ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
32 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2005-10-02 |
14:23:20 | 0,747 | 2,266 | 6,035 | 8,933 | 11,377 | 13,458 | 4,525 | | | 174,19 | | 2 |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
SAXO VTS |
R |
2005-10-02 |
14:23:20 | 0,564 | 2,400 | 6,280 | 9,475 | 12,238 | 14,524 | 5,049 | | | 157,51 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
32 |
CITROEN AX LE MANS |
R |
2005-10-02 |
10:47:18 | 1,315 | 2,573 | 6,846 | 10,044 | 12,622 | 14,769 | 4,725 | | | 172,50 | | - |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
SAXO VTS |
R |
2005-10-02 |
10:48:09 | 0,817 | 2,699 | 6,758 | 10,003 | 12,762 | 15,096 | 5,093 | | | 156,70 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
32 |
CITROEN AX LE MANS |
R |
2005-10-02 |
13:36:05 | 0,776 | 2,368 | 6,074 | 8,986 | 11,441 | 13,510 | 4,524 | | | 177,14 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
32 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2005-10-02 |
12:05:55 | 0,885 | 2,339 | 6,066 | 8,990 | 11,453 | 13,535 | 4,545 | | | 173,90 | | 2 |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
SAXO VTS |
L |
2005-10-02 |
13:36:05 | 0,669 | 2,323 | 6,235 | 9,420 | 12,145 | 14,459 | 5,039 | | | 158,26 | | - |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
SAXO VTS |
R |
2005-10-02 |
12:05:55 | 0,679 | 2,470 | 6,369 | 9,571 | 12,317 | 14,642 | 5,071 | | | 157,65 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | CLASS RULES VIOLATION BUT QUALIFIED |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
32 |
CITROEN AX LE MANS |
L |
2005-10-02 |
19:56:34 | 0,954 | 1,943 | 5,413 | 8,219 | 10,632 | 12,677 | 4,458 | | | 179,76 | | LOST |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
33 |
SAXO VTS |
R |
2005-10-02 |
19:56:34 | 0,796 | 2,288 | 6,080 | 9,240 | 12,006 | 14,269 | 5,029 | | | 159,12 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|