ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
46 |
GSXR750 |
L |
2003-10-25 |
10:20:00 | 0,932 | 1,751 | | | | 11,080 | | 12,012 | | 6,50 | | 2 |
ΧΑΤΖΗΡΟΔΕΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ |
45 |
GSXR750 |
R |
2003-10-25 |
10:07:00 | 0,772 | 1,705 | | | | 11,254 | | 12,026 | | 193,03 | | 3 |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
48 |
SUZUKI GSXR750 |
L |
2003-10-25 |
10:19:00 | 0,975 | 2,033 | | | | 11,502 | | 12,477 | | 6,26 | | 4 |
ΝΙΟΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
20 |
SUZUKI GSXR SPACESHIP |
L |
2003-10-25 |
10:10:00 | 1,100 | 2,127 | | | | 11,547 | | 12,647 | | 191,49 | | 5 |
ΜΑΝΤΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ |
47 |
GSXR750 |
L |
2003-10-25 |
10:08:00 | 1,269 | 1,836 | | | | 12,349 | | 13,618 | | 162,53 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΧΑΤΖΗΡΟΔΕΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ |
45 |
GSXR750 |
L |
2003-10-26 |
09:12:00 | 0,703 | 1,656 | | | | 10,690 | | 11,393 | | 195,65 | | - |
ΧΑΤΖΗΡΟΔΕΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ |
45 |
GSXR750 |
L |
2003-10-25 |
11:13:00 | 0,643 | 1,684 | | | | 10,752 | | 11,395 | | 6,70 | | 2 |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
46 |
GSXR750 |
R |
2003-10-26 |
09:11:00 | 1,148 | 1,856 | | | | 11,039 | | 12,187 | | 199,45 | | - |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
46 |
GSXR750 |
R |
2003-10-25 |
11:15:00 | 0,913 | 1,856 | | | | 11,117 | | 12,030 | | 196,19 | | 3 |
ΝΙΟΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
20 |
SUZUKI GSXR SPACESHIP |
L |
2003-10-26 |
09:10:00 | 0,771 | 2,049 | | | | 11,280 | | 12,051 | | 6,38 | | 4 |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
48 |
SUZUKI GSXR750 |
R |
2003-10-26 |
09:10:00 | 0,784 | 1,985 | | | | 11,363 | | 12,147 | | 201,12 | | - |
ΝΙΟΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
20 |
SUZUKI GSXR SPACESHIP |
R |
2003-10-25 |
11:14:00 | 1,023 | 1,988 | | | | 11,414 | | 12,437 | | 194,07 | | - |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
48 |
SUZUKI GSXR750 |
L |
2003-10-25 |
11:14:00 | 0,990 | 1,873 | | | | 11,434 | | 12,424 | | 6,30 | | 5 |
ΜΑΝΤΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ |
47 |
GSXR750 |
L |
2003-10-26 |
09:11:00 | 1,124 | 1,983 | | | | 11,814 | | 12,938 | | 6,09 | | - |
ΜΑΝΤΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ |
47 |
GSXR750 |
R |
2003-10-25 |
11:13:00 | 1,048 | 1,839 | | | | 16,432 | | 17,480 | | 125,44 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΝΙΟΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
20 |
SUZUKI GSXR SPACESHIP |
R |
2003-10-26 |
11:19:00 | 0,764 | 2,592 | | 57,477 | | 63,521 | 6,044 | 64,285 | 105,88 | 115,57 | 9,69 | WON |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
48 |
SUZUKI GSXR750 |
L |
2003-10-26 |
11:19:00 | 0,881 | 1,820 | | 7,330 | | 11,270 | 3,940 | 12,151 | 157,89 | 193,55 | 35,66 | LOST |
ΒΛΑΧΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
46 |
GSXR750 |
R |
2003-10-26 |
11:20:00 | 0,971 | 2,655 | | 8,595 | | 12,535 | 3,940 | 13,506 | 159,29 | 195,12 | 35,83 | WON |
ΜΑΝΤΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ |
47 |
GSXR750 |
L |
2003-10-26 |
11:20:00 | 1,080 | 1,908 | | 7,985 | | 12,166 | 4,181 | 13,246 | 150,94 | 182,74 | 31,80 | QUALIFIED |
ΧΑΤΖΗΡΟΔΕΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ |
45 |
GSXR750 |
R |
2003-10-26 |
11:20:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΤΖΗΡΟΔΕΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ |
45 |
GSXR750 |
R |
2003-10-26 |
12:15:00 | 0,816 | 1,746 | | 7,070 | | 11,189 | 4,119 | 12,005 | 162,16 | 176,04 | 13,88 | LOST |
ΚΟΥΤΣΑΝΤΩΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ |
48 |
SUZUKI GSXR750 |
L |
2003-10-26 |
12:15:00 | 0,806 | | | 7,355 | | 11,463 | 4,108 | 12,269 | 158,59 | 171,02 | 12,43 | QUALIFIED |
ΜΑΝΤΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ |
47 |
GSXR750 |
R |
2003-10-26 |
12:15:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΧΑΤΖΗΡΟΔΕΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ |
45 |
GSXR750 |
R |
2003-10-26 |
12:49:00 | 0,575 | 2,139 | | 7,551 | | 11,618 | 4,067 | 12,193 | 165,14 | 175,61 | 10,47 | LOST |
ΜΑΝΤΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ |
47 |
GSXR750 |
L |
2003-10-26 |
12:49:00 | 0,842 | 1,788 | | 7,461 | | 11,767 | 4,306 | 12,609 | 144,58 | 179,10 | 34,52 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|