ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
23 |
TOYOTA CELICA GT4 |
L |
2008-10-04 |
17:52:00 | 3,420 | 1,762 | 4,539 | 6,767 | 8,668 | 10,347 | 3,580 | 13,767 | 175,34 | 218,65 | 43,31 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
23 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2008-10-04 |
15:10:00 | 1,022 | 1,782 | 4,810 | 7,149 | 9,115 | 10,900 | 3,751 | 11,922 | 173,33 | 210,61 | 37,28 | 2 |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
25 |
PORSCHE 997 |
L |
2008-10-05 |
12:11:00 | 1,366 | 1,791 | 4,782 | 7,234 | 9,268 | 11,094 | 3,860 | 12,460 | 163,03 | 204,86 | 41,83 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
23 |
TOYOTA CELICA GT4 |
R |
2008-10-04 |
13:07:00 | 0,810 | 1,837 | 4,947 | 7,368 | 9,364 | 11,142 | 3,774 | 11,952 | 168,01 | 211,60 | 43,59 | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
25 |
PORSCHE 997 |
R |
2008-10-04 |
18:27:00 | 1,259 | 1,706 | 4,753 | 7,257 | 9,341 | 11,208 | 3,951 | 12,467 | 159,59 | 200,64 | 41,05 | 3 |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
BMW 2002 |
L |
2008-10-05 |
11:22:00 | 3,166 | 1,898 | 5,019 | 7,496 | 9,527 | 11,279 | 3,783 | 14,445 | 163,54 | 216,09 | 52,55 | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
25 |
PORSCHE 997 |
L |
2008-10-04 |
12:58:00 | 2,067 | 1,833 | 4,892 | 7,382 | 9,452 | 11,311 | 3,929 | 13,378 | 160,65 | 200,90 | 40,25 | 4 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
20 |
NISSAN 350Z |
L |
2008-10-05 |
11:32:00 | 2,290 | 1,842 | 4,991 | 7,490 | 9,536 | 11,392 | 3,902 | 13,682 | 159,95 | 196,37 | 36,42 | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
25 |
PORSCHE 997 |
R |
2008-10-04 |
14:55:00 | 0,949 | 1,889 | 4,959 | 7,471 | 9,577 | 11,467 | 3,996 | 12,416 | 158,58 | 197,76 | 39,18 | - |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
BMW 2002 |
R |
2008-10-04 |
13:00:00 | 0,891 | 2,080 | 5,323 | 7,737 | 9,723 | 11,488 | 3,751 | 12,379 | 165,82 | 212,61 | 46,79 | - |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
BMW 2002 |
L |
2008-10-04 |
15:05:00 | 3,315 | 1,997 | 5,157 | 7,667 | 9,721 | 11,507 | 3,840 | 14,822 | 160,88 | 211,78 | 50,90 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
20 |
NISSAN 350Z |
L |
2008-10-04 |
18:11:00 | 2,659 | 1,821 | 5,004 | 7,575 | 9,697 | 11,565 | 3,990 | 14,224 | 156,84 | 201,90 | 45,06 | - |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
BMW 2002 |
L |
2008-10-04 |
17:39:00 | 2,437 | 2,071 | 5,284 | 7,828 | 9,904 | 11,695 | 3,867 | 14,132 | 161,59 | 211,76 | 50,17 | 5 |
ΚΙΚΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ |
21 |
NISSAN 200 SX |
R |
2008-10-05 |
11:27:00 | 1,710 | 1,565 | 4,761 | 7,425 | 9,705 | 11,719 | 4,294 | 13,429 | 150,01 | 189,11 | 39,10 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
20 |
NISSAN 350Z |
R |
2008-10-04 |
15:17:00 | 2,427 | 1,931 | 5,152 | 7,732 | 9,871 | 11,775 | 4,043 | 14,202 | 154,70 | 195,70 | 41,00 | - |
ΚΙΚΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ |
21 |
NISSAN 200 SX |
L |
2008-10-04 |
17:56:00 | 1,784 | 1,724 | 4,991 | 7,730 | 10,012 | 12,079 | 4,349 | 13,863 | 148,55 | 182,97 | 34,42 | 6 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
