ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
42 |
CITROEN AX 1800 |
R |
2008-04-20 |
10:06:00 | 0,959 | 2,051 | 5,542 | 8,288 | 10,575 | 12,648 | 4,360 | 13,607 | 146,10 | 180,83 | 34,73 | 2 |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2008-04-19 |
14:53:00 | 1,126 | 2,104 | 5,665 | 8,427 | 10,730 | 12,792 | 4,365 | 13,918 | 144,93 | 182,53 | 37,60 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
L |
2008-04-19 |
16:41:00 | 1,345 | 2,130 | 5,690 | 8,442 | 10,739 | 12,795 | 4,353 | 14,140 | 145,22 | 183,97 | 38,75 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2008-04-20 |
10:09:00 | 2,016 | 2,207 | 5,756 | 8,509 | 10,808 | 12,873 | 4,364 | 14,889 | 144,78 | 181,81 | 37,03 | 3 |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
39 |
FIAT UNO 1,8 16V |
R |
2008-04-20 |
10:20:00 | 0,823 | 2,230 | 5,628 | 8,420 | 10,819 | 12,965 | 4,545 | 13,788 | 143,58 | 175,82 | 32,24 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
39 |
FIAT UNO 1,8 16V |
R |
2008-04-19 |
15:05:00 | 1,163 | 2,064 | 5,458 | 8,451 | 10,864 | 13,003 | 4,552 | 14,166 | 135,10 | 177,19 | 42,09 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
39 |
FIAT UNO 1,8 16V |
L |
2008-04-19 |
13:22:00 | 1,095 | 2,266 | 5,859 | 8,642 | 10,943 | 13,011 | 4,369 | 14,106 | 143,82 | 183,48 | 39,66 | - |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
42 |
CITROEN AX 1800 |
R |
2008-04-19 |
13:17:00 | 0,609 | 2,368 | 6,045 | 8,804 | 11,075 | 13,122 | 4,318 | 13,731 | 146,80 | 183,53 | 36,73 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
39 |
FIAT UNO 1,8 16V |
R |
2008-04-19 |
16:47:00 | 4,412 | 2,084 | 5,626 | 8,486 | 10,959 | 13,141 | 4,655 | 17,553 | 139,63 | 173,76 | 34,13 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
L |
2008-04-19 |
13:07:00 | 2,186 | 2,144 | 5,995 | 8,837 | 11,177 | 13,263 | 4,426 | 15,449 | 142,17 | 181,72 | 39,55 | 4 |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
L |
2008-04-19 |
14:49:00 | 0,970 | 2,042 | 5,654 | 8,646 | 11,152 | 13,356 | 4,710 | 14,326 | 135,57 | 172,75 | 37,18 | 5 |
ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ |
45 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-04-19 |
15:00:00 | 0,842 | | 5,740 | 8,723 | 11,232 | 13,496 | 4,773 | 14,338 | 134,13 | 167,11 | 32,98 | - |
ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ |
45 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-20 |
10:17:00 | 3,008 | 2,290 | 5,956 | 8,957 | 11,477 | 13,755 | 4,798 | 16,763 | 133,09 | 165,08 | 31,99 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
R |
2008-04-20 |
10:02:00 | 0,633 | 2,173 | 5,902 | 9,069 | 11,663 | 13,955 | 4,886 | 14,588 | 130,20 | 165,07 | 34,87 | - |
ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ |
45 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-19 |
16:46:00 | 0,746 | 2,383 | 6,135 | 9,108 | 11,686 | 13,990 | 4,882 | 14,736 | 134,93 | 164,18 | 29,25 | 6 |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
44 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-04-19 |
14:49:00 | 1,305 | 2,338 | 6,298 | 9,492 | 12,129 | 14,502 | 5,010 | 15,807 | 125,36 | 158,41 | 33,05 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
R |
2008-04-19 |
13:07:00 | 0,941 | 2,434 | 6,268 | 9,650 | 12,317 | 14,667 | 5,017 | 15,608 | 119,95 | 153,04 | 33,09 | RED LIGHT |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
44 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-04-19 |
16:40:00 | 0,212 | 8,513 | 12,634 | 15,885 | 18,566 | 21,053 | 5,168 | 21,265 | 122,68 | 144,35 | 21,67 | ABANDONED RUN |
ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ |
45 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-04-19 |
13:22:00 | 1,188 | | | | | | | 1,188 | | | | ABANDONED RUN |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
44 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-04-19 |
13:10:00 | 6,525 | 2,810 | 10,174 | 20,492 | | | | 20,492 | 31,92 | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2008-04-20 |
13:05:00 | 0,909 | 2,267 | 5,788 | 8,548 | 10,856 | 12,927 | 4,379 | 13,836 | 144,51 | | | LOST |
ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΙΩΣΗΦ |
45 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-04-20 |
13:05:00 | 0,588 | 2,474 | 6,122 | 9,114 | 11,630 | 13,902 | 4,788 | 14,490 | 133,68 | 166,11 | 32,43 | WON |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
39 |
FIAT UNO 1,8 16V |
R |
2008-04-20 |
13:06:00 | 0,831 | 2,013 | 5,404 | 8,235 | 10,593 | 12,722 | 4,487 | 13,553 | 141,68 | 176,76 | 35,08 | LOST |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
L |
2008-04-20 |
13:06:00 | 0,685 | 2,088 | 5,806 | 9,145 | 12,153 | 15,106 | 5,961 | 15,791 | 113,68 | 122,47 | 8,79 | WON |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
42 |
CITROEN AX 1800 |
R |
2008-04-20 |
13:09:00 | 0,975 | 2,109 | 5,642 | 8,382 | 10,661 | 12,731 | 4,349 | 13,706 | 146,50 | | | DID NOT APPEAR |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
44 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-04-20 |
13:09:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
42 |
CITROEN AX 1800 |
L |
2008-04-20 |
15:28:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2008-04-20 |
15:29:00 | 0,644 | 2,137 | 5,581 | 8,307 | 10,683 | 12,795 | 4,488 | 13,439 | 145,16 | 178,53 | 33,37 | LOST |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
39 |
FIAT UNO 1,8 16V |
L |
2008-04-20 |
15:29:00 | 0,971 | 2,148 | 5,680 | 8,592 | 10,992 | 13,134 | 4,542 | 14,105 | 138,88 | 176,20 | 37,32 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΟΤΣΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
42 |
CITROEN AX 1800 |
R |
2008-04-20 |
16:09:00 | 0,683 | | 5,530 | 8,214 | 10,483 | 12,546 | 4,332 | 13,229 | 148,24 | | | LOST |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
L |
2008-04-20 |
16:09:00 | 0,661 | 2,073 | 5,485 | 8,231 | 10,713 | 12,964 | 4,733 | 13,625 | 145,42 | 169,24 | 23,82 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|