ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
31 |
OPEL KADETT 400 |
R |
2008-09-14 |
10:32:00 | 1,064 | 1,944 | 5,447 | 8,359 | 10,822 | 13,057 | 4,698 | 14,121 | 135,28 | 168,74 | 33,46 | 2 |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
OPEL |
R |
2008-09-13 |
16:32:00 | 0,767 | 1,912 | 5,590 | 8,613 | 11,160 | 13,463 | 4,850 | 14,230 | 130,31 | 163,31 | 33,00 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
31 |
OPEL KADETT 400 |
L |
2008-09-13 |
16:32:00 | 0,585 | 2,212 | 5,865 | 8,811 | 11,289 | 13,536 | 4,725 | 14,121 | 133,27 | 166,50 | 33,23 | - |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
OPEL |
L |
2008-09-14 |
10:29:00 | 2,886 | 2,204 | 5,873 | 8,864 | 11,384 | 13,666 | 4,802 | 16,552 | 131,01 | 164,03 | 33,02 | - |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
OPEL |
L |
2008-09-13 |
14:54:00 | 0,845 | 2,023 | 5,777 | 8,857 | 11,443 | 13,774 | 4,917 | 14,619 | 127,17 | 160,92 | 33,75 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
31 |
OPEL KADETT 400 |
R |
2008-09-13 |
14:54:00 | 1,387 | 2,166 | 5,859 | 8,797 | 11,501 | 14,421 | 5,624 | 15,808 | 134,53 | 120,75 | -13,78 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
31 |
OPEL KADETT 400 |
L |
2008-09-13 |
13:03:00 | 2,092 | 2,371 | 6,579 | 9,746 | 12,335 | 14,713 | 4,967 | 16,805 | 126,39 | 154,43 | 28,04 | - |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
OPEL |
L |
2008-09-13 |
13:16:00 | 1,144 | 2,360 | 6,786 | 10,054 | | 15,078 | 5,024 | 16,222 | 122,19 | 158,99 | 36,80 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
31 |
OPEL KADETT 400 |
R |
2008-09-14 |
15:38:00 | 0,740 | 2,092 | 5,588 | 8,509 | 11,009 | 13,310 | 4,801 | 14,050 | 135,12 | 162,44 | 27,32 | LOST |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
30 |
OPEL |
L |
2008-09-14 |
15:38:00 | 0,601 | 2,231 | 5,861 | 8,836 | 11,349 | 13,634 | 4,798 | 14,235 | 131,44 | 163,14 | 31,70 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|