ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M41 |
KAWASAKI ZX-6R |
L |
2004-09-11 |
14:41:00 | 0,569 | 1,898 | | 7,038 | | 10,790 | 3,752 | 11,359 | 173,35 | 212,86 | 39,51 | - |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M41 |
KAWASAKI ZX-6R |
L |
2004-09-12 |
10:36:00 | 0,549 | 2,062 | 5,011 | 7,345 | | 11,151 | 3,806 | 11,700 | 170,66 | 209,65 | 38,99 | 2 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M42 |
KAWASAKI ZX-636R |
R |
2004-09-12 |
10:36:00 | 0,832 | 2,044 | 5,109 | 7,497 | | 11,331 | 3,834 | 12,163 | 166,76 | 205,88 | 39,12 | 3 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M66 |
APRILIA TYONO |
L |
2004-09-11 |
14:36:00 | 0,913 | 1,946 | | 7,441 | | 11,443 | 4,002 | 12,356 | 163,05 | 200,19 | 37,14 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M66 |
APRILIA TYONO |
L |
2004-09-12 |
10:29:00 | 0,674 | 2,042 | 5,145 | 7,565 | | 11,515 | 3,950 | 12,189 | 165,68 | 199,95 | 34,27 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M42 |
KAWASAKI ZX-636R |
R |
2004-09-11 |
14:41:00 | 0,827 | 2,090 | | 7,750 | | 11,609 | 3,859 | 12,436 | 165,23 | 208,91 | 43,68 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M41 |
KAWASAKI ZX-6R |
L |
2004-09-12 |
12:01:00 | 0,734 | 1,842 | 4,720 | 7,034 | | 10,821 | 3,787 | 11,555 | 172,63 | 207,50 | 34,87 | - |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M41 |
KAWASAKI ZX-6R |
R |
2004-09-11 |
16:20:00 | 0,907 | 1,903 | | 7,083 | | 10,844 | 3,761 | 11,751 | 171,60 | 212,98 | 41,38 | 2 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M66 |
APRILIA TYONO |
L |
2004-09-11 |
16:18:00 | 0,783 | 1,914 | | 7,327 | | 11,257 | 3,930 | 12,040 | 165,98 | 212,35 | 46,37 | 3 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M42 |
KAWASAKI ZX-636R |
L |
2004-09-12 |
12:02:00 | 0,996 | 1,941 | 4,981 | 7,374 | | 11,270 | 3,896 | 12,266 | 168,06 | 205,37 | 37,31 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M42 |
KAWASAKI ZX-636R |
R |
2004-09-11 |
16:18:00 | 0,871 | 2,135 | | 7,516 | | 11,323 | 3,807 | 12,194 | 169,56 | 210,34 | 40,78 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M66 |
APRILIA TYONO |
R |
2004-09-12 |
12:01:00 | 0,852 | 1,908 | 4,928 | 7,378 | | 11,351 | 3,973 | 12,203 | 161,43 | 197,61 | 36,18 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M42 |
KAWASAKI ZX-636R |
L |
2004-09-12 |
15:02:00 | 1,043 | 1,891 | 4,838 | 7,183 | | 10,989 | 3,806 | 12,032 | 169,09 | 209,79 | 40,70 | |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M66 |
APRILIA TYONO |
R |
2004-09-12 |
15:02:00 | 0,851 | 1,924 | 4,967 | 7,418 | | 11,414 | 3,996 | 12,265 | 162,43 | 198,92 | 36,49 | |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M41 |
KAWASAKI ZX-6R |
L |
2004-09-12 |
15:03:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M41 |
KAWASAKI ZX-6R |
R |
2004-09-12 |
16:41:00 | 0,839 | 1,878 | 4,784 | 7,166 | | 10,982 | 3,816 | 11,821 | 167,03 | 212,72 | 45,69 | |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M42 |
KAWASAKI ZX-636R |
L |
2004-09-12 |
16:41:00 | 1,105 | 1,934 | 4,940 | 7,345 | | 11,217 | 3,872 | 12,322 | 166,91 | 208,77 | 41,86 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|