ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΛΙΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
95 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2008-04-06 |
12:55:06 | 0,877 | 2,070 | | | | 10,924 | | 11,801 | | 216,08 | | 2 |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
70 |
|
R |
2008-04-06 |
12:53:12 | 1,163 | 1,883 | | | | 11,369 | | 12,532 | | 205,01 | | 3 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
92 |
TOYOTA CEL |
L |
2008-04-06 |
12:55:06 | 0,970 | 1,745 | | | | 11,645 | | 12,615 | | 207,37 | | 4 |
ΑΔΑΜΗΣ ΜΑΚΗΣ |
91 |
TOYOTA CEL |
L |
2008-04-06 |
12:53:12 | 0,931 | 1,798 | | | | 12,019 | | 12,950 | | 181,91 | | 5 |
ΘΕΜΕΛΗΣ ΝΙΚΟΣ |
93 |
EVO 9 |
R |
2008-04-06 |
12:50:46 | 0,873 | 1,741 | | | | 12,506 | | 13,379 | | 174,92 | | - |
ΑΔΑΜΗΣ ΜΑΚΗΣ |
91 |
TOYOTA CEL |
R |
2008-04-06 |
11:36:23 | 1,204 | 1,771 | | 8,296 | | 12,697 | 4,401 | 13,901 | 138,46 | 175,26 | 36,80 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
92 |
TOYOTA CEL |
L |
2008-04-06 |
11:36:23 | 1,851 | 2,374 | | 8,878 | | 12,827 | 3,949 | 14,678 | 150,25 | 195,65 | 45,40 | - |
ΘΕΜΕΛΗΣ ΝΙΚΟΣ |
93 |
EVO 9 |
L |
2008-04-06 |
11:34:17 | 1,273 | 1,859 | | | | 13,109 | | 14,382 | | 168,69 | | 6 |
ΚΟΡΝΙΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
96 |
|
L |
2008-04-06 |
12:50:46 | 0,979 | 2,161 | | | | 13,625 | | 14,604 | | 168,46 | | 7 |
ΚΑΔΙΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
88 |
|
L |
2008-04-06 |
12:58:04 | 1,202 | 2,180 | | | | 13,746 | | 14,948 | | 166,35 | | - |
ΚΟΡΝΙΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
96 |
|
R |
2008-04-06 |
11:34:17 | 1,162 | 2,199 | | | | 13,802 | | 14,964 | | 169,57 | | - |
ΚΑΔΙΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
88 |
|
R |
2008-04-06 |
11:37:51 | 0,960 | 2,334 | | 9,324 | | 13,943 | 4,619 | 14,903 | 129,72 | 167,91 | 38,19 | 8 |
ΣΤΕΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
97 |
|
R |
2008-04-06 |
12:58:04 | 0,952 | 2,246 | | | | 14,037 | | 14,989 | | 161,87 | | - |
ΚΟΛΙΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
95 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2008-04-06 |
11:37:51 | 1,038 | 2,488 | | 9,656 | | 14,051 | 4,395 | 15,089 | 132,74 | 177,07 | 44,33 | - |
ΣΤΕΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
97 |
|
R |
2008-04-06 |
11:39:36 | 1,217 | 2,137 | | 9,347 | | 14,380 | 5,033 | 15,597 | 116,95 | 155,50 | 38,55 | 9 |
ΓΚΑΖΑΡΙΑΝ ΣΩΤΗΡΗΣ |
94 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2008-04-06 |
11:39:36 | 1,201 | 2,503 | | 10,823 | | 16,953 | 6,130 | 18,154 | 99,44 | 128,47 | 29,03 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΘΕΜΕΛΗΣ ΝΙΚΟΣ |
93 |
EVO 9 |
L |
2008-04-06 |
14:43:39 | 1,157 | 1,748 | | | | 12,740 | | 13,897 | | 171,59 | | ABANDONED RUN |
ΚΟΡΝΙΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
96 |
|
R |
2008-04-06 |
