ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
21 |
CITROEN AX |
R |
2005-07-10 |
11:39:00 | 0,940 | 2,410 | 6,250 | 9,183 | | 13,771 | 4,588 | 14,711 | | 175,48 | | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
20 |
HONDA CRX VTEC |
L |
2005-07-10 |
14:05:00 | 0,821 | 2,367 | 6,036 | 9,065 | 11,672 | 13,895 | 4,830 | 14,716 | | 164,72 | | 3 |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
23 |
HONDA CRX |
L |
2005-07-10 |
11:39:00 | 0,855 | 2,417 | 6,101 | 9,124 | | 13,923 | 4,799 | 14,778 | | 165,20 | | - |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
23 |
HONDA CRX |
L |
2005-07-09 |
13:59:00 | 0,955 | 2,260 | 6,165 | 9,279 | 11,914 | 14,129 | 4,850 | 15,084 | | 164,80 | | - |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
23 |
HONDA CRX |
L |
2005-07-09 |
12:24:00 | 0,854 | 2,480 | 6,395 | 9,446 | 12,047 | 14,239 | 4,793 | 15,093 | | 166,52 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
21 |
CITROEN AX |
R |
2005-07-09 |
14:01:00 | 1,802 | 2,643 | 6,697 | 9,664 | 12,175 | 14,309 | 4,645 | 16,111 | | 173,24 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
21 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-09 |
12:42:00 | 1,237 | 2,445 | 6,701 | 9,740 | 12,278 | 14,433 | 4,693 | 15,670 | | 168,25 | | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
20 |
HONDA CRX VTEC |
R |
2005-07-09 |
18:23:00 | 3,040 | 2,321 | 6,376 | 9,500 | 12,244 | 15,029 | 5,529 | 18,069 | | 122,70 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
21 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-09 |
18:23:00 | 1,107 | 2,804 | 7,288 | 10,378 | 12,957 | 15,146 | 4,768 | 16,253 | | 167,59 | | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
20 |
HONDA CRX VTEC |
R |
2005-07-09 |
12:42:00 | 0,771 | 2,414 | 6,145 | 9,457 | 12,620 | 15,575 | 6,118 | 16,346 | | 118,77 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
21 |
CITROEN AX |
R |
2005-07-09 |
20:18:38 | 1,015 | 2,438 | 6,247 | 9,218 | 11,799 | 13,881 | 4,663 | 14,896 | | 172,22 | | 2 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
20 |
HONDA CRX VTEC |
L |
2005-07-09 |
20:18:38 | 2,580 | 2,314 | 5,977 | 9,051 | 11,699 | 13,959 | 4,908 | 16,539 | | 161,23 | | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
20 |
HONDA CRX VTEC |
L |
2005-07-10 |
13:07:09 | 0,862 | 2,387 | 6,100 | 9,141 | | 13,979 | 4,838 | 14,841 | | 164,54 | | 3 |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
23 |
HONDA CRX |
R |
2005-07-10 |
13:05:51 | 0,874 | 2,318 | 6,160 | 9,193 | | 13,984 | 4,791 | 14,858 | | 167,90 | | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
21 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-10 |
13:05:51 | 0,976 | 2,615 | 6,489 | 9,442 | 11,935 | 14,063 | 4,621 | 15,039 | | 170,49 | | - |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
23 |
HONDA CRX |
L |
2005-07-09 |
20:19:39 | 0,965 | 2,336 | 6,196 | 9,260 | 11,886 | 14,104 | 4,844 | 15,069 | | 164,57 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
20 |
HONDA CRX VTEC |
L |
2005-07-10 |
19:17:37 | 0,851 | 2,337 | 5,967 | 9,035 | 12,020 | 14,541 | 5,506 | 15,392 | | 141,19 | | WON |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
23 |
HONDA CRX |
R |
2005-07-10 |
19:17:37 | 0,800 | 2,279 | 5,940 | 8,950 | 11,548 | 13,750 | 4,800 | 14,550 | | 167,13 | | QUALIFIED |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
21 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-10 |
19:18:01 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
21 |
CITROEN AX |
L |
2005-07-10 |
19:46:39 | 0,930 | 2,404 | 6,139 | 9,077 | 11,572 | 13,702 | 4,625 | 14,632 | | 171,21 | | LOST |
ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ |
23 |
HONDA CRX |
R |
2005-07-10 |
19:46:39 | 0,818 | 2,301 | 5,981 | 9,008 | 11,621 | 13,838 | 4,830 | 14,656 | | 166,03 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|