ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΙΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
227 |
PEUGEOT |
R |
2008-10-19 |
12:08:11 | 0,783 | 2,264 | | 9,046 | | 13,840 | 4,794 | 14,623 | 130,15 | 164,23 | 34,08 | 2 |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
204 |
HONDA |
L |
2008-10-19 |
12:08:11 | 0,696 | 2,249 | | 9,254 | | 14,146 | 4,892 | 14,842 | 128,25 | 161,79 | 33,54 | - |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
204 |
HONDA |
L |
2008-10-18 |
14:21:17 | 3,954 | 2,235 | | | | 14,189 | | 18,143 | 127,02 | 160,92 | 33,90 | 3 |
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
201 |
HONDA |
L |
2008-10-18 |
13:25:45 | 0,810 | 2,249 | | 9,319 | | 14,301 | 4,982 | 15,111 | 125,34 | 159,57 | 34,23 | - |
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
201 |
HONDA |
R |
2008-10-19 |
12:06:33 | 0,677 | 2,291 | | 9,323 | | 14,307 | 4,984 | 14,984 | 126,00 | 157,61 | 31,61 | - |
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
201 |
HONDA |
R |
2008-10-18 |
13:03:37 | 0,848 | 2,281 | | 9,388 | | 14,404 | 5,016 | 15,252 | 123,88 | 157,89 | 34,01 | - |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
204 |
HONDA |
L |
2008-10-18 |
13:03:37 | 0,746 | 2,495 | | 9,625 | | 14,469 | 4,844 | 15,215 | 127,34 | 163,19 | 35,85 | - |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
204 |
HONDA |
R |
2008-10-18 |
14:10:38 | 0,769 | 2,234 | | 9,562 | | 14,875 | 5,313 | 15,644 | 109,68 | 142,34 | 32,66 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΤΖΙΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
227 |
PEUGEOT |
R |
2008-10-19 |
13:41:08 | | | | | | | | | | | | WON |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
204 |
HONDA |
L |
2008-10-19 |
13:41:10 | 0,699 | 2,186 | | 9,067 | | 13,945 | 4,878 | 14,644 | 129,21 | 162,16 | 32,95 | RED LIGHT |
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
201 |
HONDA |
R |
2008-10-19 |
13:41:10 | 0,274 | 2,651 | | 9,681 | | 14,658 | 4,977 | 14,932 | 125,87 | 159,01 | 33,14 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΤΖΙΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
227 |
PEUGEOT |
L |
2008-10-19 |
14:25:41 | 0,867 | 2,275 | | 9,225 | | 14,198 | 4,973 | 15,065 | 123,88 | 160,78 | 36,90 | WON |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
204 |
HONDA |
R |
2008-10-19 |
14:25:41 | 0,749 | 2,226 | | 9,229 | | 14,161 | 4,932 | 14,910 | 126,00 | 159,08 | 33,08 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|