ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
FIAT UNO |
L |
2007-05-27 |
09:45:00 | 1,118 | 2,254 | 5,789 | 8,679 | 11,091 | 13,275 | 4,596 | 14,393 | 139,68 | 171,68 | 32,00 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
FIAT UNO |
R |
2007-05-26 |
15:36:00 | 1,091 | 2,123 | 5,796 | 8,753 | 11,227 | 13,455 | 4,702 | 14,546 | 136,71 | 168,93 | 32,22 | 2 |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2007-05-27 |
09:47:00 | 0,740 | 2,123 | 5,759 | 8,763 | 11,257 | 13,520 | 4,757 | 14,260 | 132,53 | 165,08 | 32,55 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2007-05-26 |
18:24:00 | 0,852 | 2,104 | 5,853 | 8,939 | 11,488 | 13,803 | 4,864 | 14,655 | 130,01 | 161,88 | 31,87 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2007-05-26 |
15:42:00 | 1,198 | 2,133 | 5,926 | 9,018 | 11,558 | 13,864 | 4,846 | 15,062 | 129,73 | 162,30 | 32,57 | 3 |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 |
R |
2007-05-27 |
09:45:00 | 0,911 | 2,194 | 5,823 | 8,948 | 11,536 | 13,872 | 4,924 | 14,783 | 127,31 | 161,09 | 33,78 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 |
R |
2007-05-26 |
18:21:00 | 1,047 | 2,286 | 5,929 | 9,000 | 11,571 | 13,906 | 4,906 | 14,953 | 130,42 | 160,89 | 30,47 | 4 |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
56 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2007-05-26 |
12:42:00 | 1,069 | 2,214 | 6,003 | 9,103 | 11,669 | 13,982 | 4,879 | 15,051 | 130,32 | 162,52 | 32,20 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
56 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2007-05-26 |
15:41:00 | 1,003 | 2,152 | 5,902 | 8,986 | 11,577 | 13,986 | 5,000 | 14,989 | 130,83 | 157,05 | 26,22 | 5 |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
54 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-27 |
09:49:00 | 1,195 | 2,228 | 5,924 | 9,069 | 11,694 | 14,053 | 4,984 | 15,248 | 126,26 | 158,26 | 32,00 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 |
L |
2007-05-26 |
15:41:00 | 0,792 | 2,385 | 6,089 | 9,167 | 11,735 | 14,064 | 4,897 | 14,856 | 130,53 | 161,43 | 30,90 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
54 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-26 |
18:24:00 | 2,629 | 2,225 | 5,993 | 9,128 | 11,746 | 14,104 | 4,976 | 16,733 | 127,18 | 158,61 | 31,43 | - |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
R |
2007-05-26 |
12:45:00 | 1,567 | 2,518 | 6,273 | 9,338 | 11,866 | 14,163 | 4,825 | 15,730 | 131,08 | 163,21 | 32,13 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
56 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2007-05-26 |
18:22:00 | 0,873 | 2,206 | 6,022 | 9,290 | 11,922 | 14,274 | 4,984 | 15,147 | 125,59 | 160,16 | 34,57 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 |
L |
2007-05-26 |
12:44:00 | 1,084 | 2,375 | 6,218 | 9,363 | 11,964 | 14,320 | 4,957 | 15,404 | 128,50 | 159,50 | 31,00 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
54 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-26 |
15:36:00 | 1,198 | 2,256 | 6,151 | 9,332 | 11,983 | 14,372 | 5,040 | 15,570 | 125,40 | 156,33 | 30,93 | 6 |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
55 |
VW GOLF |
R |
2007-05-26 |
15:45:00 | 3,368 | 2,478 | 6,524 | 9,681 | 12,290 | 14,661 | 4,980 | 18,029 | 128,09 | 158,47 | 30,38 | 7 |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
52 |
HONDA INTEGRA |
R |
2007-05-27 |
09:47:00 | 1,260 | 2,245 | 6,230 | 9,504 | 12,230 | 14,688 | 5,184 | 15,948 | 123,35 | 153,19 | 29,84 | - |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
52 |
HONDA INTEGRA |
R |
2007-05-26 |
18:22:00 | 1,550 | 2,201 | 6,118 | 9,569 | 12,357 | 14,840 | 5,271 | 16,390 | 118,01 | 151,54 | 33,53 | - |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
55 |
VW GOLF |
L |
2007-05-26 |
