ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
20 |
OPEL KADETT |
R |
2004-11-20 |
15:59:00 | 0,919 | 2,718 | 6,688 | 9,711 | | 14,541 | 4,830 | 15,460 | | 167,84 | | 2 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
21 |
OPEL KADETT |
L |
2004-11-20 |
15:59:00 | 0,619 | 2,408 | 6,291 | 9,428 | | 14,573 | 5,145 | 15,192 | 127,26 | 157,45 | 30,19 | 3 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-11-20 |
15:49:00 | 0,860 | 2,836 | 7,015 | 9,958 | | 14,581 | 4,623 | 15,441 | 136,80 | 173,31 | 36,51 | 4 |
ΣΕΡΔΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
19 |
BMW 330 |
L |
2004-11-20 |
15:43:00 | 1,004 | 2,785 | 7,320 | 10,645 | | 15,836 | 5,191 | 16,840 | 121,33 | 155,86 | 34,53 | 5 |
ΣΠΥΡΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
18 |
VW BEETLE 1,6 |
L |
2004-11-20 |
15:50:00 | 1,428 | 3,055 | 7,999 | 12,074 | | 18,633 | 6,559 | 20,061 | 97,55 | 122,27 | 24,72 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
20 |
OPEL KADETT |
R |
2004-11-21 |
11:28:00 | 0,766 | 2,016 | 5,568 | 8,499 | 11,062 | 13,268 | 4,769 | 14,034 | 134,77 | 169,09 | 34,32 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
20 |
OPEL KADETT |
R |
2004-11-21 |
09:51:00 | 0,782 | 2,488 | 6,170 | 9,141 | 11,724 | 13,944 | 4,803 | 14,726 | 133,58 | 168,28 | 34,70 | 2 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
CITROEN LEMANS |
R |
2004-11-21 |
11:17:00 | 1,049 | 2,512 | 6,477 | 9,409 | 11,879 | 13,997 | 4,588 | 15,046 | 137,84 | 176,13 | 38,29 | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-11-21 |
09:48:00 | 9,465 | 2,588 | 6,848 | 9,826 | 12,315 | 14,447 | 4,621 | 23,912 | 135,61 | 174,56 | 38,95 | 3 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
21 |
OPEL KADETT |
R |
2004-11-21 |
11:20:00 | 0,864 | 2,184 | 5,974 | 9,182 | 12,020 | 14,489 | 5,307 | 15,353 | 122,23 | 149,27 | 27,04 | 4 |
ΣΕΡΔΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
19 |
BMW 330 |
R |
2004-11-21 |
11:16:00 | 1,157 | 2,384 | 6,309 | 9,497 | 12,235 | 14,597 | 5,100 | 15,754 | 125,40 | 158,21 | 32,81 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
21 |
OPEL KADETT |
L |
2004-11-21 |
09:41:00 | 0,732 | 2,313 | 6,191 | 9,429 | 12,299 | 14,793 | 5,364 | 15,525 | 122,26 | 149,01 | 26,75 | - |
ΣΕΡΔΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
19 |
BMW 330 |
R |
2004-11-21 |
09:36:00 | 0,898 | 2,759 | 6,717 | 9,922 | 12,668 | 15,050 | 5,128 | 15,948 | 124,77 | 156,45 | 31,68 | 5 |
ΣΠΥΡΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
18 |
VW BEETLE 1,6 |
L |
2004-11-21 |
11:16:00 | 0,793 | 2,599 | 7,470 | 11,655 | 15,256 | 18,320 | 6,665 | 19,113 | 93,20 | 119,88 | 26,68 | - |
ΣΠΥΡΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
18 |
VW BEETLE 1,6 |
L |
2004-11-21 |
09:35:00 | 1,197 | 2,586 | 7,599 | 11,742 | 15,346 | 18,443 | 6,701 | 19,640 | 94,46 | 119,51 | 25,05 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
21 |
OPEL KADETT |
L |
2004-11-21 |
12:54:00 | 0,587 | 1,988 | 5,879 | 9,218 | 12,222 | 14,797 | 5,579 | 15,384 | 117,89 | 146,82 | 28,93 | LOST |
ΣΕΡΔΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
19 |
BMW 330 |
R |
2004-11-21 |
12:54:00 | 0,669 | 2,573 | 7,010 | 10,302 | 13,077 | 15,462 | 5,160 | 16,131 | 122,55 | 156,72 | 34,17 | WON |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
CITROEN LEMANS |
R |
2004-11-21 |
12:55:00 | 0,914 | 2,535 | 6,875 | 9,894 | 12,423 | 14,667 | 4,773 | 15,581 | 134,90 | 158,93 | 24,03 | LOST |
ΣΠΥΡΙΔΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
18 |
VW BEETLE 1,6 |
L |
2004-11-21 |
12:55:00 | 0,695 | 2,445 | 7,285 | 11,300 | 14,765 | 17,761 | 6,461 | 18,456 | 98,34 | 123,94 | 25,60 | QUALIFIED |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
20 |
OPEL KADETT |
L |
2004-11-21 |
12:56:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
20 |
OPEL KADETT |
L |
2004-11-21 |
14:14:00 | 0,555 | 2,391 | 6,305 | 9,400 | 12,046 | 14,332 | 4,932 | 14,887 | 129,56 | 159,81 | 30,25 | RED LIGHT |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
21 |
OPEL KADETT |
R |
2004-11-21 |
14:14:00 | 0,463 | 2,144 | 6,015 | 9,298 | 12,199 | 14,752 | 5,454 | 15,215 | 121,02 | 147,32 | 26,30 | QUALIFIED |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-11-21 |
14:15:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
20 |
OPEL KADETT |
R |
2004-11-21 |
14:55:00 | 0,560 | 2,299 | 6,033 | 9,014 | 11,601 | 13,827 | 4,813 | 14,387 | 133,31 | 167,59 | 34,28 | LOST |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
17 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-11-21 |
14:55:00 | 0,785 | 2,484 | 6,572 | 9,518 | 11,992 | 14,114 | 4,596 | 14,899 | 47,83 | 175,22 | 127,39 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|