ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN SAXO VTS |
R |
2005-09-11 |
09:57:00 | 1,050 | 2,099 | 5,875 | 9,086 | 11,726 | 14,114 | 5,028 | 15,164 | 126,34 | 157,11 | 30,77 | 2 |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2005-09-11 |
09:41:00 | 1,622 | 2,201 | 6,133 | 9,376 | 12,006 | 14,382 | 5,006 | 16,004 | 126,04 | 158,72 | 32,68 | - |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN SAXO VTS |
R |
2005-09-10 |
13:23:00 | 0,990 | 2,196 | 6,121 | 9,389 | 12,059 | 14,462 | 5,073 | 15,452 | 124,46 | 156,21 | 31,75 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2005-09-10 |
12:51:00 | 1,156 | 2,212 | 6,200 | 9,487 | 12,139 | 14,544 | 5,057 | 15,700 | 124,61 | 156,81 | 32,20 | - |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN SAXO VTS |
L |
2005-09-10 |
12:51:00 | 1,073 | 2,374 | 6,495 | 9,786 | 12,467 | 14,880 | 5,094 | 15,953 | 123,31 | 155,06 | 31,75 | 3 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
38 |
HONDA CRX |
R |
2005-09-10 |
13:24:00 | 0,725 | 2,511 | 6,705 | 9,865 | 12,594 | 15,431 | 5,566 | 16,156 | 130,32 | 130,03 | -0,29 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2005-09-10 |
13:23:00 | 0,944 | 2,517 | 6,942 | 10,396 | 13,135 | 15,662 | 5,266 | 16,606 | 119,28 | 142,67 | 23,39 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
38 |
HONDA CRX |
L |
2005-09-10 |
15:09:00 | 0,718 | 2,147 | 5,884 | 8,977 | 11,509 | 13,784 | 4,807 | 14,502 | 131,57 | 165,53 | 33,96 | 2 |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN SAXO VTS |
R |
2005-09-10 |
14:56:00 | 1,233 | 2,096 | 5,947 | 9,149 | 11,766 | 14,134 | 4,985 | 15,367 | 127,12 | 158,49 | 31,37 | 3 |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2005-09-10 |
14:55:00 | 1,157 | 2,174 | 6,168 | 9,443 | 12,091 | 14,479 | 5,036 | 15,636 | 125,15 | 158,03 | 32,88 | - |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
R |
2005-09-10 |
17:04:00 | 1,083 | 2,119 | 5,963 | 9,479 | 12,271 | 14,760 | 5,281 | 15,843 | 116,25 | 151,97 | 35,72 | - |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN SAXO VTS |
R |
2005-09-10 |
17:03:00 | 0,727 | 2,111 | 6,330 | 9,733 | 12,471 | 14,922 | 5,189 | 15,649 | 120,60 | 152,76 | 32,16 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2005-09-11 |
11:18:00 | 0,918 | 2,242 | 6,525 | 9,820 | 12,471 | 14,859 | 5,039 | 15,777 | 124,75 | 158,12 | 33,37 | LOST |
ΣΔΟΝΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
40 |
CITROEN SAXO VTS |
R |
2005-09-11 |
11:18:00 | 0,991 | 2,103 | 6,370 | 9,764 | 12,475 | 14,897 | 5,133 | 15,888 | 121,72 | 155,04 | 33,32 | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
38 |
HONDA CRX |
L |
2005-09-11 |
11:19:00 | 3,146 | 2,186 | 5,972 | 9,097 | 11,653 | 13,958 | 4,861 | 17,104 | 129,99 | 163,09 | 33,10 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
38 |
HONDA CRX |
R |
2005-09-11 |
15:12:00 | 0,721 | 2,105 | 5,750 | 8,839 | 11,369 | 13,647 | 4,808 | 14,368 | 132,72 | 164,80 | 32,08 | LOST |
ΑΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΦΩΤΗΣ |
39 |
PEUGEOT 106 RALLYE |
L |
2005-09-11 |
15:12:00 | 0,779 | 2,332 | 6,401 | 9,869 | 12,615 | 15,071 | 5,202 | 15,850 | 118,20 | 154,13 | 35,93 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|