14:43:39 | 0,791 | 1,766 | | | | | | 1,766 | | | | QUALIFIED |
ΚΟΛΙΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
95 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2008-04-06 |
14:43:44 | | | | | | | | | | | | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
92 |
TOYOTA CEL |
L |
2008-04-06 |
14:51:54 | 0,836 | 2,727 | | 9,250 | | 13,091 | 3,841 | 13,927 | 155,91 | 181,91 | 26,00 | LOST |
ΣΤΕΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
97 |
|
R |
2008-04-06 |
14:51:54 | 1,066 | 1,992 | | 8,919 | | 13,780 | 4,861 | 14,846 | 125,69 | 160,78 | 35,09 | ABANDONED RUN |
ΓΚΑΖΑΡΙΑΝ ΣΩΤΗΡΗΣ |
94 |
SUBARU IMPREZA |
L |
2008-04-06 |
14:53:31 | 2,158 | | | | | | | 2,158 | | | | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
70 |
|
R |
2008-04-06 |
14:53:31 | 2,154 | 1,896 | | 7,482 | | 11,305 | 3,823 | 13,459 | 165,36 | 208,45 | 43,09 | WON |
ΑΔΑΜΗΣ ΜΑΚΗΣ |
91 |
TOYOTA CEL |
L |
2008-04-06 |
14:55:34 | 0,873 | 1,786 | | | | 12,244 | | 13,117 | | 178,57 | | LOST |
ΚΑΔΙΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
88 |
|
R |
2008-04-06 |
14:55:34 | 1,046 | 2,311 | | | | 14,050 | | 15,096 | | 166,66 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
70 |
|
R |
2008-04-06 |
15:50:48 | 1,668 | 1,890 | | 7,812 | | 11,685 | 3,873 | 13,353 | 157,68 | 206,30 | 48,62 | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
92 |
TOYOTA CEL |
L |
2008-04-06 |
15:57:06 | 1,222 | 1,768 | | 7,484 | | 11,162 | 3,678 | 12,384 | 167,59 | 202,47 | 34,88 | LOST |
ΑΔΑΜΗΣ ΜΑΚΗΣ |
91 |
TOYOTA CEL |
R |
2008-04-06 |
15:57:06 | 2,062 | 2,802 | | 9,387 | | 13,610 | 4,223 | 15,672 | 147,84 | 184,14 | 36,30 | LOST |
ΚΟΛΙΝΤΖΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
95 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2008-04-06 |
16:51:08 | 1,301 | 2,113 | | 7,948 | | 12,773 | 4,825 | 14,074 | 147,29 | 147,90 | 0,61 | WON |
ΘΕΜΕΛΗΣ ΝΙΚΟΣ |
93 |
EVO 9 |
R |
2008-04-06 |
16:51:08 | 1,235 | 1,880 | | | | 12,721 | | 13,956 | | 173,99 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΘΕΜΕΛΗΣ ΝΙΚΟΣ |
93 |
EVO 9 |
L |
2008-04-06 |
17:05:25 | 1,028 | 1,927 | | 8,269 | | 12,723 | 4,454 | 13,751 | 137,45 | 172,00 | 34,55 | WON |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
70 |
|
R |
2008-04-06 |
17:05:25 | 1,107 | 1,926 | | 7,571 | | 11,285 | 3,714 | 12,392 | 157,13 | 210,40 | 53,27 | QUALIFIED |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
92 |
TOYOTA CEL |
L |
2008-04-06 |
17:05:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
92 |
TOYOTA CEL |
L |
2008-04-06 |
17:19:50 | 0,677 | 1,860 | | 7,651 | | 11,338 | 3,687 | 12,015 | 169,41 | 200,22 | 30,81 | LOST |
ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ |
70 |
|
R |
2008-04-06 |
17:19:50 | 1,115 | 1,891 | | 7,564 | | 11,419 | 3,855 | 12,534 | 165,21 | 209,91 | 44,70 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,021 secs |
|