ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto NT [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
42 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2006-09-02 |
13:05:00 | 0,828 | 1,859 | 5,086 | 7,680 | 9,805 | 11,747 | 4,067 | 12,575 | 156,36 | 194,31 | 37,95 | 2 |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
44 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2006-09-03 |
09:23:00 | 0,985 | 1,757 | 5,340 | 8,228 | 10,639 | 12,798 | 4,570 | 13,783 | 139,54 | 176,05 | 36,51 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
44 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2006-09-02 |
15:43:00 | 3,757 | 1,881 | 5,760 | 8,771 | 11,226 | 13,450 | 4,679 | 17,207 | 134,81 | 169,91 | 35,10 | 3 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
43 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-09-03 |
09:23:00 | 4,079 | 1,927 | 5,505 | 8,543 | 11,127 | 13,471 | 4,928 | 17,550 | 130,18 | 160,83 | 30,65 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
44 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2006-09-02 |
17:56:00 | 3,180 | 1,985 | 5,812 | | 11,285 | 13,517 | | 16,697 | | 169,91 | | 4 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
45 |
MITSUBISHI EVO |
R |
2006-09-02 |
17:57:00 | 2,696 | 1,751 | 5,628 | | 11,450 | 13,723 | | 16,419 | | 167,89 | | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
44 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2006-09-02 |
13:10:00 | 1,250 | 2,112 | 6,071 | 9,115 | 11,592 | 13,824 | 4,709 | 15,074 | 133,65 | 170,02 | 36,37 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
43 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-09-02 |
17:40:00 | 3,072 | 1,962 | 5,743 | 8,880 | 11,490 | 13,848 | 4,968 | 16,920 | 127,17 | 159,49 | 32,32 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
43 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-09-02 |
13:15:00 | 2,320 | 2,115 | 5,848 | 9,022 | 11,693 | 14,087 | 5,065 | 16,407 | 125,09 | 158,06 | 32,97 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
43 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-09-02 |
15:43:00 | 4,750 | 1,896 | 5,790 | 8,987 | 11,653 | 14,087 | 5,100 | 18,837 | 126,65 | 154,56 | 27,91 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
45 |
MITSUBISHI EVO |
L |
2006-09-02 |
15:56:00 | 2,939 | 1,688 | 5,368 | 9,005 | 11,764 | 14,155 | 5,150 | 17,094 | 117,79 | 161,23 | 43,44 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
45 |
MITSUBISHI EVO |
R |
2006-09-03 |
09:46:00 | 2,228 | 1,968 | 5,744 | 9,992 | 13,046 | 15,623 | 5,631 | 17,851 | 96,81 | 152,08 | 55,27 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
42 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2006-09-03 |
13:05:00 | 1,009 | 1,723 | 4,788 | 7,383 | 9,513 | 11,429 | 4,046 | 12,438 | 155,81 | 194,69 | 38,88 | RED LIGHT |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΚΥΡΙΑΚΗ |
45 |
MITSUBISHI EVO |
L |
2006-09-03 |
13:05:00 | -0,127 | 8,203 | 12,270 | 15,518 | 18,187 | 20,486 | 4,968 | 20,359 | 127,96 | 166,48 | 38,52 | WON |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
44 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2006-09-03 |
13:06:00 | 0,777 | 1,758 | 5,329 | 8,209 | 10,652 | 12,877 | 4,668 | 13,654 | 138,14 | 169,02 | 30,88 | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
43 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-09-03 |
13:06:00 | 0,538 | 1,848 | 5,679 | 8,891 | 11,557 | 13,933 | 5,042 | 14,471 | 123,42 | 159,31 | 35,89 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
42 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2006-09-03 |
15:05:00 | 0,652 | | 4,804 | 7,364 | 9,481 | 11,394 | 4,030 | 12,046 | 157,15 | 196,38 | 39,23 | ABANDONED RUN |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
44 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2006-09-03 |
15:05:00 | 0,934 | 4,840 | | | | | | 0,934 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|