ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2008-10-05 |
11:45:00 | 1,481 | 1,999 | 5,374 | 8,157 | 10,489 | 12,603 | 4,446 | 14,084 | 144,25 | 177,44 | 33,19 | 2 |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA CRX |
R |
2008-10-04 |
17:57:00 | 1,053 | 2,163 | 5,623 | 8,358 | 10,660 | 12,715 | 4,357 | 13,768 | 146,80 | 182,76 | 35,96 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA CRX |
L |
2008-10-05 |
11:26:00 | 1,941 | 2,219 | 5,677 | 8,433 | 10,734 | 12,777 | 4,344 | 14,718 | 146,21 | 183,89 | 37,68 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA CRX |
L |
2008-10-04 |
15:04:00 | 1,247 | 2,126 | 5,627 | 8,387 | 10,699 | 12,847 | 4,460 | 14,094 | 145,30 | 175,27 | 29,97 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA CRX |
R |
2008-10-04 |
12:53:00 | 1,884 | 2,091 | 5,647 | 8,451 | 10,790 | 12,912 | 4,461 | 14,796 | 142,78 | 176,72 | 33,94 | 3 |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
54 |
PEUGEOT 106 |
L |
2008-10-05 |
11:28:00 | 3,257 | 2,006 | 5,495 | 8,424 | 10,851 | 13,001 | 4,577 | 16,258 | 138,84 | 175,08 | 36,24 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-10-04 |
13:03:00 | 1,926 | 2,029 | 5,538 | 8,419 | 10,825 | 13,009 | 4,590 | 14,935 | 138,85 | 171,33 | 32,48 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-10-04 |
17:42:00 | 2,705 | 2,080 | 5,562 | 8,438 | 10,846 | 13,038 | 4,600 | 15,743 | 138,87 | 170,31 | 31,44 | 4 |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
55 |
PEUGEOT 106 |
R |
2008-10-04 |
18:12:00 | 0,601 | 2,128 | 5,622 | 8,634 | 11,037 | 13,180 | 4,546 | 13,781 | 135,48 | 175,89 | 40,41 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
54 |
PEUGEOT 106 |
R |
2008-10-04 |
17:41:00 | 0,831 | 1,913 | 5,444 | 8,437 | 10,947 | 13,194 | 4,757 | 14,025 | 135,53 | 167,65 | 32,12 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2008-10-04 |
15:26:00 | 3,715 | 2,129 | 5,717 | 8,612 | 11,032 | 13,216 | 4,604 | 16,931 | 138,83 | 171,89 | 33,06 | - |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
55 |
PEUGEOT 106 |
R |
2008-10-05 |
11:10:00 | 0,701 | 2,257 | 5,719 | 8,765 | 11,151 | 13,272 | 4,507 | 13,973 | 134,58 | 178,08 | 43,50 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
54 |
PEUGEOT 106 |
L |
2008-10-04 |
15:03:00 | 1,070 | 1,944 | 5,486 | 8,538 | 11,071 | 13,335 | 4,797 | 14,405 | 133,28 | 166,48 | 33,20 | - |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
55 |
PEUGEOT 106 |
L |
2008-10-04 |
12:48:00 | 1,048 | 3,088 | 6,720 | 9,766 | 12,196 | 14,352 | 4,586 | 15,400 | 132,67 | 174,72 | 42,05 | 5 |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
57 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-10-04 |
15:02:00 | 2,488 | 2,302 | 6,343 | 9,595 | 12,299 | 14,738 | 5,143 | 17,226 | 122,71 | 153,31 | 30,60 | - |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
57 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-10-05 |
11:24:00 | 2,190 | 2,292 | 6,638 | 10,026 | 12,758 | 15,176 | 5,150 | 17,366 | 120,22 | 155,30 | 35,08 | - |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
57 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-10-04 |
13:09:00 | 1,041 | 2,364 | 6,644 | 10,109 | 12,929 | 15,400 | 5,291 | 16,441 | 115,63 | 151,89 | 36,26 | - |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
57 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-10-04 |
17:53:00 | 2,338 | 2,301 | 6,673 | 10,704 | 14,218 | 17,874 | 7,170 | 20,212 | 98,02 | 98,86 | 0,84 | ABANDONED RUN |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
55 |
PEUGEOT 106 |
R |
2008-10-04 |
15:00:00 | 0,513 | 2,446 | | | | | | 0,513 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,006 secs |
|