ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
42 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-20 |
19:20:00 | 7,095 | 2,125 | 5,792 | 8,744 | 11,190 | 13,384 | 4,640 | 20,479 | 134,80 | 168,38 | 33,58 | - |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
42 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-20 |
16:48:00 | 0,906 | 2,204 | 5,925 | 8,983 | 11,516 | 13,760 | 4,777 | 14,666 | 129,33 | 164,86 | 35,53 | 2 |
ΠΕΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
43 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-21 |
09:48:00 | 0,620 | 2,182 | 5,987 | 9,075 | 11,649 | 13,969 | 4,894 | 14,589 | 129,52 | 160,67 | 31,15 | 3 |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-05-20 |
19:13:00 | 0,771 | 2,169 | 5,957 | 9,083 | 11,684 | 14,043 | 4,960 | 14,814 | 127,46 | 156,81 | 29,35 | - |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
42 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-20 |
14:15:00 | 0,851 | 2,191 | 6,301 | 9,360 | 11,859 | 14,080 | 4,720 | 14,931 | 131,42 | 166,22 | 34,80 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-05-21 |
09:21:00 | 0,673 | 2,197 | 6,049 | 9,190 | 11,780 | 14,124 | 4,934 | 14,797 | 127,27 | 158,23 | 30,96 | - |
ΠΕΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
43 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-20 |
16:58:00 | 0,571 | 2,194 | 6,054 | 9,181 | 11,781 | 14,125 | 4,944 | 14,696 | 127,74 | 157,86 | 30,12 | - |
ΠΕΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
43 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-20 |
19:25:00 | 11,885 | 2,249 | 6,085 | 9,201 | 11,795 | 14,135 | 4,934 | 26,020 | 128,06 | 158,15 | 30,09 | 4 |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
41 |
FIAT UNO 1800 |
R |
2006-05-20 |
14:27:00 | 1,146 | 1,988 | 5,930 | 9,155 | 11,856 | 14,292 | 5,137 | 15,438 | 123,55 | 152,06 | 28,51 | - |
ΠΕΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
43 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-20 |
14:40:00 | 4,052 | 2,443 | 6,403 | 9,535 | 12,127 | 14,453 | 4,918 | 18,505 | 128,03 | 159,32 | 31,29 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
41 |
FIAT UNO 1800 |
L |
2006-05-21 |
09:20:00 | 0,868 | 2,458 | 6,411 | 9,595 | 12,258 | 14,661 | 5,066 | 15,529 | 125,56 | 154,34 | 28,78 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
41 |
FIAT UNO 1800 |
L |
2006-05-20 |
19:10:00 | 1,056 | 2,333 | 6,360 | 9,642 | 12,379 | 14,855 | 5,213 | 15,911 | 122,14 | 150,35 | 28,21 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-05-20 |
14:12:00 | 0,797 | 2,432 | 6,891 | 10,119 | 12,754 | 15,127 | 5,008 | 15,924 | 124,61 | 156,13 | 31,52 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-05-20 |
16:55:00 | 0,715 | 2,900 | 6,860 | 10,241 | 12,972 | 15,405 | 5,164 | 16,120 | 118,74 | 152,57 | 33,83 | - |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
41 |
FIAT UNO 1800 |
R |
2006-05-20 |
17:06:00 | 1,279 | 2,562 | 6,783 | 10,149 | 12,941 | 15,455 | 5,306 | 16,734 | 119,59 | 147,69 | 28,10 | 5 |
ΒΕΛΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
44 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-20 |
16:54:00 | 5,489 | 2,465 | 6,921 | 10,359 | 13,155 | 15,630 | 5,271 | 21,119 | 116,46 | 149,04 | 32,58 | 6 |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
6 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-20 |
19:29:00 | 1,578 | 2,743 | 7,220 | 10,530 | 13,272 | 15,719 | 5,189 | 17,297 | 121,10 | 151,91 | 30,81 | 7 |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
VW GOLF 2000 |
R |
2006-05-21 |
09:22:00 | 1,195 | 2,579 | 7,220 | 10,511 | 13,233 | 15,722 | 5,211 | 16,917 | 121,59 | 148,76 | 27,17 | - |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
VW GOLF 2000 |
R |
2006-05-20 |
19:19:00 | 1,141 | 2,508 | 7,700 | 11,080 | 13,840 | 16,314 | 5,234 | 17,455 | 118,61 | 148,42 | 29,81 | - |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
6 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-20 |
