| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						16 | 
						CITROEN LEMANS | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						13:52:00 | 1,666 |  |  |  |  |  |  | 1,666 |  |  |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						16 | 
						CITROEN LEMANS | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						13:53:00 | 0,590 | 2,423 |  | 9,355 |  | 14,076 | 4,721 | 14,666 | 135,63 | 169,47 | 33,84 |  	| 2 | 
						ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ | 
						18 | 
						PEUGEOT 106 RALLYE | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						09:44:00 | 1,296 | 2,257 | 6,212 | 9,549 |  | 14,952 | 5,403 | 16,248 | 119,53 | 148,55 | 29,02 |  	| - | 
						ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ | 
						18 | 
						PEUGEOT 106 RALLYE | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						13:52:00 | 1,349 | 2,445 |  | 9,970 |  | 15,509 | 5,539 | 16,858 | 118,78 | 130,12 | 11,34 |  	| RED LIGHT | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						16 | 
						CITROEN LEMANS | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						09:42:00 | 0,485 | 2,382 | 6,272 | 9,154 |  | 13,726 | 4,572 | 14,211 | 139,70 | 175,70 | 36,00 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						16 | 
						CITROEN LEMANS | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						11:14:00 | 0,664 | 2,428 | 6,265 | 9,175 |  | 13,756 | 4,581 | 14,420 | 139,49 | 175,13 | 35,64 |  	| 2 | 
						ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ | 
						18 | 
						PEUGEOT 106 RALLYE | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:25:00 | 1,163 | 2,240 |  | 9,798 |  | 15,396 | 5,598 | 16,559 | 111,59 | 145,30 | 33,71 |  	| - | 
						ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ | 
						18 | 
						PEUGEOT 106 RALLYE | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						11:14:00 | 2,119 | 3,230 | 7,211 | 10,531 |  | 15,890 | 5,359 | 18,009 | 120,00 | 149,97 | 29,97 |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						16 | 
						CITROEN LEMANS | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:25:00 | 1,044 | 2,363 |  | 11,252 |  | 19,738 | 8,486 | 20,782 | 80,81 | 93,73 | 12,92 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						16 | 
						CITROEN LEMANS | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						16:11:00 | 1,102 | 2,328 | 6,141 | 9,054 |  | 13,659 | 4,605 | 14,761 | 138,87 | 174,31 | 35,44 |  	 | 
						ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ | 
						18 | 
						PEUGEOT 106 RALLYE | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						16:11:00 | 1,273 | 2,283 | 6,272 | 9,589 |  | 15,235 | 5,646 | 16,508 | 120,46 | 126,22 | 5,76 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,015 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |