ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ31 |
SUZUKI TL 1000R |
L |
2006-09-03 |
10:37:00 | 0,868 | 1,501 | 4,165 | 6,421 | 8,331 | 10,063 | 3,642 | 10,931 | 175,20 | 216,83 | 41,63 | 2 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ30 |
GSXR 750 |
R |
2006-09-02 |
18:51:00 | 0,606 | 1,479 | 4,147 | 6,425 | 8,373 | 10,160 | 3,735 | 10,766 | 179,38 | 209,70 | 30,32 | 3 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ33 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2006-09-02 |
16:51:00 | 1,036 | 1,715 | 4,479 | 6,679 | 8,528 | 10,204 | 3,525 | 11,240 | 183,20 | 224,82 | 41,62 | - |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ31 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2006-09-02 |
17:00:00 | 0,840 | 1,563 | 4,250 | 6,512 | 8,444 | 10,207 | 3,695 | 11,047 | 176,99 | 212,89 | 35,90 | 4 |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ32 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-02 |
19:12:00 | 0,540 | 1,644 | 4,369 | 6,605 | 8,505 | 10,241 | 3,636 | 10,781 | 178,78 | 216,43 | 37,65 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ33 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2006-09-03 |
10:34:00 | 1,013 | 1,744 | 4,521 | 6,734 | 8,593 | 10,275 | 3,541 | 11,288 | 180,56 | 223,89 | 43,33 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ32 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-02 |
16:53:00 | 0,552 | 1,634 | 4,392 | 6,641 | 8,551 | 10,289 | 3,648 | 10,841 | 178,76 | 216,09 | 37,33 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ33 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
L |
2006-09-02 |
14:27:00 | 0,933 | 1,800 | 4,581 | 6,788 | 8,631 | 10,305 | 3,517 | 11,238 | 181,67 | 223,15 | 41,48 | 5 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ34 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2006-09-02 |
18:53:00 | 1,201 | 1,747 | 4,564 | 6,775 | 8,638 | 10,333 | 3,558 | 11,534 | 183,55 | 219,09 | 35,54 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ34 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2006-09-02 |
14:27:00 | 0,806 | 1,873 | 4,660 | 6,845 | 8,680 | 10,341 | 3,496 | 11,147 | 185,99 | 225,18 | 39,19 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ34 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2006-09-02 |
16:51:00 | 0,819 | 1,819 | 4,609 | 6,807 | 8,659 | 10,344 | 3,537 | 11,163 | 181,42 | 221,65 | 40,23 | - |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ31 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2006-09-02 |
14:25:00 | 0,634 | 1,523 | 4,465 | 6,761 | 8,672 | 10,399 | 3,638 | 11,033 | 177,04 | 218,18 | 41,14 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ34 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2006-09-03 |
10:34:00 | 0,830 | 1,827 | 4,627 | 6,841 | 8,707 | 10,399 | 3,558 | 11,229 | 181,99 | 223,36 | 41,37 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ32 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-03 |
10:33:00 | 0,700 | 1,763 | 4,512 | 6,765 | 8,684 | 10,435 | 3,670 | 11,135 | 177,36 | 215,23 | 37,87 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ32 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-02 |
14:25:00 | 0,528 | 1,785 | 4,669 | 6,918 | 8,818 | 10,542 | 3,624 | 11,070 | 177,20 | 217,55 | 40,35 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ33 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
L |
2006-09-02 |
18:53:00 | 0,783 | 1,858 | 4,715 | 6,978 | 8,862 | 10,574 | 3,596 | 11,357 | 177,81 | 217,91 | 40,10 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ30 |
GSXR 750 |
R |
2006-09-02 |
17:15:00 | 1,073 | 1,798 | 4,688 | 6,988 | 8,938 | 10,723 | 3,735 | 11,796 | 175,35 | 208,21 | 32,86 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ30 |
GSXR 750 |
L |
2006-09-02 |
14:50:00 | 0,943 | 2,166 | 5,220 | 7,567 | 9,552 | 11,359 | 3,792 | 12,302 | 169,90 | 205,04 | 35,14 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ30 |
GSXR 750 |
R |
2006-09-03 |
11:00:00 | 1,822 | 2,038 | 5,372 | 7,995 | 10,540 | 12,804 | 4,809 | 14,626 | 134,20 | 164,30 | 30,10 | RED LIGHT |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ31 |
SUZUKI TL 1000R |
L |
2006-09-02 |
18:51:00 | 0,382 | 1,525 | 4,216 | 6,509 | 8,475 | 10,265 | 3,756 | 10,647 | 172,58 | 210,13 | 37,55 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ31 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2006-09-03 |
12:22:00 | 1,335 | 1,450 | 4,220 | 6,489 | 8,414 | 10,153 | 3,664 | 11,488 | 176,19 | 215,25 | 39,06 | WON |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ32 |
YAMAHA R6 |
R |
2006-09-03 |
12:24:00 | 0,611 | 1,722 | 4,451 | 6,687 | 8,594 | 10,331 | 3,644 | 10,942 | 177,12 | 214,67 | 37,55 | LOST |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ33 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
L |
2006-09-03 |
12:24:00 | 0,807 | 1,895 | 4,813 | 7,053 | 8,926 | 10,626 | 3,573 | 11,433 | 178,61 | 221,12 | 42,51 | WON |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ30 |
GSXR 750 |
R |
2006-09-03 |
12:26:00 | 0,639 | 1,483 | 4,137 | 6,399 | 8,335 | 10,120 | 3,721 | 10,759 | 174,01 | 210,30 | 36,29 | LOST |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ34 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2006-09-03 |
12:26:00 | 0,500 | 1,909 | 4,911 | 7,128 | 8,989 | 10,682 | 3,554 | 11,182 | 182,91 | 224,71 | 41,80 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ31 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2006-09-03 |
14:52:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ32 |
YAMAHA R6 |
L |
2006-09-03 |
14:52:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ30 |
GSXR 750 |
L |
2006-09-03 |
14:58:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ31 |
SUZUKI TL 1000R |
L |
2006-09-03 |
15:47:00 | 0,434 | 1,558 | 4,364 | 6,631 | 8,553 | 10,287 | 3,656 | 10,721 | 176,68 | 216,02 | 39,34 | LOST |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ30 |
GSXR 750 |
R |
2006-09-03 |
15:47:00 | 0,530 | 1,516 | 4,248 | 6,549 | 8,506 | 10,297 | 3,748 | 10,827 | 170,14 | 209,78 | 39,64 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|