| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA1 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						32 | 
						CITROEN AX LE MANS | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:23:20 | 0,747 | 2,266 | 6,035 | 8,933 | 11,377 | 13,458 | 4,525 |  |  | 174,19 |  |  	| 2 | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						SAXO VTS | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:23:20 | 0,564 | 2,400 | 6,280 | 9,475 | 12,238 | 14,524 | 5,049 |  |  | 157,51 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						32 | 
						CITROEN AX LE MANS | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						10:47:18 | 1,315 | 2,573 | 6,846 | 10,044 | 12,622 | 14,769 | 4,725 |  |  | 172,50 |  |  	| - | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						SAXO VTS | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						10:48:09 | 0,817 | 2,699 | 6,758 | 10,003 | 12,762 | 15,096 | 5,093 |  |  | 156,70 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						32 | 
						CITROEN AX LE MANS | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						13:36:05 | 0,776 | 2,368 | 6,074 | 8,986 | 11,441 | 13,510 | 4,524 |  |  | 177,14 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						32 | 
						CITROEN AX LE MANS | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:05:55 | 0,885 | 2,339 | 6,066 | 8,990 | 11,453 | 13,535 | 4,545 |  |  | 173,90 |  |  	| 2 | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						SAXO VTS | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:36:05 | 0,669 | 2,323 | 6,235 | 9,420 | 12,145 | 14,459 | 5,039 |  |  | 158,26 |  |  	| - | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						SAXO VTS | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:05:55 | 0,679 | 2,470 | 6,369 | 9,571 | 12,317 | 14,642 | 5,071 |  |  | 157,65 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| CLASS RULES VIOLATION BUT QUALIFIED | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						32 | 
						CITROEN AX LE MANS | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:56:34 | 0,954 | 1,943 | 5,413 | 8,219 | 10,632 | 12,677 | 4,458 |  |  | 179,76 |  |  	| LOST | 
						ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						33 | 
						SAXO VTS | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:56:34 | 0,796 | 2,288 | 6,080 | 9,240 | 12,006 | 14,269 | 5,029 |  |  | 159,12 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,008 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |