ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
15 |
BMW 2002 |
R |
2008-09-14 |
10:37:00 | 0,747 | 2,111 | 5,466 | 7,919 | 9,865 | 11,602 | 3,683 | 12,349 | 165,31 | 216,54 | 51,23 | 2 |
ΠΛΑΚΙΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
11 |
MERCEDES 190E |
L |
2008-09-13 |
16:38:00 | 1,206 | 2,548 | 5,625 | 8,014 | 9,974 | 11,807 | 3,793 | 13,013 | 167,74 | 192,77 | 25,03 | - |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
15 |
BMW 2002 |
L |
2008-09-13 |
16:35:00 | 0,939 | 2,195 | 5,655 | 8,153 | 10,147 | 11,899 | 3,746 | 12,838 | 159,74 | 212,38 | 52,64 | - |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
15 |
BMW 2002 |
L |
2008-09-13 |
13:02:00 | 0,754 | 2,180 | 5,610 | 8,176 | 10,280 | 12,137 | 3,961 | 12,891 | 153,71 | 201,14 | 47,43 | - |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
15 |
BMW 2002 |
R |
2008-09-13 |
14:58:00 | 0,975 | 2,227 | 5,759 | 8,284 | 10,365 | 12,158 | 3,874 | 13,133 | 155,13 | 212,58 | 57,45 | 3 |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
14 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
R |
2008-09-13 |
13:11:00 | 1,006 | 2,336 | 6,250 | 9,100 | 11,389 | 13,399 | 4,299 | 14,405 | 145,14 | 189,11 | 43,97 | 4 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2008-09-13 |
16:37:00 | 2,478 | 1,943 | 5,644 | 8,690 | 11,211 | 13,492 | 4,802 | 15,970 | 131,12 | 164,68 | 33,56 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2008-09-13 |
13:07:00 | 9,832 | 2,138 | 5,832 | 8,855 | 11,360 | 13,617 | 4,762 | 23,449 | 131,87 | 166,94 | 35,07 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
L |
2008-09-14 |
10:32:00 | 1,899 | 1,845 | 5,511 | 8,747 | 11,409 | 13,765 | 5,018 | 15,664 | 120,59 | 159,76 | 39,17 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
L |
2008-09-13 |
14:57:00 | 3,407 | 2,002 | 5,834 | 8,964 | 11,627 | 14,059 | 5,095 | 17,466 | 125,62 | 153,27 | 27,65 | - |
ΠΛΑΚΙΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
11 |
MERCEDES 190E |
L |
2008-09-14 |
10:41:00 | 0,781 | 7,323 | 11,580 | 14,115 | 16,089 | 17,868 | 3,753 | 18,649 | 162,59 | 202,18 | 39,59 | - |
ΠΛΑΚΙΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
11 |
MERCEDES 190E |
R |
2008-09-13 |
15:12:00 | 1,367 | 6,512 | 11,718 | 14,433 | 16,839 | 19,486 | 5,053 | 20,853 | 148,64 | 129,90 | -18,74 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
15 |
BMW 2002 |
L |
2008-09-14 |
14:25:00 | 0,724 | 2,064 | 5,407 | 7,904 | 10,163 | 12,209 | 4,305 | 12,933 | 159,63 | 188,86 | 29,23 | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
12 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2008-09-14 |
14:25:00 | 0,504 | 1,898 | 5,563 | 8,626 | 11,168 | 13,461 | 4,835 | 13,965 | 130,07 | 164,19 | 34,12 | WON |
ΠΛΑΚΙΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
11 |
MERCEDES 190E |
R |
2008-09-14 |
14:26:00 | 1,288 | 2,009 | 5,108 | 7,434 | 9,349 | 11,102 | 3,668 | 12,390 | 172,09 | 205,06 | 32,97 | DID NOT APPEAR |
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
14 |
GOLF MK2 VR6 TURBO |
L |
2008-09-14 |
14:26:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT BUT QUALIFIED |
ΜΠΑΣΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
15 |
BMW 2002 |
R |
2008-09-14 |
15:44:00 | -0,725 | 1,991 | 5,315 | 7,861 | 10,008 | 12,312 | 4,451 | 11,587 | 155,84 | 148,91 | -6,93 | RED LIGHT |
ΠΛΑΚΙΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
11 |
MERCEDES 190E |
L |
2008-09-14 |
15:44:00 | -0,901 | 2,032 | 5,286 | 7,737 | 9,714 | 11,467 | 3,730 | 10,566 | 164,04 | 212,91 | 48,87 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|