ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
11 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2008-08-31 |
11:41:00 | 0,836 | 2,071 | | 8,371 | | 12,712 | 4,341 | 13,548 | | 186,27 | | 2 |
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
21 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2008-08-31 |
10:12:00 | 0,754 | 2,150 | | 8,622 | | 13,036 | 4,414 | 13,790 | | 174,84 | | - |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
11 |
HONDA CIVIC TURBO |
R |
2008-08-31 |
10:09:00 | 0,892 | 2,414 | | 8,738 | | 13,105 | 4,367 | 13,997 | | 179,24 | | - |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
11 |
HONDA CIVIC TURBO |
R |
2008-08-30 |
17:43:00 | 0,585 | 2,496 | | 9,096 | | 13,657 | 4,561 | 14,242 | | 168,54 | | 3 |
ΜΠΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
14 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2008-08-31 |
10:11:00 | 1,041 | 2,435 | | 9,302 | | 13,986 | 4,684 | 15,027 | | 169,09 | | 4 |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2008-08-31 |
11:42:00 | 1,022 | 2,200 | | 9,186 | | 14,141 | 4,955 | 15,163 | | 159,42 | | - |
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
21 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2008-08-30 |
15:07:00 | 1,144 | 2,524 | | 9,491 | | 14,166 | 4,675 | 15,310 | | 162,78 | | 5 |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2008-08-31 |
10:08:00 | 1,117 | 2,570 | | 9,578 | | 14,324 | 4,746 | 15,441 | | 169,29 | | - |
ΜΠΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
14 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2008-08-30 |
15:16:00 | 2,005 | 2,236 | | 9,416 | | 14,385 | 4,969 | 16,390 | | 163,92 | | - |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2008-08-31 |
11:42:00 | 1,023 | 2,796 | | 9,801 | | 14,541 | 4,740 | 15,564 | | 166,58 | | - |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2008-08-30 |
18:56:00 | 1,033 | 2,332 | | 9,571 | | 14,605 | 5,034 | 15,638 | | 157,43 | | - |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2008-08-30 |
17:48:00 | 3,038 | 2,498 | | 9,846 | | 14,730 | 4,884 | 17,768 | | 163,84 | | - |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2008-08-31 |
10:08:00 | 1,099 | 2,509 | | 9,811 | | 14,779 | 4,968 | 15,878 | | 159,83 | | - |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2008-08-30 |
15:10:00 | 3,945 | 2,431 | | 9,787 | | 14,798 | 5,011 | 18,743 | | 158,74 | | - |
ΜΠΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
14 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2008-08-31 |
11:46:00 | 0,730 | 2,353 | | 9,126 | | 14,837 | 5,711 | 15,567 | | 119,59 | | - |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2008-08-30 |
17:40:00 | 1,193 | 2,441 | | 9,892 | | 14,866 | 4,974 | 16,059 | | 159,15 | | - |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2008-08-30 |
15:03:00 | 1,792 | 2,695 | | 10,655 | | 15,588 | 4,933 | 17,380 | | 160,15 | | - |
ΜΠΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
14 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2008-08-30 |
17:44:00 | 1,312 | 2,279 | | 9,781 | | 16,137 | 6,356 | 17,449 | | 108,44 | | RED LIGHT |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
11 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2008-08-30 |
15:06:00 | -1,227 | 1,368 | | 8,025 | | 12,613 | 4,588 | 11,386 | | 173,90 | | RED LIGHT |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2008-08-30 |
18:56:00 | -0,710 | 3,754 | | 12,421 | | 17,489 | 5,068 | 16,779 | | 150,16 | | RED LIGHT |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
11 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2008-08-30 |
18:57:00 | -1,227 | 8,226 | | 14,811 | | 19,351 | 4,540 | 18,124 | | 177,39 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2008-08-31 |
13:10:00 | 2,865 | 3,209 | | 17,118 | | 27,716 | 10,598 | 30,581 | | 69,96 | | DID NOT APPEAR |
ΜΠΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
14 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2008-08-31 |
13:10:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
11 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2008-08-31 |
13:11:00 | 1,427 | 2,645 | | 10,390 | | 15,948 | 5,558 | 17,375 | | 139,73 | | WON |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2008-08-31 |
13:13:00 | 2,126 | 2,543 | | 9,768 | | 14,590 | 4,822 | 16,716 | | 166,89 | | DID NOT APPEAR |
ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
21 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2008-08-31 |
13:13:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2008-08-31 |
14:09:00 | 0,745 | 2,226 | | 9,130 | | 14,180 | 5,050 | 14,925 | | 155,98 | | LOST |
ΒΑΡΛΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
11 |
HONDA CIVIC TURBO |
L |
2008-08-31 |
14:09:00 | 1,167 | 2,096 | | 9,444 | | 14,024 | 4,580 | 15,191 | | 176,94 | | QUALIFIED |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
TOYOTA COROLLA |
L |
2008-08-31 |
14:09:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΠΠΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2008-08-31 |
14:41:00 | 0,909 | 2,274 | | 10,437 | | 19,290 | 8,853 | 20,199 | | 74,76 | | RED LIGHT |
ΛΙΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
24 |
TOYOTA COROLLA |
R |
2008-08-31 |
14:41:00 | -0,821 | 6,014 | | 19,827 | | | | 19,827 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|