ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto NT [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
39 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2006-07-22 |
15:29:00 | 0,920 | 1,775 | 5,039 | 7,735 | | 11,950 | 4,215 | 12,870 | 145,90 | 183,72 | 37,82 | - |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
39 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2006-07-22 |
17:46:00 | 0,980 | 2,030 | 5,485 | 8,192 | | 12,359 | 4,167 | 13,339 | 145,38 | 186,20 | 40,82 | - |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
39 |
SIERRA COSWORTH |
L |
2006-07-22 |
12:56:00 | 0,898 | 2,109 | 5,789 | 8,614 | | 12,873 | 4,259 | 13,771 | 138,56 | 182,85 | 44,29 | 2 |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-07-22 |
17:47:00 | 2,744 | 1,848 | 5,685 | 8,871 | | 13,896 | 5,025 | 16,640 | 125,00 | 151,16 | 26,16 | 3 |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2006-07-22 |
17:51:00 | 0,903 | 2,318 | 6,204 | 9,320 | | 14,073 | 4,753 | 14,976 | 126,61 | 164,65 | 38,04 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2006-07-22 |
15:29:00 | 1,034 | 2,367 | 6,278 | 9,386 | | 14,166 | 4,780 | 15,200 | 129,16 | 163,36 | 34,20 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2006-07-22 |
12:59:00 | 1,463 | 2,163 | 6,086 | 9,334 | | 14,175 | 4,841 | 15,638 | 120,72 | 161,19 | 40,47 | - |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
FORD SIERRA COSWORTH |
R |
2006-07-23 |
09:12:00 | 1,437 | 2,155 | 6,471 | 9,646 | 12,186 | 14,453 | 4,807 | 15,890 | 128,54 | 162,18 | 33,64 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-07-22 |
13:06:00 | 1,786 | 2,411 | 6,321 | 9,497 | | 14,518 | 5,021 | 16,304 | 124,31 | 153,80 | 29,49 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-07-22 |
15:36:00 | 1,492 | 1,962 | 6,148 | 9,471 | | 14,559 | 5,088 | 16,051 | 120,69 | 149,19 | 28,50 | - |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-07-23 |
09:00:00 | 1,686 | 2,288 | 6,376 | 9,650 | 12,352 | 14,756 | 5,106 | 16,442 | 119,72 | 151,52 | 31,80 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2006-07-23 |
12:51:00 | 1,116 | 1,999 | 5,873 | 8,903 | 11,382 | 13,585 | 4,682 | 14,701 | 129,87 | 169,13 | 39,26 | LOST |
ΚΟΥΤΖΑΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
SUBARU PRODRIVE 2000 |
R |
2006-07-23 |
12:51:00 | 1,305 | 2,698 | 6,870 | 10,170 | 12,876 | 15,328 | 5,158 | 16,633 | 119,82 | 140,87 | 21,05 | WON |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
39 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2006-07-23 |
12:51:44 | 1,880 | 1,692 | 4,866 | 7,486 | 9,630 | 11,549 | 4,063 | 13,429 | 151,92 | 188,59 | 36,67 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto NT [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΠΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ |
39 |
SIERRA COSWORTH |
R |
2006-07-23 |
14:25:00 | 0,870 | 1,637 | 4,755 | 7,369 | 9,508 | 11,456 | 4,087 | 12,326 | 152,36 | 187,48 | 35,12 | LOST |
ΔΑΟΥΤΖΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
41 |
FORD SIERRA COSWORTH |
L |
2006-07-23 |
14:25:00 | 0,898 | 2,028 | 6,151 | 9,231 | 11,728 | 13,960 | 4,729 | 14,858 | 24,95 | 166,67 | 141,72 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|