| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA1 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						37 | 
						A1 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:15:23 | 0,980 | 2,253 | 5,898 | 8,778 | 11,214 | 13,292 | 4,514 |  |  | 174,60 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						37 | 
						A1 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:51:14 | 1,208 | 2,226 | 5,996 | 8,955 |  | 13,494 | 4,539 |  |  | 176,80 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						37 | 
						A1 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:33:51 | 1,087 | 2,257 | 6,108 | 9,083 |  | 13,635 | 4,552 |  |  | 176,67 |  |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ | 
						36 | 
						PEUGEOT | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:54:27 | 1,312 | 2,280 | 5,997 | 9,038 | 11,643 | 13,822 | 4,784 |  |  | 165,50 |  |  	| 3 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						40 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						15:10:10 | 0,796 | 2,261 | 5,947 | 9,006 | 11,627 | 13,847 | 4,841 |  |  | 165,65 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ | 
						36 | 
						PEUGEOT | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:34:35 | 0,704 | 2,270 | 6,053 | 9,085 | 11,681 | 13,851 | 4,766 |  |  | 166,68 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						40 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:34:35 | 0,891 | 2,378 | 6,165 | 9,186 |  | 13,939 | 4,753 |  |  | 168,06 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ | 
						36 | 
						PEUGEOT | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						21:01:16 | 0,757 | 2,355 | 6,132 | 9,185 |  | 14,008 | 4,823 |  |  | 165,69 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ | 
						36 | 
						PEUGEOT | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						15:10:10 | 1,082 | 2,344 | 6,089 | 9,173 | 11,821 | 14,046 | 4,873 |  |  | 165,06 |  |  	| 4 | 
						ΠΟΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						38 | 
						RALLYE | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						21:01:16 | 0,870 | 2,368 | 6,144 | 9,299 | 12,027 | 14,348 | 5,049 |  |  | 156,50 |  |  	| - | 
						ΠΟΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						38 | 
						RALLYE | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						14:25:28 | 1,009 | 2,308 | 6,164 | 9,325 | 12,058 | 14,370 | 5,045 |  |  | 158,47 |  |  	| - | 
						ΠΟΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						38 | 
						RALLYE | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:54:27 | 0,653 | 2,470 | 6,314 | 9,500 | 12,267 | 14,589 | 5,089 |  |  | 155,63 |  |  	| 5 | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						SAXO VTS 16V | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:15:23 | 0,718 | 2,499 | 6,410 | 9,606 | 12,349 | 14,676 | 5,070 |  |  | 156,53 |  |  	| - | 
						ΠΟΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						38 | 
						RALLYE | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:50:25 | 0,893 | 2,393 | 6,369 | 9,594 | 12,369 | 14,721 | 5,127 |  |  | 154,25 |  |  	| - | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						SAXO VTS 16V | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:53:49 | 0,688 | 2,537 | 6,477 | 9,692 | 12,474 | 14,818 | 5,126 |  |  | 155,07 |  |  	| - | 
						ΠΟΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						38 | 
						RALLYE | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:19:50 | 0,853 | 2,545 | 6,759 | 10,015 | 12,761 | 15,079 | 5,064 |  |  | 157,27 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						40 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:53:49 | 0,699 | 2,548 | 6,888 | 10,135 | 12,831 | 15,089 | 4,954 |  |  | 163,03 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						SAXO VTS 16V | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:33:51 | 0,315 | 3,110 | 7,286 | 10,607 | 13,416 | 15,778 | 5,171 |  |  | 156,00 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						37 | 
						A1 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:06:58 | 0,666 | 2,297 | 5,903 | 8,753 | 11,171 | 13,236 | 4,483 |  |  | 175,53 |  |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						40 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:07:59 | 2,027 | 2,316 | 6,021 | 9,066 | 11,685 | 13,897 | 4,831 |  |  | 164,91 |  |  	| 3 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ | 
						36 | 
						PEUGEOT | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:15:17 | 0,887 | 2,304 | 6,285 | 9,386 | 12,017 | 14,223 | 4,837 |  |  | 165,47 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ | 
						36 | 
						PEUGEOT | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:06:58 | 1,003 | 2,501 | 6,467 | 9,537 | 12,156 | 14,367 | 4,830 |  |  | 165,39 |  |  	| 4 | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						SAXO VTS 16V | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						10:48:42 | 0,700 | 2,504 | 6,499 | 9,693 | 12,410 | 14,706 | 5,013 |  |  | 160,52 |  |  	| 5 | 
						ΠΟΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						38 | 
						RALLYE | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:07:59 | 0,690 | 2,648 | 6,873 | 10,156 | 12,955 | 15,318 | 5,162 |  |  | 155,17 |  |  	| - | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						SAXO VTS 16V | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:08:58 | 0,716 | 2,589 | 6,844 | 10,153 | 12,958 | 15,325 | 5,172 |  |  | 155,04 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						40 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:15:17 | 0,815 | 4,727 | 8,978 | 12,191 | 14,866 | 17,109 | 4,918 |  |  | 164,65 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA1 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ | 
						36 | 
						PEUGEOT | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:39:30 | 0,757 | 2,403 | 6,544 | 9,725 | 12,403 | 14,648 | 4,923 |  |  | 162,16 |  |  	| WON | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						SAXO VTS 16V | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:39:30 | 0,671 | 2,425 | 6,330 | 9,517 | 12,270 | 14,601 | 5,084 |  |  | 157,71 |  |  	| WON | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						40 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:42:13 | 0,745 | 2,218 | 5,843 | 8,857 | 11,464 | 13,680 | 4,823 |  |  | 164,91 |  |  	| LOST | 
						ΠΟΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						38 | 
						RALLYE | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:42:13 | 0,625 | 2,364 | 6,316 | 9,615 | 12,482 | 14,950 | 5,335 |  |  | 145,73 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						37 | 
						A1 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						19:44:55 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						37 | 
						A1 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						19:54:56 | 0,950 | 2,230 | 5,903 | 8,773 | 11,213 | 13,300 | 4,527 |  |  | 173,61 |  |  	| LOST | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						SAXO VTS 16V | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						19:54:56 | 0,669 | 2,351 | 6,265 | 9,468 |  | 14,575 | 5,107 |  |  | 156,90 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						40 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:27:19 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						37 | 
						A1 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:52:28 | 0,661 | 2,470 | 6,083 | 8,931 | 11,366 | 13,452 | 4,521 |  |  | 175,32 |  |  	| LOST | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						40 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						20:52:28 | 0,585 | 2,204 | 5,865 | 8,876 | 11,484 | 13,696 | 4,820 |  |  | 165,96 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,018 secs | 
				 
  |