18:21:00 | 0,800 | 2,557 | 6,753 | 9,928 | 12,541 | 14,927 | 4,999 | 15,727 | 126,26 | 151,80 | 25,54 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
56 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2007-05-27 |
09:46:00 | 0,940 | 2,126 | 5,935 | 9,334 | 12,318 | 14,987 | 5,653 | 15,927 | 113,35 | 140,80 | 27,45 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
FIAT UNO |
L |
2007-05-26 |
12:42:00 | 0,858 | 2,498 | 6,747 | 9,942 | 12,542 | 14,992 | 5,050 | 15,850 | 129,69 | 141,65 | 11,96 | - |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
52 |
HONDA INTEGRA |
L |
2007-05-26 |
12:46:00 | 0,971 | 2,767 | 7,321 | 11,256 | 14,246 | 16,893 | 5,637 | 17,864 | 106,66 | 139,42 | 32,76 | - |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
55 |
VW GOLF |
L |
2007-05-26 |
12:45:00 | 0,932 | 2,975 | 8,830 | 12,300 | 15,213 | 18,153 | 5,853 | 19,085 | 115,76 | 127,39 | 11,63 | - |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
55 |
VW GOLF |
R |
2007-05-27 |
09:46:00 | 0,805 | 2,646 | 9,596 | 13,306 | 16,259 | 19,668 | 6,362 | 20,473 | 112,75 | 97,55 | -15,20 | RED LIGHT |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
54 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-05-26 |
12:44:00 | -1,110 | 7,180 | 12,463 | 16,250 | 19,161 | 21,666 | 5,416 | 20,556 | 110,10 | 150,58 | 40,48 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 |
R |
2007-05-27 |
14:00:00 | 0,963 | 2,196 | 5,886 | 9,036 | 11,662 | 14,056 | 5,020 | 15,019 | 126,48 | 157,14 | 30,66 | LOST |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
55 |
VW GOLF |
L |
2007-05-27 |
14:00:00 | 0,892 | 2,377 | 8,049 | 12,022 | 14,900 | 17,398 | 5,376 | 18,290 | 109,70 | 146,19 | 36,49 | WON |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
54 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-27 |
14:02:00 | 4,408 | 2,217 | 5,971 | 9,104 | 11,727 | 14,098 | 4,994 | 18,506 | 126,76 | 157,17 | 30,41 | DID NOT APPEAR |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
56 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2007-05-27 |
14:02:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2007-05-27 |
14:03:00 | 0,663 | 2,138 | 5,783 | 8,826 | 11,338 | 13,633 | 4,807 | 14,296 | 131,55 | 163,06 | 31,51 | LOST |
ΚΟΤΑΪΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
52 |
HONDA INTEGRA |
R |
2007-05-27 |
14:03:00 | 1,034 | 2,267 | 6,255 | 9,558 | 12,292 | 14,806 | 5,248 | 15,840 | 122,34 | 148,86 | 26,52 | QUALIFIED |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
FIAT UNO |
L |
2007-05-27 |
14:04:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
FIAT UNO |
R |
2007-05-27 |
16:18:00 | 0,937 | 2,128 | 5,716 | 8,667 | 11,139 | 13,372 | 4,705 | 14,309 | 136,93 | 168,24 | 31,31 | LOST |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
54 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-27 |
16:18:00 | 0,702 | 2,252 | 5,998 | 9,126 | 11,748 | 14,118 | 4,992 | 14,820 | 126,93 | 157,35 | 30,42 | WON |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2007-05-27 |
16:19:00 | 0,553 | 2,301 | 6,119 | 9,256 | 11,825 | 14,190 | 4,934 | 14,743 | 127,95 | 154,70 | 26,75 | RED LIGHT |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
51 |
PEUGEOT 106 |
R |
2007-05-27 |
16:19:00 | -0,444 | 4,045 | 7,676 | 10,886 | 13,537 | 15,965 | 5,079 | 15,521 | 124,83 | 154,89 | 30,06 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
FIAT UNO |
R |
2007-05-27 |
17:09:00 | 0,751 | 2,163 | 5,671 | 8,576 | 11,034 | 13,261 | 4,685 | 14,012 | 138,08 | 168,68 | 30,60 | LOST |
ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ |
53 |
HONDA CIVIC 1,8 |
L |
2007-05-27 |
17:09:00 | 0,656 | 2,161 | 5,829 | 8,864 | 11,381 | 13,657 | 4,793 | 14,313 | 131,44 | 163,87 | 32,43 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|