ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto NT [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
52 |
PORSCHE 997 TURBO |
R |
2007-12-22 |
15:00:00 | 0,866 | 2,029 | 5,337 | 7,861 | 9,927 | 11,776 | 3,915 | 12,642 | | 203,93 | | 2 |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
47 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2007-12-22 |
13:27:00 | 3,142 | | 5,361 | 7,983 | 10,151 | 12,069 | 4,086 | 15,211 | 152,40 | 197,56 | 45,16 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
47 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2007-12-22 |
16:14:00 | 3,167 | 1,855 | 5,241 | 7,863 | 10,046 | 12,117 | 4,254 | 15,284 | | 167,11 | | 3 |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
22 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2007-12-22 |
13:18:00 | 0,963 | 1,897 | 5,223 | 7,888 | 10,130 | 12,138 | 4,250 | 13,101 | 147,49 | 187,85 | 40,36 | - |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
22 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2007-12-22 |
14:59:00 | 0,811 | 1,900 | 5,320 | 8,143 | 10,451 | 12,492 | 4,349 | 13,303 | 141,64 | 185,49 | 43,85 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
47 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2007-12-23 |
11:12:00 | 1,042 | 2,082 | 5,581 | 8,209 | 10,522 | 12,541 | 4,332 | 13,583 | 151,70 | 189,44 | 37,74 | - |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
52 |
PORSCHE 997 TURBO |
R |
2007-12-22 |
12:52:00 | 1,197 | 2,354 | 6,056 | 8,644 | 10,740 | 12,607 | 3,963 | 13,804 | | 201,97 | | - |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
22 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2007-12-22 |
12:52:00 | 1,048 | 2,098 | 5,717 | 8,415 | 10,653 | 12,652 | 4,237 | 13,700 | 146,94 | 188,91 | 41,97 | - |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
22 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2007-12-23 |
10:58:00 | 0,856 | 1,925 | 5,670 | 8,414 | 10,673 | 12,691 | 4,277 | 13,547 | 145,18 | 187,26 | 42,08 | 4 |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
48 |
MITSUBISHI EVO 8 |
L |
2007-12-23 |
11:05:00 | 0,923 | 2,089 | 5,556 | 8,412 | 10,813 | 13,061 | 4,649 | 13,984 | 137,18 | 157,95 | 20,77 | 5 |
ΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ |
50 |
BMW |
L |
2007-12-22 |
12:50:00 | 4,131 | 2,345 | 6,272 | 9,396 | 11,932 | 14,208 | 4,812 | 18,339 | 128,30 | 166,25 | 37,95 | 6 |
ΙΟΡΔΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
45 |
MITSUBISHI COLT |
R |
2007-12-22 |
12:57:00 | 0,790 | 2,446 | 6,391 | 9,481 | 12,061 | 14,400 | 4,919 | 15,190 | | 161,20 | | - |
ΙΟΡΔΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
45 |
MITSUBISHI COLT |
L |
2007-12-23 |
11:13:00 | 2,792 | 2,474 | 6,516 | 9,659 | 12,258 | 14,624 | 4,965 | 17,416 | 126,87 | 158,58 | 31,71 | - |
ΙΟΡΔΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
45 |
MITSUBISHI COLT |
R |
2007-12-23 |
10:57:00 | 2,332 | 2,642 | 6,720 | 9,871 | 12,478 | 14,844 | 4,973 | 17,176 | | 158,21 | | - |
ΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ |
50 |
BMW |
L |
2007-12-22 |
14:56:00 | 0,621 | 3,297 | 7,208 | 10,272 | 12,768 | 15,014 | 4,742 | 15,635 | 131,61 | 168,32 | 36,71 | - |
ΙΟΡΔΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
45 |
MITSUBISHI COLT |
L |
2007-12-22 |
15:03:00 | 1,095 | 2,814 | 7,035 | 10,221 | 12,834 | 15,199 | 4,978 | 16,294 | 125,85 | 158,35 | 32,50 | 7 |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
49 |
RENAULT GT5 |
L |
2007-12-23 |
11:38:00 | 0,933 | | 6,774 | 10,193 | 13,106 | 15,718 | 5,525 | 16,651 | 113,21 | 144,02 | 30,81 | - |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
49 |
RENAULT GT5 |
L |
2007-12-22 |
15:00:00 | 1,113 | 2,558 | 7,159 | 10,569 | 13,381 | 15,919 | 5,350 | 17,032 | 116,73 | 147,04 | 30,31 | - |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
49 |
RENAULT GT5 |
R |
2007-12-22 |
13:00:00 | 1,132 | 2,918 | 7,349 | 10,806 | 13,681 | 16,257 | 5,451 | 17,389 | | 145,10 | | RED LIGHT |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
49 |
RENAULT GT5 |
L |
2007-12-23 |
11:00:00 | -0,635 | | | | | | | -0,635 | | | | RED LIGHT |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
49 |
RENAULT GT5 |
L |
2007-12-23 |
11:23:00 | -0,662 | | | | | | | -0,662 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
48 |
MITSUBISHI EVO 8 |
R |
2007-12-23 |
14:07:00 | 2,121 | 1,927 | 5,312 | 8,106 | | 12,913 | 4,807 | 15,034 | | 145,57 | | DID NOT APPEAR |
ΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ |
50 |
BMW |
L |
2007-12-23 |
14:07:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
47 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2007-12-23 |
14:09:00 | 1,371 | 2,079 | 5,760 | 8,484 | | 12,778 | 4,294 | 14,149 | | 183,74 | | LOST |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
49 |
RENAULT GT5 |
L |
2007-12-23 |
14:09:00 | 1,088 | 2,431 | 6,485 | 9,791 | | 15,073 | 5,282 | 16,161 | 119,58 | 148,33 | 28,75 | WON |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
22 |
MITSUBISHI EVO8 |
R |
2007-12-23 |
14:10:00 | 1,342 | 2,044 | 5,614 | 8,619 | | 13,824 | 5,205 | 15,166 | | 151,97 | | LOST |
ΙΟΡΔΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
45 |
MITSUBISHI COLT |
L |
2007-12-23 |
14:10:00 | 0,905 | 2,740 | 6,820 | 9,964 | | 14,932 | 4,968 | 15,837 | 127,11 | 157,79 | 30,68 | QUALIFIED |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
52 |
PORSCHE 997 TURBO |
L |
2007-12-23 |
14:10:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
47 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2007-12-23 |
14:52:00 | 0,648 | 1,897 | 5,100 | 7,631 | | 11,647 | 4,016 | 12,295 | | 192,02 | | LOST |
ΤΣΙΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
22 |
MITSUBISHI EVO8 |
L |
2007-12-23 |
14:52:00 | 0,970 | 1,847 | 5,062 | 7,708 | | 11,968 | 4,260 | 12,938 | 147,96 | 185,78 | 37,82 | QUALIFIED |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
48 |
MITSUBISHI EVO 8 |
L |
2007-12-23 |
14:52:44 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΦΥΚΑΤΑΣ ΠΕΤΡΟΣ |
52 |
PORSCHE 997 TURBO |
R |
2007-12-23 |
14:52:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
47 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2007-12-23 |
16:36:00 | 0,930 | 1,911 | 5,269 | 7,834 | | 11,886 | 4,052 | 12,816 | | 196,59 | | LOST |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
48 |
MITSUBISHI EVO 8 |
L |
2007-12-23 |
16:36:00 | 0,763 | 2,262 | 5,816 | 8,991 | | 16,092 | 7,101 | 16,855 | 109,50 | 96,61 | -12,89 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|