ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
113 |
NISSAN SUNNY |
R |
2008-12-13 |
12:20:07 | 0,958 | 2,701 | | 9,941 | | 14,118 | 4,177 | 15,076 | 138,35 | 191,08 | 52,73 | 2 |
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ |
98 |
STARLET |
R |
2008-12-13 |
12:22:23 | 1,207 | 2,856 | | 10,065 | | 14,542 | 4,477 | 15,749 | 136,31 | 173,91 | 37,60 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
36 |
CIVIC |
L |
2008-12-13 |
13:20:25 | 2,914 | 2,084 | | 7,849 | | 11,592 | 3,743 | 14,506 | 165,66 | 208,57 | 42,91 | - |
ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
36 |
CIVIC |
L |
2008-12-14 |
10:04:14 | 2,904 | 2,099 | | 8,057 | | 11,817 | 3,760 | 14,721 | 162,23 | 208,57 | 46,34 | - |
ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
36 |
CIVIC |
L |
2008-12-13 |
14:36:42 | 8,381 | 2,143 | | 8,100 | | 11,844 | 3,744 | 20,225 | 163,41 | 209,66 | 46,25 | 2 |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
113 |
NISSAN SUNNY |
R |
2008-12-13 |
14:40:58 | 1,014 | 2,065 | | 8,264 | | 12,267 | 4,003 | 13,281 | 152,15 | 194,59 | 42,44 | - |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
113 |
NISSAN SUNNY |
R |
2008-12-13 |
13:17:15 | 2,633 | 2,141 | | 8,469 | | 12,669 | 4,200 | 15,302 | 146,22 | 185,75 | 39,53 | 3 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
77 |
INTEGRA |
R |
2008-12-13 |
14:21:23 | 1,498 | 2,067 | | 8,563 | | 12,775 | 4,212 | 14,273 | 145,57 | 184,42 | 38,85 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
77 |
INTEGRA |
L |
2008-12-13 |
13:15:36 | 0,864 | 2,190 | | 8,669 | | 12,819 | 4,150 | 13,683 | 145,39 | 185,95 | 40,56 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
77 |
INTEGRA |
R |
2008-12-14 |
09:58:39 | 1,085 | 2,134 | | 8,697 | | 12,889 | 4,192 | 13,974 | 145,10 | 184,61 | 39,51 | 4 |
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ |
98 |
STARLET |
R |
2008-12-13 |
14:18:23 | 2,170 | 2,298 | | 8,795 | | 13,015 | 4,220 | 15,185 | 148,33 | 185,56 | 37,23 | - |
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ |
98 |
STARLET |
R |
2008-12-13 |
13:24:37 | 0,934 | 2,304 | | 8,842 | | 13,108 | 4,266 | 14,042 | 145,63 | 182,83 | 37,20 | - |
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ |
98 |
STARLET |
R |
2008-12-14 |
09:59:32 | 0,734 | 2,318 | | 8,855 | | 13,152 | 4,297 | 13,886 | 145,92 | 181,54 | 35,62 | 5 |
ΣΙΛΙΓΑΡΔΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
169 |
PUNTO |
R |
2008-12-13 |
14:19:51 | 1,636 | 2,510 | | 9,303 | | 13,794 | 4,491 | 15,430 | 138,19 | 173,49 | 35,30 | 6 |
ΔΟΥΣΑΪΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
174 |
CIVIC |
L |
2008-12-14 |
09:56:56 | 1,735 | 2,380 | | 9,213 | | 13,830 | 4,617 | 15,565 | 132,74 | 169,97 | 37,23 | - |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
113 |
NISSAN SUNNY |
R |
2008-12-14 |
10:08:45 | 0,728 | 2,172 | | 10,088 | | 14,365 | 4,277 | 15,093 | 135,13 | 187,01 | 51,88 | - |
ΣΙΛΙΓΑΡΔΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
169 |
PUNTO |
L |
2008-12-13 |
13:24:37 | 1,169 | 2,724 | | 9,854 | | 14,453 | 4,599 | 15,622 | 134,62 | 168,61 | 33,99 | 7 |
ΖΥΜΒΡΑΓΟΥΔΑΚΗΣ ΑΛΕΞΗΣ |
45 |
PEUGEOT |
L |
2008-12-14 |
09:59:32 | 0,919 | 2,444 | | 9,873 | | 14,686 | 4,813 | 15,605 | 128,57 | 161,43 | 32,86 | - |
ΖΥΜΒΡΑΓΟΥΔΑΚΗΣ ΑΛΕΞΗΣ |
45 |
PEUGEOT |
R |
2008-12-13 |
13:15:36 | 0,954 | 2,437 | | 11,770 | | 16,870 | 5,100 | 17,824 | 121,37 | 154,77 | 33,40 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
36 |
CIVIC |
L |
2008-12-14 |
12:14:46 | 3,741 | 2,004 | | 7,911 | | 11,702 | 3,791 | 15,443 | 161,36 | 207,85 | 46,49 | LOST |
ΣΙΛΙΓΑΡΔΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
169 |
PUNTO |
L |
2008-12-14 |
12:16:37 | 0,972 | 2,501 | | 9,399 | | 14,122 | 4,723 | 15,094 | 126,62 | 167,98 | 41,36 | WON |
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ |
98 |
STARLET |
R |
2008-12-14 |
12:16:37 | 1,123 | 2,320 | | 8,855 | | 13,224 | 4,369 | 14,347 | 146,93 | 180,27 | 33,34 | LOST |
ΖΥΜΒΡΑΓΟΥΔΑΚΗΣ ΑΛΕΞΗΣ |
45 |
PEUGEOT |
L |
2008-12-14 |
12:18:31 | 1,307 | 2,965 | | 10,705 | | 15,552 | 4,847 | 16,859 | 125,87 | 168,93 | 43,06 | WON |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
113 |
NISSAN SUNNY |
R |
2008-12-14 |
12:18:31 | 0,732 | 2,203 | | 9,370 | | 14,927 | 5,557 | 15,659 | 124,56 | 144,40 | 19,84 | WON |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
77 |
INTEGRA |
L |
2008-12-14 |
12:20:57 | 0,682 | 2,144 | | 8,619 | | 12,809 | 4,190 | 13,491 | 142,80 | 186,04 | 43,24 | LOST |
ΔΟΥΣΑΪΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
174 |
CIVIC |
R |
2008-12-14 |
12:20:57 | 0,821 | 2,376 | | 9,126 | | 13,893 | 4,767 | 14,714 | 133,28 | 144,23 | 10,95 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
36 |
CIVIC |
L |
2008-12-14 |
13:55:42 | 0,891 | 1,966 | | 7,822 | | 11,602 | 3,780 | 12,493 | 164,75 | 205,83 | 41,08 | LOST |
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ |
98 |
STARLET |
R |
2008-12-14 |
13:55:42 | 0,638 | 2,347 | | 8,760 | | 13,008 | 4,248 | 13,646 | 146,87 | 183,86 | 36,99 | LOST |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
77 |
INTEGRA |
L |
2008-12-14 |
13:57:34 | 0,781 | 2,120 | | 8,700 | | 13,281 | 4,581 | 14,062 | 134,93 | 177,69 | 42,76 | WON |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
113 |
NISSAN SUNNY |
R |
2008-12-14 |
13:57:34 | 0,682 | 2,312 | | 8,632 | | 12,614 | 3,982 | 13,296 | 152,47 | 197,80 | 45,33 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
36 |
CIVIC |
L |
2008-12-14 |
14:39:31 | 0,718 | 2,296 | | 8,322 | | 12,086 | 3,764 | 12,804 | 164,23 | 207,85 | 43,62 | LOST |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
113 |
NISSAN SUNNY |
R |
2008-12-14 |
14:39:31 | 0,755 | 2,177 | | 8,732 | | 13,292 | 4,560 | 14,047 | 129,31 | 163,85 | 34,54 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|