ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
40 |
HONDA CRX |
R |
2006-09-03 |
09:22:00 | 4,692 | 2,015 | 5,552 | 8,452 | 10,841 | 12,996 | 4,544 | 17,688 | 138,91 | 175,71 | 36,80 | - |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
40 |
HONDA CRX |
R |
2006-09-02 |
15:57:00 | 2,137 | 2,075 | 5,673 | 8,579 | 10,979 | 13,143 | 4,564 | 15,280 | 138,21 | 175,10 | 36,89 | - |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
40 |
HONDA CRX |
L |
2006-09-02 |
17:38:00 | 3,857 | 2,198 | 5,990 | 8,922 | 11,316 | 13,467 | 4,545 | 17,324 | 137,76 | 176,18 | 38,42 | 2 |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-09-02 |
15:56:00 | 1,008 | 2,086 | 5,893 | 8,960 | 11,511 | 13,805 | 4,845 | 14,813 | 131,96 | 164,80 | 32,84 | - |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
40 |
HONDA CRX |
L |
2006-09-02 |
13:14:00 | 3,575 | 2,274 | 6,147 | 9,193 | 11,652 | 13,843 | 4,650 | 17,418 | 132,95 | 173,25 | 40,30 | 3 |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
R |
2006-09-02 |
17:38:00 | 3,508 | 2,406 | 6,152 | 9,154 | 11,667 | 13,929 | 4,775 | 17,437 | 133,78 | 166,17 | 32,39 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-09-03 |
09:28:00 | 0,775 | 2,185 | 5,928 | 9,096 | 11,720 | 14,048 | 4,952 | 14,823 | 125,26 | 161,54 | 36,28 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
R |
2006-09-02 |
15:47:00 | 1,356 | 2,414 | 6,329 | 9,396 | 11,964 | 14,278 | 4,882 | 15,634 | 131,49 | 162,74 | 31,25 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-09-02 |
13:12:00 | 0,805 | 2,239 | 6,425 | 9,809 | 12,120 | 14,418 | 4,609 | 15,223 | 81,00 | 164,50 | 83,50 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
R |
2006-09-03 |
09:30:00 | 0,932 | 2,036 | 5,545 | 9,199 | 13,307 | 17,806 | 8,607 | 18,738 | 93,23 | 77,52 | -15,71 | - |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
R |
2006-09-02 |
13:17:00 | 2,521 | 3,168 | 7,974 | 12,059 | 16,095 | 20,211 | 8,152 | 22,732 | 89,28 | 85,63 | -3,65 | ABANDONED RUN |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2006-09-02 |
17:40:00 | 0,649 | 3,038 | | | | | | 0,649 | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-09-03 |
14:07:00 | 0,736 | 2,179 | 5,937 | 8,998 | 11,545 | 13,926 | 4,928 | 14,662 | 130,43 | 156,62 | 26,19 | DID NOT APPEAR |
ΓΚΟΥΛΕΤΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
41 |
PEUGEOT 106 |
L |
2006-09-03 |
14:07:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
40 |
HONDA CRX |
R |
2006-09-03 |
14:16:00 | 4,536 | 1,967 | 5,473 | 8,356 | 10,738 | 12,885 | 4,529 | 17,421 | 139,39 | 176,40 | 37,01 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
40 |
HONDA CRX |
R |
2006-09-03 |
15:15:00 | 0,669 | 2,111 | 5,658 | 8,573 | 10,970 | 13,117 | 4,544 | 13,786 | 137,99 | 176,46 | 38,47 | ABANDONED RUN |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2006-09-03 |
15:15:00 | 0,780 | 3,992 | | | | | | 0,780 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|