ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΟΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
α24 |
CITROEN SAXO TURBO |
L |
2009-05-23 |
15:36:00 | 3,315 | 1,874 | 5,004 | 7,424 | 9,402 | 11,170 | 3,746 | 14,485 | 169,97 | 211,33 | 41,36 | 2 |
ΚΑΜΑΚΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
α23 |
FORD ESCORT RS TURBO |
R |
2009-05-24 |
10:12:00 | 0,764 | 1,893 | 4,946 | 7,392 | 9,426 | 11,211 | 3,819 | 11,975 | 161,51 | 211,61 | 50,10 | - |
ΚΑΜΑΚΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
α23 |
FORD ESCORT RS TURBO |
R |
2009-05-23 |
15:21:00 | 2,247 | 1,981 | 5,029 | 7,504 | 9,528 | 11,293 | 3,789 | 13,540 | 163,34 | 213,89 | 50,55 | - |
ΚΟΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
α24 |
CITROEN SAXO TURBO |
L |
2009-05-24 |
10:37:00 | 5,561 | 1,826 | 4,893 | 7,490 | 9,532 | 11,410 | 3,920 | 16,971 | 157,35 | 193,95 | 36,60 | - |
ΚΟΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
α24 |
CITROEN SAXO TURBO |
R |
2009-05-23 |
12:54:00 | 3,439 | 1,913 | 5,082 | 7,617 | 9,652 | 11,435 | 3,818 | 14,874 | 158,43 | 212,91 | 54,48 | - |
ΚΟΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
α24 |
CITROEN SAXO TURBO |
R |
2009-05-23 |
18:06:00 | 4,466 | 1,949 | 5,076 | 7,543 | 9,590 | 11,478 | 3,935 | 15,944 | 162,84 | 197,22 | 34,38 | 3 |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
α29 |
HONDA CIVIC TURBO |
R |
2009-05-24 |
10:35:00 | 1,947 | 2,063 | 5,426 | 7,908 | 9,960 | 11,788 | 3,880 | 13,735 | 161,13 | 206,14 | 45,01 | - |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
α29 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2009-05-23 |
18:20:00 | 2,211 | 2,094 | 5,459 | 7,959 | 14,000 | 11,822 | 3,863 | 14,033 | 161,13 | 206,79 | 45,66 | - |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
α29 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2009-05-23 |
12:54:00 | 5,080 | 2,150 | 5,589 | 8,086 | 10,112 | 11,909 | 3,823 | 16,989 | 162,56 | 207,93 | 45,37 | 4 |
ΤΣΑΝΓΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
α27 |
CORDOBA 20VT |
R |
2009-05-24 |
10:29:00 | 3,703 | 2,007 | 5,451 | 8,078 | 10,132 | 11,925 | 3,847 | 15,628 | 159,56 | 212,82 | 53,26 | 5 |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
α25 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2009-05-24 |
10:34:00 | 5,639 | 2,140 | 5,451 | 7,912 | 9,919 | 11,939 | 4,027 | 17,578 | 165,46 | 173,71 | 8,25 | - |
ΤΣΑΝΓΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
α27 |
CORDOBA 20VT |
L |
2009-05-23 |
18:08:00 | 2,814 | 2,015 | 5,515 | 8,129 | 10,209 | 11,998 | 3,869 | 14,812 | 156,50 | 212,84 | 56,34 | 6 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
α26 |
SEAT IBIZA |
R |
2009-05-23 |
18:28:00 | 1,087 | 2,103 | 5,411 | 8,089 | 10,172 | 12,031 | 3,942 | 13,118 | 150,84 | 206,12 | 55,28 | - |
ΤΣΑΝΓΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
α27 |
CORDOBA 20VT |
R |
2009-05-23 |
15:23:00 | 3,324 | 2,071 | 5,551 | 8,188 | 10,263 | 12,059 | 3,871 | 15,383 | 158,93 | 212,33 | 53,40 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
α26 |
SEAT IBIZA |
L |
2009-05-23 |
15:41:00 | 1,694 | 2,063 | 5,501 | 8,183 | 10,277 | 12,159 | 3,976 | 13,853 | 151,61 | 202,02 | 50,41 | - |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
α25 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2009-05-23 |
12:37:00 | 0,923 | 2,152 | 5,695 | 8,304 | 10,360 | 12,192 | 3,888 | 13,115 | 156,20 | 197,92 | 41,72 | - |
ΚΑΜΑΚΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
α23 |
FORD ESCORT RS TURBO |
L |
2009-05-23 |
12:41:00 | 5,591 | 2,733 | 6,052 | 8,521 | 10,535 | 12,305 | 3,784 | 17,896 | 165,79 | 210,50 | 44,71 | - |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
α29 |
HONDA CIVIC TURBO |
R |
2009-05-23 |
15:31:00 | 2,618 | 2,126 | 5,927 | 8,499 | 10,568 | 12,393 | 3,894 | 15,011 | 158,17 | 206,82 | 48,65 | 7 |
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
α28 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2009-05-24 |
10:43:00 | 0,646 | 2,063 | 5,752 | 8,520 | 10,628 | 12,521 | 4,001 | 13,167 | 155,29 | 201,40 | 46,11 | - |
ΚΑΜΑΚΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
α23 |
FORD ESCORT RS TURBO |
L |
2009-05-23 |
18:07:00 | 5,359 | 2,432 | 6,067 | 8,651 | 10,747 | 12,591 | 3,940 | 17,950 | 160,82 | 198,06 | 37,24 | - |
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
