ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
52 |
FIAT UNO |
R |
2007-09-02 |
10:07:00 | 1,168 | 2,070 | 5,525 | 8,347 | 10,722 | 12,848 | 4,501 | 14,016 | 142,45 | 177,14 | 34,69 | 2 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
48 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2007-09-01 |
16:06:00 | 5,451 | 2,076 | 5,576 | 8,473 | 10,896 | 13,080 | 4,607 | 18,531 | 137,72 | 171,53 | 33,81 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
52 |
FIAT UNO |
R |
2007-09-01 |
12:24:00 | 1,076 | 2,209 | 5,740 | 8,609 | 11,013 | 13,180 | 4,571 | 14,256 | 140,44 | 173,47 | 33,03 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
52 |
FIAT UNO |
L |
2007-09-01 |
16:03:00 | 0,756 | 2,225 | 5,768 | 8,657 | 11,073 | 13,259 | 4,602 | 14,015 | 139,23 | 171,71 | 32,48 | 3 |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
46 |
PEUGEOT 106 |
R |
2007-09-02 |
09:57:00 | 1,146 | 2,194 | 5,786 | 8,767 | 11,261 | 13,486 | 4,719 | 14,632 | 135,64 | 169,12 | 33,48 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
48 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2007-09-02 |
09:46:00 | 0,820 | 2,542 | 6,060 | 8,891 | 11,304 | 13,524 | 4,633 | 14,344 | 141,77 | 170,47 | 28,70 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
46 |
PEUGEOT 106 |
R |
2007-09-01 |
12:27:00 | 1,091 | 2,096 | 5,708 | 8,723 | 11,255 | 13,525 | 4,802 | 14,616 | 133,77 | 165,66 | 31,89 | 4 |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
49 |
PEUGEOT 106 RALLY |
L |
2007-09-02 |
09:46:00 | 4,366 | 2,078 | 5,863 | 8,958 | 11,516 | 13,807 | 4,849 | 18,173 | 130,31 | 164,27 | 33,96 | 5 |
ΚΑΝΤΖΑΛΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA |
L |
2007-09-02 |
10:28:00 | 1,173 | 2,158 | 5,894 | 8,955 | 11,507 | 13,807 | 4,852 | 14,980 | 130,78 | 163,44 | 32,66 | 6 |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
50 |
VW GOLF 2000 |
R |
2007-09-02 |
09:45:00 | 0,718 | 2,491 | 6,132 | 9,146 | 11,607 | 13,846 | 4,700 | 14,564 | 134,87 | 168,86 | 33,99 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
46 |
PEUGEOT 106 |
L |
2007-09-01 |
15:45:00 | 0,988 | 2,186 | 5,905 | 8,976 | 11,553 | 13,874 | 4,898 | 14,862 | 131,21 | 162,03 | 30,82 | 7 |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2007-09-01 |
15:48:00 | 0,863 | 2,133 | 5,854 | 8,949 | 11,535 | 13,877 | 4,928 | 14,740 | 129,31 | 160,09 | 30,78 | 8 |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
53 |
HONDA CRX VTEC |
L |
2007-09-02 |
10:06:00 | 0,814 | 2,315 | 6,104 | 9,158 | 11,688 | 13,962 | 4,804 | 14,776 | 131,49 | 3,87 | -127,62 | - |
ΚΑΝΤΖΑΛΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA |
R |
2007-09-01 |
15:43:00 | 1,278 | 2,234 | 5,945 | 9,073 | 11,699 | 14,079 | 5,006 | 15,357 | 127,56 | 157,72 | 30,16 | - |
ΚΑΝΤΖΑΛΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA |
R |
2007-09-01 |
13:19:00 | 2,385 | 2,221 | 5,950 | 9,088 | 11,711 | 14,088 | 5,000 | 16,473 | 127,53 | 157,85 | 30,32 | - |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
49 |
PEUGEOT 106 RALLY |
R |
2007-09-01 |
15:45:00 | 1,573 | 2,194 | 6,176 | 9,397 | 12,049 | 14,430 | 5,033 | 16,003 | 125,70 | 158,24 | 32,54 | 9 |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
47 |
HONDA INTEGRA |
R |
2007-09-01 |
12:29:00 | 1,516 | 2,276 | 6,124 | 9,337 | 12,019 | 14,444 | 5,107 | 15,960 | 124,90 | 154,93 | 30,03 | - |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
49 |
PEUGEOT 106 RALLY |
L |
2007-09-01 |
12:26:00 | 2,183 | 2,289 | 6,273 | 9,477 | 12,110 | 14,475 | 4,998 | 16,658 | 126,36 | 159,32 | 32,96 | - |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
