ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
210 |
|
L |
2008-07-12 |
18:29:53 | 0,928 | 2,157 | | 8,433 | | 12,667 | 4,234 | 13,595 | 147,54 | 184,14 | 36,60 | - |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
210 |
|
L |
2008-07-12 |
17:52:55 | 1,953 | 2,181 | | 8,818 | | 13,209 | 4,391 | 15,162 | 143,42 | 163,04 | 19,62 | - |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
210 |
|
L |
2008-07-13 |
10:22:19 | 1,695 | 3,867 | | 10,149 | | 14,331 | 4,182 | 16,026 | 148,88 | 186,91 | 38,03 | 2 |
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
230 |
|
R |
2008-07-12 |
17:52:55 | 0,863 | 2,208 | | 9,258 | | 14,426 | 5,168 | 15,289 | 121,04 | 147,48 | 26,44 | - |
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
230 |
|
R |
2008-07-13 |
10:58:05 | 0,988 | 2,278 | | 9,405 | | 14,609 | 5,204 | 15,597 | 119,48 | 145,98 | 26,50 | 3 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
202 |
|
L |
2008-07-12 |
19:11:28 | 1,740 | 2,178 | | 9,331 | | 14,612 | 5,281 | 16,352 | 119,84 | 146,34 | 26,50 | - |
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
230 |
|
L |
2008-07-12 |
18:15:31 | 6,163 | 2,236 | | 9,386 | | 14,614 | 5,228 | 20,777 | 120,68 | 146,40 | 25,72 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
202 |
|
R |
2008-07-13 |
10:13:16 | 1,321 | 2,237 | | | | 14,763 | | 16,084 | | 143,36 | | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
202 |
|
R |
2008-07-12 |
18:15:31 | 2,504 | 3,317 | | 10,567 | | 15,905 | 5,338 | 18,409 | 117,11 | 144,00 | 26,89 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
210 |
|
R |
2008-07-13 |
13:20:44 | | | | | | | | | | | | ABANDONED RUN |
ΤΣΙΚΟΥΔΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ |
230 |
|
L |
2008-07-13 |
13:20:57 | 8,909 | | | | | | | 8,909 | | | | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
202 |
|
R |
2008-07-13 |
13:20:57 | 0,401 | 2,361 | | 9,542 | | 14,829 | 5,287 | 15,230 | 118,07 | 144,05 | 25,98 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ |
210 |
|
L |
2008-07-13 |
13:45:58 | 1,014 | 2,220 | | 8,468 | | 12,646 | 4,178 | 13,660 | 148,82 | 186,72 | 37,90 | LOST |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
202 |
|
R |
2008-07-13 |
13:45:58 | 0,702 | 2,244 | | 9,763 | | 15,097 | 5,334 | 15,799 | 115,90 | 144,28 | 28,38 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|