ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto NT [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
59 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2007-05-26 |
15:33:00 | 1,159 | 1,680 | 4,836 | 7,422 | 9,560 | 11,500 | 4,078 | 12,659 | 156,61 | 193,40 | 36,79 | - |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
59 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2007-05-26 |
12:37:00 | 2,876 | 1,841 | 5,239 | 7,910 | 10,059 | 12,000 | 4,090 | 14,876 | 152,25 | 190,42 | 38,17 | 2 |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
61 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2007-05-26 |
18:18:00 | 1,072 | 1,881 | 5,323 | 8,039 | 10,289 | 12,304 | 4,265 | 13,376 | 148,62 | 185,73 | 37,11 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
61 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2007-05-27 |
09:42:00 | 1,654 | 1,987 | 5,434 | 8,205 | 10,503 | 12,564 | 4,359 | 14,218 | 144,19 | 181,02 | 36,83 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
61 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2007-05-26 |
15:34:00 | 1,181 | 1,958 | 5,621 | 8,528 | 10,883 | 12,984 | 4,456 | 14,165 | 140,41 | 178,90 | 38,49 | 3 |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
62 |
NISSAN 200 SX |
R |
2007-05-26 |
18:18:00 | 0,889 | 2,383 | 5,968 | 8,773 | 11,099 | 13,166 | 4,393 | 14,055 | 144,49 | 182,77 | 38,28 | 4 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
60 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2007-05-27 |
09:40:00 | 3,134 | 2,000 | 5,578 | 8,568 | 11,081 | 13,358 | 4,790 | 16,492 | 133,31 | 164,35 | 31,04 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
61 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2007-05-26 |
12:40:00 | 1,288 | 2,057 | 5,688 | 8,818 | 11,292 | 13,470 | 4,652 | 14,758 | 131,49 | 173,87 | 42,38 | - |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
62 |
NISSAN 200 SX |
L |
2007-05-27 |
09:40:00 | 1,061 | 2,399 | 6,189 | 9,166 | 11,612 | 13,848 | 4,682 | 14,909 | 136,64 | 160,20 | 23,56 | - |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
62 |
NISSAN 200 SX |
L |
2007-05-26 |
15:33:00 | 2,517 | 2,407 | 6,414 | 9,339 | 11,728 | 13,850 | 4,511 | 16,367 | 139,73 | 178,11 | 38,38 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
60 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
L |
2007-05-26 |
18:19:00 | 2,889 | 2,656 | 7,038 | 10,364 | 13,007 | 15,339 | 4,975 | 18,228 | 123,80 | 161,33 | 37,53 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
60 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2007-05-26 |
15:34:00 | 3,534 | 2,688 | 7,216 | 10,572 | 13,231 | 15,586 | 5,014 | 19,120 | 122,86 | 159,52 | 36,66 | 5 |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
63 |
RENAULT GT5 |
R |
2007-05-26 |
19:08:00 | 1,066 | 2,719 | 6,830 | 10,224 | 13,058 | 15,632 | 5,408 | 16,698 | 117,67 | 144,90 | 27,23 | - |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
63 |
RENAULT GT5 |
R |
2007-05-26 |
18:19:00 | 1,535 | 2,709 | 7,048 | 10,538 | 13,433 | 16,054 | 5,516 | 17,589 | 114,69 | 142,54 | 27,85 | - |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
63 |
RENAULT GT5 |
R |
2007-05-27 |
09:42:00 | 0,800 | 3,113 | 7,354 | 10,789 | 13,652 | 16,230 | 5,441 | 17,030 | 115,91 | 145,19 | 29,28 | - |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
62 |
NISSAN 200 SX |
L |
2007-05-26 |
12:40:00 | 1,944 | 2,839 | 7,840 | 11,157 | 13,814 | 16,553 | 5,396 | 18,497 | 122,44 | 128,13 | 5,69 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
60 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
L |
2007-05-26 |
12:37:00 | 1,719 | 3,231 | 9,016 | 13,172 | 16,091 | 18,625 | 5,453 | 20,344 | 106,80 | 147,06 | 40,26 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
62 |
NISSAN 200 SX |
L |
2007-05-27 |
14:19:00 | 0,780 | 2,430 | 6,067 | 8,904 | 11,262 | 13,357 | 4,453 | 14,137 | 142,26 | 179,46 | 37,20 | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
60 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2007-05-27 |
14:19:00 | 1,782 | 1,878 | 5,506 | 8,749 | 11,738 | 14,892 | 6,143 | 16,674 | 119,70 | 113,59 | -6,11 | WON |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
63 |
RENAULT GT5 |
R |
2007-05-27 |
14:21:00 | 1,262 | 2,277 | 6,314 | 9,756 | 12,658 | 15,350 | 5,594 | 16,612 | 115,66 | 133,82 | 18,16 | ABANDONED RUN |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
61 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2007-05-27 |
14:21:00 | 1,033 | 1,876 | 7,102 | 15,111 | | | | 1,033 | 40,99 | | | QUALIFIED |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
59 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2007-05-27 |
14:21:44 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
59 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2007-05-27 |
16:10:00 | 0,754 | 1,830 | 5,006 | 7,573 | 9,692 | 11,615 | 4,042 | 12,369 | 157,47 | 195,12 | 37,65 | LOST |
ΑΛΙΜΑΤΗΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
62 |
NISSAN 200 SX |
L |
2007-05-27 |
16:10:00 | 2,765 | 2,622 | 6,368 | 9,287 | 11,701 | 13,866 | 4,579 | 16,631 | 138,24 | 173,65 | 35,41 | QUALIFIED |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
63 |
RENAULT GT5 |
L |
2007-05-27 |
16:11:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
59 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2007-05-27 |
17:08:00 | 1,268 | 2,203 | 5,787 | 8,493 | 10,678 | 12,643 | 4,150 | 13,911 | 149,80 | 190,50 | 40,70 | LOST |
ΜΠΕΔΡΕΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
63 |
RENAULT GT5 |
L |
2007-05-27 |
17:08:00 | 1,236 | 2,268 | 6,347 | 9,800 | 12,714 | 15,395 | 5,595 | 16,631 | 115,09 | 139,11 | 24,02 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|