47 |
HONDA INTEGRA |
R |
2007-09-01 |
15:51:00 | 1,365 | 2,197 | 6,085 | 9,321 | 12,028 | 14,476 | 5,155 | 15,841 | 123,66 | 153,47 | 29,81 | 10 |
ΚΟΥΣΤΕΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
54 |
HONDA CRX |
L |
2007-09-01 |
15:45:00 | 3,329 | 2,175 | 6,054 | 9,332 | 12,087 | 14,591 | 5,259 | 17,920 | 121,00 | 146,71 | 25,71 | - |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
53 |
HONDA CRX VTEC |
R |
2007-09-01 |
17:07:00 | 0,844 | 2,245 | 6,263 | 9,619 | 12,323 | 14,732 | 5,113 | 15,576 | 120,62 | 156,75 | 36,13 | - |
ΚΟΥΣΤΕΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
54 |
HONDA CRX |
R |
2007-09-01 |
12:39:00 | 2,073 | 2,311 | 6,337 | 9,638 | 12,390 | 14,875 | 5,237 | 16,948 | 121,05 | 150,91 | 29,86 | - |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
47 |
HONDA INTEGRA |
L |
2007-09-02 |
09:58:00 | 1,021 | 2,497 | 6,596 | 9,863 | 12,553 | 14,968 | 5,105 | 15,989 | 123,35 | 155,46 | 32,11 | - |
ΚΟΥΣΤΕΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
54 |
HONDA CRX |
R |
2007-09-02 |
09:58:00 | 0,960 | 2,392 | 6,503 | 9,802 | 12,544 | 15,011 | 5,209 | 15,971 | 121,37 | 152,36 | 30,99 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2007-09-02 |
09:48:00 | 1,122 | 3,105 | 7,095 | 10,186 | 12,732 | 15,020 | 4,834 | 16,142 | 130,18 | 162,91 | 32,73 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2007-09-01 |
12:28:00 | 1,071 | 2,557 | 6,647 | 10,024 | 12,848 | 15,389 | 5,365 | 16,460 | 119,08 | 148,17 | 29,09 | - |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
53 |
HONDA CRX VTEC |
L |
2007-09-01 |
12:49:00 | 2,365 | 3,276 | 7,303 | 10,475 | 13,080 | 15,427 | 4,952 | 17,792 | 127,17 | 160,22 | 33,05 | - |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
53 |
HONDA CRX VTEC |
R |
2007-09-01 |
15:45:00 | 0,765 | 2,154 | 6,696 | 10,344 | 13,125 | 15,555 | 5,211 | 16,320 | 116,19 | 155,49 | 39,30 | 11 |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
55 |
BMW 2200 |
L |
2007-09-02 |
10:07:00 | 1,291 | 2,487 | 6,975 | 10,713 | 13,851 | 16,632 | 5,919 | 17,923 | 105,90 | 134,88 | 28,98 | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
55 |
BMW 2200 |
L |
2007-09-01 |
15:50:00 | 1,211 | 2,606 | 7,243 | 11,111 | 14,377 | 17,273 | 6,162 | 18,484 | 102,17 | 130,56 | 28,39 | - |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
55 |
BMW 2200 |
L |
2007-09-01 |
12:40:00 | 1,097 | 2,979 | 7,871 | 11,787 | 15,059 | 17,968 | 6,181 | 19,065 | 101,92 | 129,76 | 27,84 | RED LIGHT |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
48 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2007-09-01 |
12:41:00 | 0,375 | 2,429 | 5,881 | 8,722 | 11,117 | 13,290 | 4,568 | 13,665 | 140,47 | 172,75 | 32,28 | INVALID RUN |
ΚΑΝΤΖΑΛΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA |
R |
2007-09-02 |
09:50:00 | 5,931 | 26,735 | 6,016 | 9,100 | 11,664 | 6,854 | -2,246 | 12,785 | 130,21 | -7,96 | -138,17 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
46 |
PEUGEOT 106 |
R |
2007-09-02 |
12:29:00 | 0,999 | 2,130 | 5,727 | 8,707 | 11,210 | 13,436 | 4,729 | 14,435 | 135,78 | 169,11 | 33,33 | LOST |
ΚΟΥΣΤΕΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
54 |
HONDA CRX |
L |
2007-09-02 |
12:29:00 | 0,890 | 2,204 | 6,073 | 9,304 | 11,997 | 14,424 | 5,120 | 15,314 | 123,33 | 154,21 | 30,88 | WON |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
49 |
PEUGEOT 106 RALLY |
L |
2007-09-02 |
