ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
21 |
BMW M3 |
R |
2004-10-30 |
13:58:00 | 0,827 | 2,093 | | 8,811 | 11,379 | 13,628 | 4,817 | 14,455 | 132,72 | 165,82 | 33,10 | 2 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
20 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-10-30 |
13:49:00 | 0,536 | 2,320 | | 9,106 | 11,702 | 13,947 | 4,841 | 14,483 | 132,27 | 164,83 | 32,56 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
21 |
BMW M3 |
R |
2004-10-31 |
11:23:00 | 0,951 | 2,212 | | 9,160 | 11,835 | 14,148 | 4,988 | 15,099 | 126,93 | 161,08 | 34,15 | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
20 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-10-30 |
14:32:00 | 0,532 | 2,380 | | 9,269 | 11,929 | 14,247 | 4,978 | 14,779 | 129,29 | 158,50 | 29,21 | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
20 |
CITROEN LEMANS |
R |
2004-10-31 |
11:12:00 | 0,714 | 2,574 | | 9,534 | 12,084 | 14,276 | 4,742 | 14,990 | 133,05 | 169,81 | 36,76 | 3 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
23 |
OPEL KADETT |
L |
2004-10-30 |
14:36:00 | 0,748 | 2,118 | | 9,102 | 11,879 | 14,289 | 5,187 | 15,037 | 126,47 | 154,69 | 28,22 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
23 |
OPEL KADETT |
R |
2004-10-31 |
11:14:00 | 0,861 | 2,275 | | 9,305 | 12,045 | 14,420 | 5,115 | 15,281 | 125,88 | 157,45 | 31,57 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
23 |
OPEL KADETT |
L |
2004-10-30 |
13:58:00 | 0,978 | 2,271 | | 9,301 | 12,081 | 14,493 | 5,192 | 15,471 | 125,71 | 153,97 | 28,26 | 4 |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
22 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2004-10-30 |
14:32:00 | 0,947 | 2,189 | | 9,492 | 12,378 | 14,857 | 5,365 | 15,804 | 120,57 | 151,28 | 30,71 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
22 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2004-10-30 |
13:57:00 | 1,113 | 2,399 | | 9,749 | 12,604 | 15,062 | 5,313 | 16,175 | 120,55 | 151,88 | 31,33 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
22 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2004-10-31 |
11:14:00 | 1,140 | 2,282 | | 9,659 | 12,558 | 15,098 | 5,439 | 16,238 | 121,22 | 147,93 | 26,71 | 5 |
ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
VW GOLF GTI |
R |
2004-10-30 |
14:36:00 | 1,024 | 2,319 | | 10,147 | 13,225 | 15,862 | 5,715 | 16,886 | 110,75 | 141,59 | 30,84 | - |
ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
VW GOLF GTI |
L |
2004-10-31 |
11:15:00 | 0,933 | 2,411 | | 10,254 | 13,295 | 15,901 | 5,647 | 16,834 | 111,98 | 142,76 | 30,78 | - |
ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
VW GOLF GTI |
L |
2004-10-30 |
14:11:00 | 0,947 | 2,331 | | 10,207 | 13,281 | 15,924 | 5,717 | 16,871 | 110,29 | 141,00 | 30,71 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
21 |
BMW M3 |
L |
2004-10-30 |
14:34:00 | 0,739 | 2,258 | | 10,600 | 15,135 | 19,665 | 9,065 | 20,404 | 85,24 | 76,49 | -8,75 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
21 |
BMW M3 |
R |
2004-10-30 |
15:34:00 | 0,783 | 2,194 | | 8,907 | 11,521 | 13,808 | 4,901 | 14,591 | 131,19 | 163,29 | 32,10 | 2 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
23 |
OPEL KADETT |
L |
2004-10-30 |
17:08:00 | 0,950 | 2,170 | | 9,074 | 11,842 | 14,237 | 5,163 | 15,187 | 126,56 | 155,68 | 29,12 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
23 |
OPEL KADETT |
L |
2004-10-30 |
15:33:00 | 0,810 | 2,266 | | 9,361 | 12,139 | 14,541 | 5,180 | 15,351 | 125,55 | 155,17 | 29,62 | 3 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
20 |
CITROEN LEMANS |
R |
2004-10-30 |
15:35:00 | 0,652 | 2,369 | | 9,617 | 12,286 | 14,571 | 4,954 | 15,223 | 128,38 | 163,16 | 34,78 | 4 |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
22 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2004-10-30 |
15:33:00 | 1,027 | 2,164 | | 9,659 | 12,527 | 15,000 | 5,341 | 16,027 | 119,81 | 151,76 | 31,95 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
22 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2004-10-30 |
17:25:00 | 1,033 | 2,531 | | 9,937 | 12,791 | 15,244 | 5,307 | 16,277 | 120,70 | 152,37 | 31,67 | 5 |
ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
VW GOLF GTI |
L |
2004-10-30 |
15:34:00 | 1,073 | 2,375 | | 10,259 | 13,326 | 15,956 | 5,697 | 17,029 | 110,51 | 141,55 | 31,04 | - |
ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
VW GOLF GTI |
L |
2004-10-30 |
17:24:00 | 1,152 | 2,464 | | 10,465 | 13,563 | 16,211 | 5,746 | 17,363 | 109,07 | 140,85 | 31,78 | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
20 |
CITROEN LEMANS |
R |
2004-10-30 |
17:08:00 | 0,892 | 3,403 | | | | | | 0,892 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
20 |
CITROEN LEMANS |
R |
2004-10-31 |
12:14:00 | 0,692 | 2,507 | | 9,345 | 11,883 | 14,069 | 4,724 | 14,761 | 134,29 | 169,87 | 35,58 | LOST |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
22 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2004-10-31 |
12:14:00 | 0,763 | 2,159 | | 9,617 | 12,479 | 14,941 | 5,324 | 15,704 | 120,27 | 152,02 | 31,75 | WON |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
23 |
OPEL KADETT |
L |
2004-10-31 |
12:15:00 | 0,736 | 2,076 | | 9,083 | 11,853 | 14,244 | 5,161 | 14,980 | 126,50 | 156,01 | 29,51 | LOST |
ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
24 |
VW GOLF GTI |
R |
2004-10-31 |
12:15:00 | 1,147 | 2,401 | | 10,210 | 13,283 | 15,928 | 5,718 | 17,075 | 109,87 | 141,07 | 31,20 | QUALIFIED |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
21 |
BMW M3 |
L |
2004-10-31 |
12:17:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
20 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-10-31 |
13:52:00 | 0,501 | 2,340 | | 9,107 | 11,610 | 13,779 | 4,672 | 14,280 | 136,74 | 171,14 | 34,40 | LOST |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
21 |
BMW M3 |
R |
2004-10-31 |
13:52:00 | 0,701 | 2,217 | | 9,536 | 12,943 | 16,245 | 6,709 | 16,946 | 110,17 | 106,97 | -3,20 | QUALIFIED |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
23 |
OPEL KADETT |
L |
2004-10-31 |
14:34:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
23 |
OPEL KADETT |
R |
2004-10-31 |
14:35:00 | 0,600 | 2,078 | | 9,403 | 12,182 | 14,590 | 5,187 | 15,190 | 123,69 | 155,77 | 32,08 | RED LIGHT |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
20 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-10-31 |
14:35:00 | 0,387 | 2,641 | | 9,515 | 12,046 | 14,226 | 4,711 | 14,613 | 135,34 | 169,91 | 34,57 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|