ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
132 |
SUZUKI 750 |
R |
2003-11-15 |
15:02:00 | 0,897 | 1,910 | | 7,143 | | 10,811 | 3,668 | 11,708 | | 226,51 | | 2 |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
153 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2003-11-15 |
15:04:00 | 1,089 | 2,120 | | 7,495 | | 11,295 | 3,800 | 12,384 | | 210,50 | | 3 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
149 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-15 |
15:04:00 | 0,689 | 2,392 | | 7,708 | | 11,352 | 3,644 | 12,041 | | 222,13 | | 4 |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
150 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2003-11-15 |
14:59:00 | 1,128 | 2,018 | | 7,504 | | 11,408 | 3,904 | 12,536 | 173,59 | 197,76 | 24,17 | 5 |
ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
134 |
GSXR 750 |
L |
2003-11-15 |
15:04:00 | 1,013 | 2,456 | | 8,028 | | 12,003 | 3,975 | 13,016 | 56,52 | 202,64 | 146,12 | 6 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
133 |
KAWASAKI ZX-636R |
L |
2003-11-15 |
15:00:00 | 1,031 | 2,560 | | 8,409 | | 12,323 | 3,914 | 13,354 | 34,34 | 206,32 | 171,98 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
132 |
SUZUKI 750 |
L |
2003-11-16 |
10:08:00 | 0,639 | 1,829 | | 7,019 | | 10,699 | 3,680 | 11,338 | 175,75 | 219,07 | 43,32 | - |
ΚΑΡΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
132 |
SUZUKI 750 |
L |
2003-11-15 |
16:24:00 | 0,832 | 1,877 | | 7,083 | | 10,740 | 3,657 | 11,572 | | 218,00 | | 2 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
149 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-15 |
16:24:00 | 0,543 | 2,010 | | 7,138 | | 10,783 | 3,645 | 11,326 | | 221,99 | | 3 |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
150 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-16 |
10:07:00 | 0,962 | 1,895 | | 7,230 | | 11,070 | 3,840 | 12,032 | 171,75 | 206,99 | 35,24 | 4 |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
153 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2003-11-16 |
10:09:00 | 1,118 | 2,002 | | 7,331 | | 11,159 | 3,828 | 12,277 | 167,83 | 209,45 | 41,62 | - |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
153 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2003-11-15 |
16:25:00 | 1,026 | 2,080 | | 7,364 | | 11,163 | 3,799 | 12,189 | | 210,82 | | - |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
150 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-15 |
16:25:00 | 1,015 | 1,943 | | 7,344 | | 11,239 | 3,895 | 12,254 | | 203,08 | | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
149 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-16 |
10:05:00 | 0,667 | 2,322 | | 7,584 | | 11,284 | 3,700 | 11,951 | 171,79 | 208,76 | 36,97 | 5 |
ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
134 |
GSXR 750 |
L |
2003-11-16 |
10:07:00 | 0,639 | 2,088 | | 7,468 | | 11,416 | 3,948 | 12,055 | 166,37 | 199,82 | 33,45 | - |
ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
134 |
GSXR 750 |
R |
2003-11-15 |
16:25:00 | 0,670 | 2,163 | | 7,591 | | 11,579 | 3,988 | 12,249 | | 199,11 | | 6 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
133 |
KAWASAKI ZX-636R |
R |
2003-11-16 |
10:09:00 | 1,029 | 2,033 | | 7,624 | | 11,671 | 4,047 | 12,700 | 158,05 | 202,33 | 44,28 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
133 |
KAWASAKI ZX-636R |
L |
2003-11-15 |
16:25:00 | 0,960 | 2,172 | | 7,758 | | 11,732 | 3,974 | 12,692 | | 203,55 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
149 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-16 |
11:55:00 | 0,500 | 2,380 | | 7,581 | | 11,245 | 3,664 | 11,745 | 174,52 | 219,72 | 45,20 | |
ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
134 |
GSXR 750 |
L |
2003-11-16 |
11:55:00 | 0,627 | 2,123 | | 7,638 | | 11,632 | 3,994 | 12,259 | 160,33 | 201,70 | 41,37 | |
ΚΑΡΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
132 |
SUZUKI 750 |
L |
2003-11-16 |
11:56:00 | 0,617 | 1,873 | | 7,086 | | 10,749 | 3,663 | 11,366 | 176,07 | 221,62 | 45,55 | |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
133 |
KAWASAKI ZX-636R |
R |
2003-11-16 |
11:56:00 | 0,451 | 1,988 | | 7,369 | | 11,276 | 3,907 | 11,727 | 170,25 | 204,41 | 34,16 | |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
153 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2003-11-16 |
11:57:00 | 0,927 | 2,022 | | 7,286 | | 11,083 | 3,797 | 12,010 | 170,19 | 211,15 | 40,96 | |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
150 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-16 |
11:57:00 | 1,133 | 1,866 | | 7,157 | | 10,956 | 3,799 | 12,089 | 171,79 | 201,66 | 29,87 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
149 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-16 |
13:24:00 | 0,827 | 2,034 | | 7,190 | | 10,819 | 3,629 | 11,646 | 180,81 | 219,83 | 39,02 | |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
153 |
SUZUKI GSXR 750 |
L |
2003-11-16 |
13:24:00 | 1,091 | 1,903 | | 7,152 | | 10,979 | 3,827 | 12,070 | 169,19 | 205,92 | 36,73 | |
ΚΑΡΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
132 |
SUZUKI 750 |
L |
2003-11-16 |
13:41:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
149 |
SUZUKI GSXR 750 |
R |
2003-11-16 |
15:06:00 | 0,738 | 1,942 | | 6,975 | | 10,582 | 3,607 | 11,320 | 183,70 | 231,11 | 47,41 | |
ΚΑΡΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΜΑΡΚΟΣ |
132 |
SUZUKI 750 |
L |
2003-11-16 |
15:06:00 | 0,394 | 1,921 | | 7,091 | | 10,753 | 3,662 | 11,147 | 177,55 | 218,12 | 40,57 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|