| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2008] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						43 | 
						HONDA ACURA NSX | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						10:33:00 | 0,702 | 1,783 | 4,985 | 7,605 | 9,784 | 11,735 | 4,130 | 12,437 | 151,62 | 193,70 | 42,08 |  	| - | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						43 | 
						HONDA ACURA NSX | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						14:00:00 | 1,072 | 1,927 | 5,145 | 7,774 | 9,975 | 11,946 | 4,172 | 13,018 | 150,27 | 192,51 | 42,24 |  	| - | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						43 | 
						HONDA ACURA NSX | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						12:18:00 | 0,836 | 1,975 | 5,225 | 7,852 | 10,040 | 12,005 | 4,153 | 12,841 | 150,08 | 191,58 | 41,50 |  	| - | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						43 | 
						HONDA ACURA NSX | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						15:55:00 | 0,647 | 2,021 | 5,248 | 7,891 | 10,088 | 12,054 | 4,163 | 12,701 | 148,83 | 191,62 | 42,79 |  	| 2 | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						15:52:00 | 0,522 | 1,990 | 5,462 | 8,306 | 10,707 | 12,899 | 4,593 | 13,421 | 138,65 | 171,44 | 32,79 |  	| 3 | 
						ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						41 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						10:37:00 | 0,831 | 1,987 | 5,460 | 8,321 | 10,737 | 12,917 | 4,596 | 13,748 | 137,91 | 172,76 | 34,85 |  	| - | 
						ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						41 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						12:22:00 | 3,043 | 1,948 | 5,455 | 8,339 | 10,772 | 12,968 | 4,629 | 16,011 | 135,09 | 170,73 | 35,64 |  	| - | 
						ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						41 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						16:07:00 | 2,233 | 2,067 | 5,538 | 8,418 | 10,853 | 13,049 | 4,631 | 15,282 | 135,15 | 170,68 | 35,53 |  	| - | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						12:18:00 | 0,553 | 2,184 | 5,706 | 8,533 | 10,918 | 13,090 | 4,557 | 13,643 | 139,60 | 173,68 | 34,08 |  	| - | 
						ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						41 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						14:14:00 | 2,960 | 2,057 | 5,585 | 8,471 | 10,908 | 13,106 | 4,635 | 16,066 | 136,24 | 171,38 | 35,14 |  	| - | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						14:07:00 | 0,752 | 2,176 | 5,748 | 8,611 | 11,014 | 13,203 | 4,592 | 13,955 | 136,65 | 170,42 | 33,77 |  	| - | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						10:33:00 | 0,531 | 2,312 | 5,846 | 8,675 | 11,065 | 13,267 | 4,592 | 13,798 | 138,31 | 169,54 | 31,23 |  	| 4 | 
						ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						40 | 
						NISSAN 350Z | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						15:54:00 | 1,229 | 2,058 | 5,857 | 8,968 | 11,550 | 13,882 | 4,914 | 15,111 | 127,66 | 162,58 | 34,92 |  	| - | 
						ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						40 | 
						NISSAN 350Z | 
						R | 
						2008-11-01 | 
						12:34:00 | 4,441 | 2,234 | 6,311 | 9,544 | 12,178 | 14,538 | 4,994 | 18,979 | 124,20 | 160,90 | 36,70 |  	| - | 
						ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						40 | 
						NISSAN 350Z | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						10:54:00 | 0,951 | 2,192 | 6,308 | 9,567 | 12,211 | 14,586 | 5,019 | 15,537 | 122,63 | 159,03 | 36,40 |  	| - | 
						ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						40 | 
						NISSAN 350Z | 
						L | 
						2008-11-01 | 
						13:59:00 | 1,014 | 2,174 | 6,302 | 9,594 | 12,273 | 14,671 | 5,077 | 15,685 | 121,33 | 154,98 | 33,65 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2008] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						43 | 
						HONDA ACURA NSX | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						14:47:00 | 0,768 | 1,775 | 4,973 | 7,596 | 9,779 | 11,730 | 4,134 | 12,498 | 151,34 | 193,64 | 42,30 |  	| LOST | 
						ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						40 | 
						NISSAN 350Z | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						14:47:00 | 0,758 | 2,157 | 5,941 | 9,026 | 11,579 | 13,911 | 4,885 | 14,669 | 128,39 | 159,78 | 31,39 |  	| WON | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL KADETT | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						14:48:00 | 0,500 | 1,979 | 5,474 | 8,306 | 10,706 | 12,872 | 4,566 | 13,372 | 139,51 | 173,40 | 33,89 |  	| LOST | 
						ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						41 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						14:48:00 | 0,685 | 1,950 | 5,387 | 8,225 | 10,610 | 12,763 | 4,538 | 13,448 | 138,02 | 173,23 | 35,21 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2008] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						43 | 
						HONDA ACURA NSX | 
						R | 
						2008-11-02 | 
						15:44:00 | 0,576 | 1,847 | 5,077 | 7,709 | 9,906 | 11,868 | 4,159 | 12,444 | 150,47 | 192,92 | 42,45 |  	| LOST | 
						ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | 
						42 | 
						OPEL KADETT | 
						L | 
						2008-11-02 | 
						15:44:00 | 0,427 | 1,923 | 5,352 | 8,170 | 10,554 | 12,731 | 4,561 | 13,158 | 137,93 | 170,67 | 32,74 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,009 secs | 
				 
  |