α28 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2009-05-23 |
18:44:00 | 0,936 | 2,305 | 6,104 | 8,875 | 10,990 | 12,902 | 4,027 | 13,838 | 154,29 | 199,92 | 45,63 | - |
ΤΣΑΝΓΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
α27 |
CORDOBA 20VT |
L |
2009-05-23 |
12:51:00 | 3,337 | 2,222 | 5,897 | 8,717 | 10,992 | 13,017 | 4,300 | 16,354 | 143,19 | 185,20 | 42,01 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
α26 |
SEAT IBIZA |
L |
2009-05-24 |
10:44:00 | 1,116 | 2,056 | 5,423 | 8,604 | 11,031 | 13,045 | 4,441 | 14,161 | 119,13 | 192,51 | 73,38 | - |
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
α28 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2009-05-23 |
12:58:00 | 1,087 | 2,210 | 6,261 | 9,247 | 11,530 | 13,540 | 4,293 | 14,627 | 145,09 | 191,37 | 46,28 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
α26 |
SEAT IBIZA |
R |
2009-05-23 |
12:38:00 | 0,335 | 3,323 | 7,266 | 10,177 | 12,462 | 14,448 | 4,271 | 14,783 | 132,10 | 185,16 | 53,06 | - |
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
α28 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2009-05-23 |
15:28:00 | 0,540 | 2,916 | 7,829 | 10,946 | 13,183 | 15,163 | 4,217 | 15,703 | 140,37 | 193,79 | 53,42 | - |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
α25 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2009-05-23 |
15:40:00 | 3,609 | 2,065 | 5,455 | 8,997 | 13,085 | 17,733 | 8,736 | 21,342 | 96,63 | 75,01 | -21,62 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
α24 |
CITROEN SAXO TURBO |
R |
2009-05-24 |
14:32:00 | 3,352 | 2,030 | 5,322 | 7,732 | 9,665 | 11,356 | 3,624 | 14,708 | 170,49 | 222,48 | 51,99 | WON |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
α25 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2009-05-24 |
14:34:00 | 0,736 | 2,071 | 5,369 | 7,880 | 9,858 | 11,648 | 3,768 | 12,384 | 164,54 | 208,88 | 44,34 | LOST |
ΤΣΑΝΓΚΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
α27 |
CORDOBA 20VT |
R |
2009-05-24 |
14:34:00 | 0,744 | | 5,733 | 8,331 | 10,379 | 12,155 | 3,824 | 12,899 | 161,40 | 214,87 | 53,47 | WON |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
α29 |
HONDA CIVIC TURBO |
R |
2009-05-24 |
14:35:00 | 0,788 | 2,115 | 5,459 | 7,921 | 9,935 | 11,725 | 3,804 | 12,513 | 163,54 | 209,74 | 46,20 | LOST |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
α26 |
SEAT IBIZA |
L |
2009-05-24 |
14:35:00 | 0,962 | 1,928 | 5,381 | 8,246 | 10,447 | 12,332 | 4,086 | 13,294 | 138,19 | 201,57 | 63,38 | WON |
ΚΑΜΑΚΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
α23 |
FORD ESCORT RS TURBO |
R |
2009-05-24 |
14:37:00 | 0,696 | 2,172 | 5,340 | 7,821 | 9,825 | 11,576 | 3,755 | 12,272 | 164,99 | 215,38 | 50,39 | LOST |
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
α28 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2009-05-24 |
14:37:00 | 0,580 | 2,239 | 6,539 | 9,426 | 11,647 | 13,678 | 4,252 | 14,258 | 151,60 | 175,64 | 24,04 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
α29 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2009-05-24 |
16:31:00 | 0,579 | 2,197 | 5,595 | 8,088 | 10,136 | 11,948 | 3,860 | 12,527 | 160,85 | 206,89 | 46,04 | LOST |
ΚΑΜΑΚΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
α23 |
FORD ESCORT RS TURBO |
R |
2009-05-24 |
16:31:00 | 0,485 | 2,455 | 6,141 | 8,683 | 10,716 | 12,491 | 3,808 | 12,976 | 162,36 | 211,81 | 49,45 | WON |
ΚΟΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
α24 |
CITROEN SAXO TURBO |
R |
2009-05-24 |
16:32:00 | 2,053 | 1,944 | 5,021 | 7,407 | 9,340 | 11,047 | 3,640 | 13,100 | 170,14 | 221,76 | 51,62 | LOST |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
α25 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2009-05-24 |
16:32:00 | 0,563 | 2,191 | 5,021 | 7,910 | 9,870 | 11,603 | 3,693 | 12,166 | 166,23 | 214,74 | 48,51 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΤΣΙΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
α24 |
CITROEN SAXO TURBO |
R |
2009-05-24 |
18:06:00 | 0,891 | 1,895 | 4,969 | 7,374 | 9,311 | 11,048 | 3,674 | 11,939 | 167,11 | 215,62 | 48,51 | LOST |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
α29 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2009-05-24 |
18:06:00 | 0,486 | 2,299 | 5,662 | 8,138 | | 12,002 | 3,864 | 12,488 | 161,93 | 205,56 | 43,63 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|