12:30:00 | 0,887 | 2,086 | 5,902 | 9,013 | 11,582 | 13,883 | 4,870 | 14,770 | 129,70 | 163,68 | 33,98 | LOST |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
47 |
HONDA INTEGRA |
R |
2007-09-02 |
12:30:00 | 1,219 | 2,266 | 6,103 | 9,287 | 11,943 | 14,334 | 5,047 | 15,553 | 126,13 | 157,53 | 31,40 | WON |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
50 |
VW GOLF 2000 |
L |
2007-09-02 |
12:32:00 | 0,709 | 2,235 | 5,816 | 8,730 | 11,171 | 13,370 | 4,640 | 14,079 | 138,01 | 170,38 | 32,37 | LOST |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2007-09-02 |
12:32:00 | 0,827 | 2,466 | 6,273 | 9,321 | 11,854 | 14,188 | 4,867 | 15,015 | 131,98 | 154,22 | 22,24 | WON |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
53 |
HONDA CRX VTEC |
R |
2007-09-02 |
12:33:00 | 0,767 | 2,221 | 6,014 | 9,053 | 11,571 | 13,832 | 4,779 | 14,599 | 132,61 | 166,91 | 34,30 | LOST |
ΚΑΝΤΖΑΛΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
56 |
HONDA |
L |
2007-09-02 |
12:33:00 | 0,880 | 2,442 | 6,180 | 9,705 | 13,430 | 17,040 | 7,335 | 17,920 | 100,90 | 104,32 | 3,42 | WON |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
55 |
BMW 2200 |
R |
2007-09-02 |
12:38:00 | 1,300 | 2,444 | 7,081 | 10,905 | 14,103 | 17,065 | 6,160 | 18,365 | 104,32 | 119,92 | 15,60 | RED LIGHT |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
48 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2007-09-02 |
12:38:00 | -0,422 | 6,323 | 9,935 | 12,867 | 15,365 | 18,119 | 5,252 | 17,697 | 137,76 | 121,25 | -16,51 | QUALIFIED |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
52 |
FIAT UNO |
L |
2007-09-02 |
12:54:00 | | | | | | | | | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
52 |
FIAT UNO |
R |
2007-09-02 |
14:55:00 | 1,005 | 2,092 | 5,535 | 8,353 | 10,719 | 12,842 | 4,489 | 13,847 | 142,92 | 177,32 | 34,40 | LOST |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
50 |
VW GOLF 2000 |
L |
2007-09-02 |
14:55:00 | 0,879 | 2,246 | 5,853 | 8,776 | 11,211 | 13,416 | 4,640 | 14,295 | 137,38 | 169,84 | 32,46 | WON |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
46 |
PEUGEOT 106 |
R |
2007-09-02 |
14:57:00 | 0,958 | 2,089 | 5,694 | 8,693 | 11,202 | 13,442 | 4,749 | 14,400 | 134,75 | 167,94 | 33,19 | LOST |
ΜΑΡΑΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
49 |
PEUGEOT 106 RALLY |
L |
2007-09-02 |
14:57:00 | 0,843 | 2,103 | 5,930 | 9,029 | 11,599 | 13,905 | 4,876 | 14,748 | 129,91 | 163,05 | 33,14 | QUALIFIED |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
53 |
HONDA CRX VTEC |
R |
2007-09-02 |
14:58:00 | | | | | | | | | | | | ABANDONED RUN |
ΔΟΥΖΕΝΗΣ ΤΑΚΗΣ |
55 |
BMW 2200 |
L |
2007-09-02 |
14:58:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
53 |
HONDA CRX VTEC |
L |
2007-09-02 |
16:36:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
52 |
FIAT UNO |
R |
2007-09-02 |
16:38:00 | 1,044 | 2,133 | 5,587 | 8,425 | 10,821 | 12,976 | 4,551 | 14,020 | 140,47 | 174,35 | 33,88 | LOST |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
46 |
PEUGEOT 106 |
L |
2007-09-02 |
16:38:00 | 0,840 | 2,260 | 5,895 | 8,896 | 11,416 | 13,674 | 4,778 | 14,514 | 133,92 | 165,59 | 31,67 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
52 |
FIAT UNO |
R |
2007-09-02 |
17:51:00 | 1,051 | 2,091 | 5,481 | 8,303 | 10,678 | 12,842 | 4,539 | 13,893 | 142,25 | 169,18 | 26,93 | LOST |
ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ |
53 |
HONDA CRX VTEC |
L |
2007-09-02 |
17:51:00 | 0,477 | 2,406 | 6,129 | 9,310 | 11,895 | 14,210 | 4,900 | 14,687 | 127,61 | 162,27 | 34,66 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|