ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΕΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
080 |
BMW M3 |
L |
2009-03-22 |
10:18:25 | 2,080 | 1,990 | | 8,740 | | 13,460 | 4,720 | 15,543 | 130,76 | 168,77 | 38,01 | 2 |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
082 |
BMW M3 |
L |
2009-03-21 |
11:48:42 | 0,953 | 2,220 | | 9,070 | | 13,850 | 4,780 | 14,802 | 130,57 | 165,97 | 35,40 | 3 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
081 |
NISSAN 350Z |
R |
2009-03-22 |
10:11:51 | 0,891 | 2,130 | | 9,040 | | 13,860 | 4,820 | 14,754 | 128,47 | 164,15 | 35,68 | 4 |
ΣΤΑΘΕΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
088 |
PEUGEOT 106 |
R |
2009-03-22 |
10:23:36 | 1,245 | 2,340 | | 9,290 | | 14,090 | 4,800 | 15,337 | 129,21 | 164,83 | 35,62 | - |
ΚΑΡΕΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
080 |
BMW M3 |
L |
2009-03-21 |
12:09:53 | 1,103 | 2,500 | | 9,370 | | 14,170 | 4,800 | 15,268 | 129,54 | 165,66 | 36,12 | - |
ΚΑΡΕΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
080 |
BMW M3 |
R |
2009-03-21 |
12:02:25 | 1,333 | 2,260 | | 9,270 | | 14,170 | 4,900 | 15,507 | 124,05 | 163,04 | 38,99 | - |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
082 |
BMW M3 |
L |
2009-03-21 |
11:41:21 | 1,214 | 2,180 | | 9,570 | | 14,380 | 4,810 | 15,593 | 127,93 | 165,89 | 37,96 | - |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
081 |
NISSAN 350Z |
L |
2009-03-21 |
12:06:46 | 0,869 | 2,230 | | 9,560 | | 14,530 | 4,970 | 15,398 | 124,39 | 160,07 | 35,68 | - |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
081 |
NISSAN 350Z |
R |
2009-03-21 |
11:16:44 | 0,893 | 3,180 | | 11,410 | | 16,710 | 5,300 | 17,606 | 110,80 | 155,17 | 44,37 | - |
ΣΤΑΘΕΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
088 |
PEUGEOT 106 |
L |
2009-03-22 |
11:01:43 | 3,134 | 3,190 | | 15,490 | | 24,770 | 9,280 | 27,901 | 70,05 | 78,12 | 8,07 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΡΕΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
080 |
BMW M3 |
L |
2009-03-22 |
12:16:27 | 0,756 | 2,060 | | 8,770 | | 13,490 | 4,720 | 14,245 | 131,24 | 169,57 | 38,33 | LOST |
ΣΤΑΘΕΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
088 |
PEUGEOT 106 |
R |
2009-03-22 |
12:16:27 | 0,895 | 2,020 | | 8,740 | | 13,480 | 4,740 | 14,378 | 131,05 | 166,82 | 35,77 | WON |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
082 |
BMW M3 |
L |
2009-03-22 |
12:18:01 | 0,703 | 2,090 | | 8,890 | | 13,660 | 4,770 | 14,359 | 130,52 | 167,51 | 36,99 | LOST |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
081 |
NISSAN 350Z |
R |
2009-03-22 |
12:18:01 | 0,839 | 2,170 | | 9,060 | | 13,910 | 4,850 | 14,745 | 128,43 | 161,65 | 33,22 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΚΑΡΕΦΥΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
080 |
BMW M3 |
L |
2009-03-22 |
13:11:13 | 0,722 | 2,120 | | 8,920 | | 13,660 | 4,740 | 14,377 | 130,34 | 169,01 | 38,67 | WON |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
082 |
BMW M3 |
R |
2009-03-22 |
13:11:13 | 0,664 | 2,090 | | 8,910 | | 13,670 | 4,760 | 14,332 | 131,14 | 165,82 | 34,68 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|