28 |
JEEP SRT8 |
R |
2008-10-04 |
17:38:00 | 0,565 | 1,799 | 5,127 | 7,928 | 10,274 | 12,388 | 4,460 | 12,953 | 142,60 | 178,30 | 35,70 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
28 |
JEEP SRT8 |
L |
2008-10-05 |
11:30:00 | 0,737 | 1,781 | 5,143 | 7,997 | 10,347 | 12,449 | 4,452 | 13,186 | 141,33 | 178,82 | 37,49 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
28 |
JEEP SRT8 |
R |
2008-10-04 |
15:15:00 | 0,729 | 1,812 | 5,195 | 8,022 | 10,381 | 12,508 | 4,486 | 13,237 | 141,64 | 175,85 | 34,21 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
20 |
NISSAN 350Z |
L |
2008-10-04 |
13:04:00 | 3,420 | 2,276 | 5,693 | 8,384 | 10,625 | 12,596 | 4,212 | 16,016 | 150,67 | 191,73 | 41,06 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
28 |
JEEP SRT8 |
R |
2008-10-04 |
13:11:00 | 1,008 | 1,935 | 5,401 | 8,249 | 10,620 | 12,756 | 4,507 | 13,764 | 140,84 | 174,20 | 33,36 | 7 |
ΠΑΡΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
26 |
SUBARU STI |
L |
2008-10-04 |
15:17:00 | 1,057 | 1,857 | 5,344 | 8,257 | 10,693 | 12,892 | 4,635 | 13,949 | 135,83 | 166,54 | 30,71 | - |
ΠΑΡΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
26 |
SUBARU STI |
R |
2008-10-04 |
18:03:00 | 10,573 | 1,911 | 5,443 | 8,389 | 10,842 | 13,070 | 4,681 | 23,643 | 135,19 | 169,02 | 33,83 | 8 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2008-10-05 |
11:12:00 | 2,069 | 1,915 | 5,502 | 8,523 | 11,015 | 13,261 | 4,738 | 15,330 | 133,47 | 166,52 | 33,05 | - |
ΚΙΚΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ |
21 |
NISSAN 200 SX |
R |
2008-10-04 |
15:03:00 | 1,507 | 2,149 | 5,842 | 8,758 | 11,208 | 13,293 | 4,535 | 14,800 | 132,03 | 176,43 | 44,40 | - |
ΚΙΚΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΗΣ |
21 |
NISSAN 200 SX |
L |
2008-10-04 |
13:11:00 | 2,502 | 2,280 | 6,073 | 8,923 | 11,163 | 13,320 | 4,397 | 15,822 | 143,18 | 164,67 | 21,49 | - |
ΠΑΡΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
26 |
SUBARU STI |
L |
2008-10-05 |
11:47:00 | 0,978 | 2,256 | 5,876 | 8,762 | 11,149 | 13,325 | 4,563 | 14,303 | 138,39 | 166,30 | 27,91 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2008-10-04 |
12:51:00 | 1,570 | 2,170 | 5,849 | 8,883 | 11,395 | 13,646 | 4,763 | 15,216 | 132,17 | 165,66 | 33,49 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
L |
2008-10-04 |
14:59:00 | 3,351 | 2,115 | 5,936 | 9,055 | 11,622 | 13,905 | 4,850 | 17,256 | 128,47 | 163,81 | 35,34 | - |
ΠΑΡΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
26 |
SUBARU STI |
R |
2008-10-04 |
13:03:00 | 0,927 | 2,244 | 6,212 | 9,234 | 11,730 | 13,947 | 4,713 | 14,874 | 131,60 | 168,31 | 36,71 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
22 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2008-10-04 |
17:39:00 | 2,556 | 2,010 | 6,426 | 9,838 | 12,565 | 14,939 | 5,101 | 17,495 | 119,34 | 159,66 | 40,32 | ABANDONED RUN |
ΠΑΡΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
26 |
SUBARU STI |
R |
2008-10-04 |
18:02:00 | 5,296 | | | | | | | 5,296 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|