | 52,82 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
45 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2008-11-02 |
14:44:00 | 0,705 | 2,151 | 5,631 | 8,365 | 10,650 | 12,698 | 4,333 | 13,403 | 146,29 | 185,06 | 38,77 | LOST |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
47 |
FIAT UNO 1,8 16V |
L |
2008-11-02 |
14:44:00 | 0,946 | 2,034 | 5,416 | 8,350 | 10,733 | 12,857 | 4,507 | 13,803 | 137,50 | 177,44 | 39,94 | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
44 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-11-02 |
14:45:00 | 0,629 | 2,125 | 5,586 | 8,388 | 10,716 | 12,826 | 4,438 | 13,455 | 141,19 | 177,64 | 36,45 | LOST |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΦΚΑΣ Γ. |
46 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-11-02 |
14:45:00 | 1,004 | 2,214 | 6,352 | 9,580 | 12,239 | 14,621 | 5,041 | 15,625 | 123,72 | 158,93 | 35,21 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
44 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-11-02 |
15:37:00 | 0,445 | 2,208 | 5,656 | 8,456 | 10,782 | 12,891 | 4,435 | 13,336 | 141,33 | 177,81 | 36,48 | LOST |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
45 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2008-11-02 |
15:37:00 | 0,864 | 2,025 | 5,609 | 8,727 | 12,059 | 15,611 | 6,884 | 16,475 | 113,19 | 100,02 | -13,17 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|