ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
41 |
CHEVROLET CORVETTE Z06 |
L |
2004-05-23 |
11:43:12 | 0,598 | 2,264 | 5,848 | 8,695 | | 13,098 | 4,403 | 13,696 | | 183,23 | | - |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
41 |
CHEVROLET CORVETTE Z06 |
L |
2004-05-22 |
13:50:15 | 0,861 | 2,263 | 5,879 | 8,734 | 11,061 | 13,144 | 4,410 | 14,005 | | 183,18 | | 2 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
42 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-23 |
11:44:05 | 0,892 | 2,366 | 6,158 | 9,131 | 11,595 | 13,799 | 4,668 | 14,691 | | 172,58 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
42 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-22 |
13:51:49 | 0,964 | 2,386 | 6,240 | 9,221 | 11,687 | 13,880 | 4,659 | 14,844 | | 173,28 | | 3 |
ΑΝΝΙΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
40 |
BMW M3 |
R |
2004-05-22 |
13:55:56 | 0,668 | 2,323 | 6,109 | 9,167 | 11,685 | 13,928 | 4,761 | 14,596 | | 167,98 | | - |
ΑΝΝΙΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
40 |
BMW M3 |
R |
2004-05-23 |
11:42:10 | 0,830 | 2,419 | 6,225 | 9,265 | 11,772 | 14,013 | 4,748 | 14,843 | | 167,82 | | 4 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
43 |
BMW M3 |
L |
2004-05-23 |
11:42:10 | 0,868 | 2,403 | 6,158 | 9,205 | 11,756 | 14,027 | 4,822 | 14,895 | | 167,21 | | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
43 |
BMW M3 |
R |
2004-05-22 |
13:50:15 | 1,108 | 2,389 | 6,338 | 9,502 | 12,108 | 14,457 | 4,955 | 15,565 | | 163,36 | | 5 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
39 |
HONDA CIVIC COUPE 1.6 |
R |
2004-05-23 |
11:43:12 | 0,687 | 2,417 | 6,633 | 10,068 | 12,954 | 15,526 | 5,458 | 16,213 | | 147,34 | | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
39 |
HONDA CIVIC COUPE 1.6 |
L |
2004-05-22 |
13:55:56 | 0,669 | 2,743 | 7,085 | 10,529 | 13,399 | 15,964 | 5,435 | 16,633 | | 147,14 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
41 |
CHEVROLET CORVETTE Z06 |
L |
2004-05-22 |
15:46:23 | 0,754 | 2,190 | 5,701 | 8,554 | 10,948 | 12,950 | 4,396 | 13,704 | | 184,15 | | - |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
41 |
CHEVROLET CORVETTE Z06 |
L |
2004-05-22 |
17:02:20 | 0,686 | 2,368 | 5,843 | 8,672 | 11,016 | 13,063 | 4,391 | 13,749 | | 183,88 | | 2 |
ΑΝΝΙΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
40 |
BMW M3 |
R |
2004-05-22 |
17:01:37 | 1,041 | 2,363 | 6,088 | 9,125 | 11,633 | 13,880 | 4,755 | 14,921 | | 169,50 | | - |
ΑΝΝΙΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
40 |
BMW M3 |
R |
2004-05-22 |
15:46:23 | 0,953 | 2,386 | 6,180 | 9,214 | 11,711 | 13,937 | 4,723 | 14,890 | | 171,49 | | 3 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
43 |
BMW M3 |
R |
2004-05-22 |
15:47:15 | 0,752 | 2,368 | 6,107 | 9,165 | 11,718 | 14,010 | 4,845 | 14,762 | | 167,52 | | 4 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
42 |
CITROEN AX LE MANS |
R |
2004-05-22 |
16:25:21 | 1,050 | 2,542 | 6,385 | 9,360 | 11,843 | 14,049 | 4,689 | 15,099 | | 172,54 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
42 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2004-05-22 |
17:08:26 | 1,172 | 2,347 | 6,419 | 9,556 | 12,116 | 14,377 | 4,821 | 15,549 | | 168,72 | | 5 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
39 |
HONDA CIVIC COUPE 1.6 |
L |
2004-05-22 |
17:01:37 | 0,704 | 2,507 | 6,646 | 10,085 | 12,973 | 15,547 | 5,462 | 16,251 | | 147,31 | | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
39 |
HONDA CIVIC COUPE 1.6 |
L |
2004-05-22 |
15:47:15 | 0,832 | 2,520 | 6,757 | 10,212 | 13,103 | 15,677 | 5,465 | 16,509 | | 147,37 | | RED LIGHT |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
43 |
BMW M3 |
R |
2004-05-22 |
17:02:20 | 0,391 | 2,361 | 6,183 | 9,254 | 11,809 | 14,098 | 4,844 | 14,489 | | 168,29 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
41 |
CHEVROLET CORVETTE Z06 |
L |
2004-05-23 |
13:47:42 | 0,892 | 2,265 | 5,793 | 8,628 | 10,946 | 13,018 | 4,390 | 13,910 | | 184,11 | | |
ΑΝΝΙΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
40 |
BMW M3 |
L |
2004-05-23 |
13:49:50 | 1,120 | 2,340 | 6,063 | 9,063 | 11,525 | 13,725 | 4,662 | 14,845 | | 172,01 | | |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
39 |
HONDA CIVIC COUPE 1.6 |
R |
2004-05-23 |
13:49:50 | 0,851 | 2,440 | 6,651 | 10,078 | 12,941 | 15,505 | 5,427 | 16,356 | | 146,72 | | |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
43 |
BMW M3 |
L |
2004-05-23 |
13:50:51 | 0,640 | 2,363 | 6,131 | 9,175 | 11,719 | 13,978 | 4,803 | 14,618 | | 167,40 | | |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
42 |
CITROEN AX LE MANS |
R |
2004-05-23 |
13:50:51 | 0,690 | 2,556 | 6,493 | 9,504 | 12,004 | 14,228 | 4,724 | 14,918 | | 170,93 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
41 |
CHEVROLET CORVETTE Z06 |
L |
2004-05-23 |
15:04:43 | 0,603 | 2,255 | 5,751 | 8,599 | | 13,035 | 4,436 | 13,638 | | 181,95 | | |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
43 |
BMW M3 |
R |
2004-05-23 |
15:04:43 | 0,392 | 2,326 | 7,311 | 12,502 | 17,199 | 21,511 | 9,009 | 21,903 | | 85,56 | | |
ΑΝΝΙΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
40 |
BMW M3 |
R |
2004-05-23 |
15:05:34 | 1,369 | 2,366 | 7,124 | 11,520 | 15,643 | 20,034 | 8,514 | 21,403 | | 84,13 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|