| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA1 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						11:39:00 | 0,940 | 2,410 | 6,250 | 9,183 |  | 13,771 | 4,588 | 14,711 |  | 175,48 |  |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						20 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						14:05:00 | 0,821 | 2,367 | 6,036 | 9,065 | 11,672 | 13,895 | 4,830 | 14,716 |  | 164,72 |  |  	| 3 | 
						ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | 
						23 | 
						HONDA CRX | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						11:39:00 | 0,855 | 2,417 | 6,101 | 9,124 |  | 13,923 | 4,799 | 14,778 |  | 165,20 |  |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | 
						23 | 
						HONDA CRX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						13:59:00 | 0,955 | 2,260 | 6,165 | 9,279 | 11,914 | 14,129 | 4,850 | 15,084 |  | 164,80 |  |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | 
						23 | 
						HONDA CRX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						12:24:00 | 0,854 | 2,480 | 6,395 | 9,446 | 12,047 | 14,239 | 4,793 | 15,093 |  | 166,52 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						14:01:00 | 1,802 | 2,643 | 6,697 | 9,664 | 12,175 | 14,309 | 4,645 | 16,111 |  | 173,24 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						12:42:00 | 1,237 | 2,445 | 6,701 | 9,740 | 12,278 | 14,433 | 4,693 | 15,670 |  | 168,25 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						20 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						18:23:00 | 3,040 | 2,321 | 6,376 | 9,500 | 12,244 | 15,029 | 5,529 | 18,069 |  | 122,70 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						18:23:00 | 1,107 | 2,804 | 7,288 | 10,378 | 12,957 | 15,146 | 4,768 | 16,253 |  | 167,59 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						20 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						12:42:00 | 0,771 | 2,414 | 6,145 | 9,457 | 12,620 | 15,575 | 6,118 | 16,346 |  | 118,77 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA1 [2005] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						20:18:38 | 1,015 | 2,438 | 6,247 | 9,218 | 11,799 | 13,881 | 4,663 | 14,896 |  | 172,22 |  |  	| 2 | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						20 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:18:38 | 2,580 | 2,314 | 5,977 | 9,051 | 11,699 | 13,959 | 4,908 | 16,539 |  | 161,23 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						20 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						13:07:09 | 0,862 | 2,387 | 6,100 | 9,141 |  | 13,979 | 4,838 | 14,841 |  | 164,54 |  |  	| 3 | 
						ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | 
						23 | 
						HONDA CRX | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						13:05:51 | 0,874 | 2,318 | 6,160 | 9,193 |  | 13,984 | 4,791 | 14,858 |  | 167,90 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						13:05:51 | 0,976 | 2,615 | 6,489 | 9,442 | 11,935 | 14,063 | 4,621 | 15,039 |  | 170,49 |  |  	| - | 
						ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | 
						23 | 
						HONDA CRX | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:19:39 | 0,965 | 2,336 | 6,196 | 9,260 | 11,886 | 14,104 | 4,844 | 15,069 |  | 164,57 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA1 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						20 | 
						HONDA CRX VTEC | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:17:37 | 0,851 | 2,337 | 5,967 | 9,035 | 12,020 | 14,541 | 5,506 | 15,392 |  | 141,19 |  |  	| WON | 
						ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | 
						23 | 
						HONDA CRX | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:17:37 | 0,800 | 2,279 | 5,940 | 8,950 | 11,548 | 13,750 | 4,800 | 14,550 |  | 167,13 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:18:01 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA1 [2005] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						21 | 
						CITROEN AX | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:46:39 | 0,930 | 2,404 | 6,139 | 9,077 | 11,572 | 13,702 | 4,625 | 14,632 |  | 171,21 |  |  	| LOST | 
						ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ | 
						23 | 
						HONDA CRX | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:46:39 | 0,818 | 2,301 | 5,981 | 9,008 | 11,621 | 13,838 | 4,830 | 14,656 |  | 166,03 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,011 secs | 
				 
  |