17:12:00 | 1,988 | 2,983 | 7,835 | 11,198 | 13,957 | 16,404 | 5,206 | 18,392 | 119,15 | 151,86 | 32,71 | - |
ΒΕΛΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
44 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-21 |
09:28:00 | 3,341 | 2,499 | 6,899 | 10,736 | 13,832 | 16,484 | 5,748 | 19,825 | 112,27 | 142,99 | 30,72 | - |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
6 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-20 |
14:42:00 | 2,025 | 3,031 | 8,033 | 11,420 | 14,162 | 16,593 | 5,173 | 18,618 | 120,10 | 153,37 | 33,27 | - |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
VW GOLF 2000 |
R |
2006-05-20 |
17:00:00 | 0,961 | 2,637 | 7,906 | 11,413 | 14,243 | 16,744 | 5,331 | 17,705 | 115,18 | 148,12 | 32,94 | - |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
VW GOLF 2000 |
R |
2006-05-20 |
14:38:00 | 0,964 | 3,117 | 8,066 | 11,497 | 14,415 | 16,969 | 5,472 | 17,933 | 110,96 | 145,25 | 34,29 | RED LIGHT |
ΒΕΛΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
44 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-20 |
19:28:00 | -0,195 | 7,499 | 11,931 | 15,491 | 18,684 | 21,405 | 5,914 | 21,210 | 107,88 | 139,65 | 31,77 | ABANDONED RUN |
ΒΕΛΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
44 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-20 |
14:40:00 | 4,651 | 4,378 | 21,149 | | | | | 4,651 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
41 |
FIAT UNO 1800 |
L |
2006-05-21 |
11:55:00 | 1,060 | 2,155 | 6,117 | 9,309 | 11,980 | 14,392 | 5,083 | 15,452 | 125,11 | 153,96 | 28,85 | ABANDONED RUN |
ΒΕΛΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
44 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-21 |
11:55:00 | 0,916 | 12,765 | | | | | | 0,916 | | | | WON |
ΠΕΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
43 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-21 |
11:56:00 | 0,865 | 2,546 | 6,436 | 9,534 | 12,091 | 14,394 | 4,860 | 15,259 | 129,23 | 160,70 | 31,47 | LOST |
ΕΖΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
40 |
VW GOLF 2000 |
L |
2006-05-21 |
11:56:00 | 0,970 | 2,466 | 6,559 | 9,766 | 12,441 | 14,881 | 5,115 | 15,851 | 124,33 | 152,65 | 28,32 | WON |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
6 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-21 |
11:58:00 | 1,148 | 2,629 | 6,968 | 10,437 | 13,453 | 16,301 | 5,864 | 17,449 | 112,59 | 127,11 | 14,52 | LOST |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2006-05-21 |
11:58:00 | 1,021 | 5,510 | 9,832 | 13,050 | 15,679 | 18,121 | 5,071 | 19,142 | 124,93 | 144,42 | 19,49 | QUALIFIED |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
42 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-21 |
11:59:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
42 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-21 |
13:47:00 | 0,729 | 2,316 | 6,002 | 8,965 | 11,411 | 13,607 | 4,642 | 14,336 | 134,44 | 168,32 | 33,88 | LOST |
ΤΣΙΝΤΣΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
41 |
FIAT UNO 1800 |
L |
2006-05-21 |
13:47:00 | 1,095 | 2,231 | 6,608 | 9,981 | 12,722 | 15,224 | 5,243 | 16,319 | 120,31 | 143,76 | 23,45 | WON |
ΠΕΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
43 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-21 |
13:49:00 | 0,594 | 2,444 | 6,315 | 9,410 | 11,969 | 14,270 | 4,860 | 14,864 | 129,12 | 160,86 | 31,74 | DID NOT APPEAR |
ΣΥΛΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
6 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-21 |
13:49:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
42 |
HONDA CRX |
R |
2006-05-21 |
15:46:00 | 0,738 | 2,085 | 5,777 | 8,725 | 11,156 | 13,340 | 4,615 | 14,078 | 135,18 | 169,34 | 34,16 | LOST |
ΠΕΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
43 |
HONDA CRX |
L |
2006-05-21 |
15:46:00 | 0,616 | 2,267 | 6,625 | 10,028 | 12,843 | 15,414 | 5,386 | 16,030 | 117,93 | 143,06 | 25,13 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|